Úvod - PR agentúra Blueinfo.sk

Potrebujete web dostať na prvé pozície vo vyhľadávaní? Naše kvalitné spätné odkazy vás dostanú na vrchol. Sme špecialista na linkbuilding a SEO články

prejsť na web

Čo je to YouTube?

Osobne poznáte  možno len málo ľudí, ktorí ešte nesledovali žiadne videá na kanáli YouTube.com, ak vôbec poznáte nejakých. Je to preto, že YouTube je plný rôzneho zaujímavého video obsahu. Nájdete tam nielen rôzne druhy hudby, ale aj upútavky na filmy či

prejsť na článok

Čo je to Google Analytics?

Google Analytics je súčasťou radu nástrojov poskytovaných spoločnosťou Google, ktorý pomáha majiteľom webov pochopiť, čo návštevníci na ich stránkach robia. Tento nástroj umožňuje sledovať a analyzovať dôležité údaje o webe a jeho návštevníkoch. Vďaka obj

prejsť na článok

Čo je to sociálna sieť a na čo slúži?

Sociálna sieť je webová stránka, ktorá umožňuje ľuďom s podobnými záujmami navzájom sa spájať vo virtuálnom svete a zdieľať informácie, fotografie či videá. Ľudia, ktorí využívajú sociálne siete to môžu robiť buď s osobným zámerom alebo na obchodné účely.

prejsť na článok

Čo je to copywriting a prečo je tak vyhľadávaný?

O copywritingu dnes počujeme z každej strany a mnoho z nás má aký taký obraz o tom, čo sa pod týmto názvom ukrýva. Viete však čo copywriting v skutočnosti znamená a prečo je toľko vyhľadávaný? Slovo copy ako základ tohto pomenovania pochádza z anglického

prejsť na článok

Čo je to WordPress?

Možno sa vám zdá, že už ste o ňom počuli a ak ste sa už niekedy zaoberali fungovaním webových stránok alebo blogov, tak už o ňom určite musíte vedieť. WordPress je totiž úplne  najjednoduchším a najpopulárnejším spôsobom ako si vytvoriť svoj vlastný web a

prejsť na článok

Čo je to bannerová reklama?

Bannerové reklamy existujú už od roku 1994 a je pravdou, že niektorí z nás už len matne tušia o čo tu ide a či sú výhodné na zvyšovanie návštevnosti na weboch. Marketingoví špecialisti ich dnes často odsúvajú nabok v prospech výnosnejších formátov, ako sú

prejsť na článok

Ako správne napísať natívny článok a čo ho odlišuje od PR?  

Rozdiel medzi plateným PR a natívnou reklamou sa často stiera, ale keďže každý podáva reklamu iným spôsobom, je potrebné medzi nimi rozlišovať a tiež byť schopný rozoznať jeden od druhého. PR články PR predstavuje platený obsah, ktorý si kupujú inzerenti

prejsť na článok

Čo je to natívna reklama?

Pravdou je, že väčšina ľudí nemá pozitívny postoj k reklamám a sú z nich takpovediac unavení. Bannery či vyskakovacie okná na nás pôsobia tak nejak rušivo, a to najmä vtedy ak si chcete niečo prečítať alebo vyhľadať. Preto prišla na svet natívna reklama.

prejsť na článok

Kde publikovať SEO články?

Vlastný web a blog Neexistuje hádam lepšie miesto, kde by ste mohli publikovať články online ako je vlastná web stránka. Internet obsahuje viac ako 5 miliárd stránok s rôznym obsahom v rôznych formátoch od písanej formy, cez videá až po popisy produktov

prejsť na článok

Čo je to analýza kľúčových slov a s čím vám pomôže?

Kľúčové slovo je akýkoľvek hľadaný výraz zadaný do vyhľadávača, ktorý má priradenú stránku s výsledkami, kde sú uvedené webové stránky s obsahom zodpovedajúcim zadanému kľúčovému slovu alebo výrazu. Na to, aby ste mohli použiť vhodné kľúčové slová pre svo

prejsť na článok