Ako písať natívne články?

Ak chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto články písať? 5 krokov k dobrému natívnemu článku Pri tvorbe natívneho článku sa nechajte inšpirovať nasledujúcimi krokmi, ktoré vás môžu doviesť k vytúženému kvalitnému reklamnému článku. Takže ako na to? Spoznajte čitateľa. Natívne reklamné články nesmiete písať pre neznáme publikum. Dôkladne sa teda oboznámte s cieľovou skupinou. Aké sú ich záujmy a očakávania? Čím je čitateľ špecifický a o čom chce čítať? Píšte zaujímavo! Natívny reklamný článok by nemal byť len suchým výpočtom informácií. Musí sa v prvom rade prispôsobiť charakteru média, v ktorom je publikovaný. Je rozdiel, či píšete natívny článok pre mienkotvorné médium alebo pre ženský magazín. Prispôsobte teda článok aj štylistike daného média. Vyhnite sa množstvu cudzích slov a odborných termínov. Jednoducho, píšte čitateľne a pútavo. Ponúknite čitateľovi pridanú hodnotu. Z článku by sa čitateľ nemal dozvedieť len informácie o firme, prípadne produkte klienta, pre ktorého je natívny článok písaný. Mal by priniesť aj určitú pridanú hodnotu. Zaujímavé informácie, návody, odporúčania, dobré rady a podobne. Teda informácie, ktoré budú pre čitateľa užitočné. Zaujmite nadpisom. Snažte sa vytvoriť pútavý nadpis, ktorý „prinúti“ návštevníka prečítať si celý článok. Upútať vedia napríklad číslovky, či otázky priamo v názve článku. Nepreháňajte to s chválením klienta. Ak bude celý článok venovaný len výpočtu pozitív a dobrých vlastností produktu/firmy/služby, určite nebude vyzerať vierohodne. Natívny reklamný článok by mal „rozprávať príbeh“. Zadávateľovi, respektíve klientovi, pre ktorého článok píšete, by mal byť venovaný len malý priestor v článku. Aj to nenásilnou formou. Ideálne je, ak sa spomenie len akoby mimochodom. Napríklad ak poskytne vyjadrenie súvisiace s témou článku. Nezabúdajte na to, že natívny reklamný článok by mal v prvom rade slúžiť na vybudovanie si dôvery, respektíve na vytvorenie pozitívneho vzťahu firma – klient (čitateľ). Preto píšte články, ktoré budú dôveryhodné. Články, ktoré budú ľudia radi čítať a nebudú ich vnímať len ako reklamu. The post Ako písať natívne články? appeared first on Reklamné články.

prejsť na článok

5 hlavných dôvodov, prečo sú natívne reklamné články úspešné

Natívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu

prejsť na článok

Natívna reklama je dnes „in“. O čo ide?

V čase, keď na ľudí klasická reklama útočí doslova z každého kúta, sa do popredia čoraz viac dostáva natívna reklama. Je nenásilná, prirodzená a hlavne, funguje! Čo je natívna reklama a prečo sa oplatí ju využívať? Čo je natívna reklama Obsahový marketing

prejsť na článok

Reklamné články a ich význam

V dnešnej dobe platí jednoduché pravidlo: „ak nie si na webe, akoby si ani neexistoval“. Pokiaľ ide o podnikanie, toto pravidlo platí azda aj stonásobne. Obrovské množstvo produktov a služieb sa dnes totiž predáva online. A tí, čo nenakupujú online, určit

prejsť na článok

Ako správne napísať natívny článok a čo ho odlišuje od PR?  

Rozdiel medzi plateným PR a natívnou reklamou sa často stiera, ale keďže každý podáva reklamu iným spôsobom, je potrebné medzi nimi rozlišovať a tiež byť schopný rozoznať jeden od druhého. PR články PR predstavuje platený obsah, ktorý si kupujú inzerenti

prejsť na článok

Čo je to natívna reklama?

Pravdou je, že väčšina ľudí nemá pozitívny postoj k reklamám a sú z nich takpovediac unavení. Bannery či vyskakovacie okná na nás pôsobia tak nejak rušivo, a to najmä vtedy ak si chcete niečo prečítať alebo vyhľadať. Preto prišla na svet natívna reklama.

prejsť na článok