Go4insight: Inovatívny prieskum trhu | prieskumná agentúra Go4insight | Slovensko

Prieskumná agentúra Go4insight zameraná na pridanú hodnotu - konzultácie, analýzy a insight. Poskytujeme kvalitatívny aj kvantitatívny prieskum trhu a všetky druhy zberu dát - CAWI, CATI, F2F, online panel, fokusové skupiny, IDI.

prejsť na web

Až 70% marketérov predpokladá že ruská vojna na Ukrajine významne ovplyvní ich firmy

Marketéri, ktorí sú členovia Panelu slovenských marketingových profesionálov, sa vyjadrili, ako ovplyvní ruská agresia na Ukrajine marketingové plány ich firiem na rok 2022. Ako ruská vojna ovplyvní situáciu firiem Vo všeobecnosti je zrejmé, že marketéri

prejsť na článok

Zmrzlinu si počas leta dáme takmer všetci. Najobľúbenejšia je čokoládová.

Zisťovali sme ako si obyvatelia Slovenska počas leta vychutnávajú zmrzlinu a ktorá príchuť je na Slovensku tá najobľúbenejšia. Prieskum ukazuje aj porovnanie ako sa zmenili naše „zmrzlinové“ chute za posledných 5 rokov. Spoiler: Sme celkom konzervatívni

prejsť na článok

Tohtoročné dovolenkové leto bude rekordné aj napriek inflácii

Približne 70% Slovákov plánuje tento rok letnú dovolenku. Rekordné počty Slovákov vycestujú na európske pláže, do zahraničia sa chystá takmer polovica Slovákov. Na Slovensku zostane dovolenkovať tretina obyvateľov.Po pandémii rekordný počet dovolenkárov

prejsť na článok

Umelú inteligenciu už vyskúšalo viac ako pol milióna Slovákov

Pravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Skúsenosť s využívaním umelej inteligencie Jazykové generatívne modely umelej inteligencie ako Chat GPT, Bing Chat alebo obdobné slu

prejsť na článok

Nákupné centrá v Bratislave

Bratislavské nákupné centrá navštevuje aspoň raz mesačne takmer 90% obyvateľov Bratislavy. Spoločnosť Go4insight realizovala v novembri 2022 reprezentatívny prieskume na tému vnímania a návštevnosti bratislavských nákupných centier. Cieľovou skupinou p

prejsť na článok

Ako sme na Slovensku spokojní s rokom 2022?

Po dvoch rokoch pandémie prišla ruská vojna na Ukrajine a inflácia. Väčšina slovenskej populácie hodnotila rok 2022 za horší ako predpokladali na jeho začiatku. Hlavnými dôvodmi negatívneho hodnotenia sú zhoršenie finančnej situácie, politika na Slovensku

prejsť na článok

Spontánne najznámejšou digitálnou agentúrou sa po prvý krát stala PS:Digital.

Zaraguza a TRIAD si zachovali veľmi vysokú podporenú znalosť svojich značiek.Spontánna znalosť značiek digitálnych agentúr V roku 2022 sme už po štvrtý krát merali, ako slovenskí marketéri vnímajú slovenské digitálne agentúry. Prieskum prebiehal v októ

prejsť na článok

Kontakty nadovšetko. Aký je LinkedIn na Slovensku?

Slovenskí užívatelia LindekIn-u považujú za najdôležitejší benefit udržiavanie kontaktov a dozvedanie sa o novinkách v biznise. Prieskumná agentúra Go4insight v spolupráci s agentúrou DIVINO a  za odbornej garancie Mikiho Plichtu zrealizovala prvý veľký p

prejsť na článok

Aký je slovenský LinkedIn?

Prieskumná agentúra Go4insight v spolupráci s agentúrou DIVINO a za odbornej garancie Mikiho Plichtu zrealizovala prvý veľký prieskum medzi užívateľmi sociálne site LinkedIn na Slovensku #LinkedInjein2022. LinkedIn je najväčšia profesijná sociálna sieť n

prejsť na článok

V školách by sa mali viac učiť cudzie jazyky a finančná gramotnosť

Pred blížiacim sa začiatkom nového školského roka nás zaujímal názor obyvateľov Slovenska, na čo by sa malo do budúcnosti viac zamerať vyučovanie na školách. Až takmer polovica populácie sa zhoduje v tom, že medzi top priority do budúcnosti na školách by

prejsť na článok

Marketéri vs. „normálni ľudia“ 2022

Ako využívajú sociálne siete marketéri a ako bežní Slováci? Je pochopiteľné a len málo prekvapivé, že marketéri sú veľmi intenzívnymi užívateľmi sociálnych sietí. Prakticky všetci marketéri využívajú Facebook. Až 83% z nich ho využíva na dennej báze

prejsť na článok

Využívanie TikTok-u v marketingu slovenských firiem

TikTok - zábavná sociálna sieť pre mladých ako nástroj marketingovej komunikácie? TikTok už na Slovensku už nie je žiadnou novinkou. V minulosti sa sme ju mohli poznať pod značkou Musical.ly. Táto pôvodom čínska sociálna sieť má celosvetovo každý mesiac

prejsť na článok

Kto sú najlepší slovenskí marketéri?

Podľa hodnotenia slovenských marketérov. Marketérov, ktorí sú členovia Panelu slovenských marketingových profesionálov, sme sa pýtali na ich názor, ktorí slovenskí marketéri sú takí dobrí, že by určite mali patriť medzi najlepších troch na Slovensku. Ma

prejsť na článok

Tento rok chceme (konečne) dovolenkovať pri mori

Približne 60% Slovákov plánuje túto sezónu letnú dovolenku. Toto leto je trendom návrat na európske pláže, hoci obavy z pandémie čiastočne nahradila tento rok finančná neistota spojená s rastúcou infláciou. Najčastejšie však aj tento rok budeme dovolenkov

prejsť na článok

Ktorá reklama je najotravnejšia?

Ktorá reklama nám vadí najviac a ktorá najmenej? Ako akceptujeme reklamu na YouTube, v televízii alebo ponuky influencerov na sociálnych sieťach? Sledovanie reklamy nie je niečo, čo by divákom alebo poslucháčom prinášalo radosť. Reklama v médiách je väčš

prejsť na článok