Precvičíme si gramatickú skladbu na čerstvom vzduchu TÉMA: gramatické väzby CIEĽ: Upevniť gramatickú väzbu I can feel/hear/see someone doing something. VEK: 6. – 7. ročník ZŠ DOBA TRVANIA: 25 minút ROČNÉ OBDOBIE: Celoročne POMÔCKY: papier a písacie potreby POPIS: Samotnej aktivite predchádza vysvetlenie daného gramatického javu. Žiaci sa vonku postavia do kruhu a pomocou väzby there is… (there are…) opisujú, čo vidia, napr. There is a tree. Následne zamenia väzbu there is… za I can see…, napr. I can see a tree. Žiaci si zatvoria oči a pomaly sa točia okolo svojej osi, až kým ich nezastavíme. V momente, keď sa zastavia, otvoria oči a urobia 50 krokov smerom, ktorým sú otočení. Po 50 krokoch sa zastavia a pomocou väzby I can see someone opisujú, čo vidia niekoho robiť. Žiaci napíšu 10 viet, následne prezentujú svoje práce a vzájomne sa kontrolujú. Autorky: Lucia Kmeťová, Mariana Sujová, ZŠ Alexandra Vagača, Detva Pracovný list v PDF na stiahnutie: ANJ Svet okolo nás The post Metodika: ANJ 6. – 7. ročník ZŠ Svet okolo nás appeared first on Hurá von.
Pozývame Vás na otvorenie podujatia 55. ročník OKOLO TATIER vo štvrtok 1.6.2023 o 19:00 hod. pred naším hotelom Arman***+. Tešíme sa na Vás https://www.cykloklubnizna.sk/okolo_tatier_uvod.html The post 55. ročník OKOLO TATIER appeared first on Hotel
prejsť na článokZašpiníme sa zeminou a pozorujeme hľuzkovité baktérie TÉMA: symbióza, koreň CIEĽ: Pozorovať symbiotické hľúzkovité baktérie na koreňoch ďateliny. VEK: 7. ročník ZŠ, 1. ročník SŠ DOBA TRVANIA: 15 minút ROČNÉ OBDOBIE: celoročne POMÔCKY: lupa, lopatka, rast
Pomocou prírodnín vytvoríme 3D model neznámeho ostrova podľa mapy vytvorenej na predošlej hodine TÉMA: 3D model ostrova CIEĽ: Vytvoriť 3D model ostrova na základe mapy, precvičiť jemné zručnosti. VEK: 5. ročník ZŠ DOBA TRVANIA: 45 minút ROČNÉ OBDOBIE:
Objavujme zlatý rez ukrytý v prírode okolo nás. TÉMA: pomer, kvadratická rovnica, zlatý rez CIEĽ: Precvičiť meranie dĺžok a prevod jednotiek, zopakovať percentá. VEK: 5. ročník ZŠ − 1. ročník SŠ DOBA TRVANIA: 45 minút ROČNÉ OBDOBIE: celoročne POMÔCKY: mer
Pohrabeme sa v zemi a dozvieme sa niečo nové o dážďovkách. TÉMA: stavba tela dážďovky zemnej CIEĽ: Zistiť, prečo patrí dážďovka medzi máloštetinavce. Pozorovať štetiny lupou a počúvať ich zvuk na papieri. VEK: 1.ročník SŠ DOBA TRVANIA: 30 minút ROČNÉ O