Spontánne najznámejšou digitálnou agentúrou sa po prvý krát stala PS:Digital.

Zaraguza a TRIAD si zachovali veľmi vysokú podporenú znalosť svojich značiek.Spontánna znalosť značiek digitálnych agentúr V roku 2022 sme už po štvrtý krát merali, ako slovenskí marketéri vnímajú slovenské digitálne agentúry. Prieskum prebiehal v októbri 2022 na paneli marketingových profesionálov. Otázka, na ktorú slovenskí marketéri odpovedali znela: "Keď sa povie „DIGITÁLNA MARKETINGOVÁ AGENTÚRA“, ktorá Vám napadne ako prvá? Na ktoré ďalšie digitálne marketingové agentúry si spomeniete? " Spontánne najznámejšou slovenskou digitálnou agentúrou sa v roku 2022 po prvý krát stala agentúra PS:Digital. Tesne sa prehupla nad minuloročného lídra TRIAD Advertising a agentúru Visibility. Agentúra PS:Digital dosiahla najvyššiu TOP of Mind znalosť (20%) a takisto aj najvyššiu celkovú spontánnu znalosť (45%). Zaznamenala tak medziročný nárast o 6 percentuálnych bodov. Skokanom roka je však agentúra Visibility. Na pozíciu druhej spontánne najznámejšej agentúry (znalosť 43%) ju vyniesol medziročný nárast až o 18 percentuálnych bodov. Agentúra TRIAD Advertising skĺzla z minuloročnej prvej pozície na tretiu priečku. Hoci TRIAD mal druhú najvyššiu TOM znalosť (18%), celková spontánna znalosť dosiahla úroveň (len) 40% . Najznámejšiu štvoricu uzatvára agentúra Zaraguza, ktorá má spontánnu znalosť 34%. Na piatom mieste je THIS IS LOCCO so spontánnou znalosťou 21%. Aj tento rok sa potvrdil trend, keď veľké plnoformátové agentúry ako TRIAD a Zaraguza prestávajú byť vnímané ako „digitálne“. Podporená znalosť značiek digitálnych agentúr Podporená znalosť značiek agentúr ukázala trochu iný obraz. Slovenskí marketéri podporene najlepšie poznajú agentúry Zaraguza a TRIAD Advertising. Obe tieto plno formátové agentúry dosiahli podporenú znalosť 96%, teda ich pozná 19 z 20 slovenských marketérov. O desať percentuálnych bodov nižšiu podporenú znalosť má trojica agentúr THIS IS LOCCO (87%), Visibility (86%) a PS:Digital (85%). Všetkých päť agentúr, ktorí sa umiestnili na najvyšších priečkach medziročne zvýšili svoju podporenú znalosť. Marketéri pomerne dobre poznajú aj agentúry CORE4 Advertising, Basta digital, Socialists a ui42. Všetky tieto agentúry sa dostali nad úroveň podporenej znalosti 60 % medzi slovenskými marketérmi. Prieskum bol realizovaný na vzorke 128 respondentov v rámci ,Panelu marketingových profesionálov v októbri 2022. ,Panel marketingových profesionálov (skrátene Panel marketérov) je spoločným projektom platformy ,TheMarketers.biz (MARKETERS s.r.o.) a ,prieskumnej agentúry ,Go4insight. Je určený pre profesionálov a špecialistov z oblasti marketingu. Panel marketérov slúži ako platforma na kontinuálne exkluzívne prieskumy názorov a postojov medzi slovenskými marketérmi a zadávateľmi reklamy na rôzne témy.

prejsť na článok

MEMS sensors: TDK releases GYPRO®4300 high stability digital MEMS gyro for dynamic applications

TDK Corporation releases Tronics GYPRO®4300, a high stability and vibration-tolerant digital MEMS gyroscope for dynamic applications. This gyro features a ±300 °/s input measurement range, 200 Hz bandwidth and 1 ms latency with a closed-loop architecture

prejsť na článok

prvý krát je len raz

prvý krát je len raz At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident.

prejsť na článok

Gaia-X Roadshow Slovakia

We invite you to a meeting with digital transformation and the data economy with those who create the framework for it. Everyone asks me, what will it bring me? What is it? Why should I be there? The answer will be given by those without whom digital tran

prejsť na článok

Kávu milujeme všetci – je zdravé ju piť?

Káva je už po stáročia našim obľúbeným nápojom a posedenie pri kávičke sa stalo synonymom relaxu a pohody. Za priaznivými účinkami kávy sa skrýva niekoľko jej známych zložiek. Najznámejšou zložkou kávy je kofeín.

prejsť na článok

Novou ministerkou kultúry sa stala teatrologička Silvia Hroncová

Silvia Hroncová stála ako riaditeľka Divadelného ústavu pri zrode viacerých úspešných projektov, vrátane divadelného festivalu Nová dráma či alternatívnej scény Štúdio 12. Spoluzakladala najväčšie slovenské divadelné ocenenie Dosky. Pôsobila na poste gene

prejsť na článok