Podmienky, ktoré musí spĺňať kvalitný reklamný článok

Čo očakávate od reklamného článku? Ide vám len o to, aby naň užívatelia „klikli“? To zrejme nie. Iste chcete, aby bol článok aj čítaný. Reklamný článok má zaujať, vzbudiť dôveru a v najlepšom prípade aj vyvolať akciu. Ako by mal teda reklamný článok vyzerať, aby splnil to, čo od neho inzerent očakáva? Ako vyzerá hodnotný reklamný článok? Pri tvorbe reklamného článku je potrebné klásť dôraz na kvalitu obsahu. To však nie je všetko. Tu sú ďalšie atribúty, ktoré by mal spĺňať: Oslovuje konkrétnu cieľovú skupinu. Úlohou reklamného článku nie je osloviť všetkých! Jeho úlohou je osloviť cieľovú skupinu. V prvom rade je teda nutné ju spoznať. Kto je cieľová skupina, aké sú jej záujmy a preferencie? Až po definovaní cieľovej skupiny je možné vytvoriť hodnotný článok, ktorý zaujme. Plní potreby cieľovej skupiny. Súvisí s definíciou cieľovej skupiny. Je dôležité poznať nielen jej demografický, či ekonomický profil. Dôležité je definovať potreby cieľovej skupiny a v článku ich naplniť. Je prirodzený. Ak reklamný článok príliš tlačí na pílu a je len vymenovaním pozitív inzerenta, nepôsobí príliš hodnoverne. Článok by mal byť podaný úprimne a prirodzene. S používaním superlatív a typických reklamných výrazov to netreba preháňať. Je správne umiestnený, teda je prirodzenou súčasťou webu. Reklamný článok by v konkrétnom médiu nemal pôsobiť ako „päsť na oko“. Musí byť umiestnený na obsahovo príbuzných a relevantných weboch. Je tiež dôležité, aby bol zalomením, formou a štylistikou príbuzný ostatnému obsahu daného webu. Musí priniesť pridanú hodnotu. Ak má čitateľa zaujať, musí mu niečo ponúknuť. Či už sú to hodnotné informácie, zaujímavosti alebo zábava. Aj to sú dôvody, pre ktoré si čitateľ článok prečíta. Musí byť označený ako reklamný text. Aj v prípade, že sa jedná o natívny reklamný článok, je potrebné ho označiť ako platenú inzerciu. Čitateľ teda musí byť vopred informovaný o tom, že číta platený text. Reklamný článok musí byť gramaticky správny. Inzerent by si mal vopred premyslieť aj to, komu zadáva tvorbu reklamného článku. Ak sú v článku gramatické chyby, iste to nepôsobí vierohodne. Cieľom nie je vzbudiť pod textom diskusiu o pravopisných chybách, ale o podstate článku! Ak má článok skutočne „fungovať“, jeho tvorba by nemala byť len otázkou niekoľkých minút. Kvalitná príprava a komunikácia, tak s inzerentom ako aj zástupcom média, je nevyhnutnosťou. The post Podmienky, ktoré musí spĺňať kvalitný reklamný článok appeared first on Reklamné články.

prejsť na článok

Ako písať natívne články?

Ak chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto

prejsť na článok

Ako správne napísať natívny článok a čo ho odlišuje od PR?  

Rozdiel medzi plateným PR a natívnou reklamou sa často stiera, ale keďže každý podáva reklamu iným spôsobom, je potrebné medzi nimi rozlišovať a tiež byť schopný rozoznať jeden od druhého. PR články PR predstavuje platený obsah, ktorý si kupujú inzerenti

prejsť na článok

Všeobecné podmienky

Každý návštevník tohto webu sa musí riadiť nasledujúcimi všeobecnými podmienkami, inak je jeho povinnosťou okamžite tento web opustiť.

prejsť na článok

S čím počítať pri vyhodnocovaní ROAS?

S čím počítať pri vyhodnocovaní ROAS? Sledujete pri vyhodnocovaní a optimalizácii kampaní metriku ROAS? ROAS, inak povedané návratnosť z reklamného rozpočtu (Return on Ad Spend) sa udáva v % a vyjadruje mieru návratnosti investov

prejsť na článok

Kde publikovať SEO články?

Vlastný web a blog Neexistuje hádam lepšie miesto, kde by ste mohli publikovať články online ako je vlastná web stránka. Internet obsahuje viac ako 5 miliárd stránok s rôznym obsahom v rôznych formátoch od písanej formy, cez videá až po popisy produktov

prejsť na článok