Hotelieri sa snažia prilákať nových zamestnancov

Benefity podľa vlastného výberu, kariérny rast, cestovanie po hoteloch medzinárodnej hotelovej siete za zamestnanecké ceny či dočasné ubytovanie. To všetko v súčasnosti ponúkajú hotelieri svojim novým aj súčasným zamestnancom. Hotelierska skupina Best Hotel Properties, a.s. (BHP) chce svojou novou kampaňou Staň sa hotelierom prilákať nových ľudí a zároveň zlepšiť imidž hotelierstva. Počas pandémie opustilo toto odvetvie niekoľko tisíc zamestnancov, ktorí sa už nevrátili. V segmente gastra a hotelierstva podľa údajov Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS) momentálne stále chýba približne dvetisíc zamestnancov. „Rozhodli sme sa kampaňou Staň sa hotelierom prilákať v postpandemickom období nových ľudí a tiež zlepšiť meno hotelierstva. Chceme prostredníctvom príbehov našich súčasných zamestnancov ukázať, aká pekná a zmysluplná môže byť práca v tomto odvetví,“ vysvetľuje Branislav Babík, predseda predstavenstva BHP. Vítaní sú absolventi škôl, ale aj tí, ktorí si jednoducho hľadajú nové zamestnanie. „V kampani chceme záujemcom o prácu povedať, že ak majú chuť sa učiť, v hotelierstve môžu začať i bez akejkoľvek praxe. Vďaka nášmu programu rozvoja talentov, ktorý vedú profesionáli s bohatými skúsenosťami, môžu zažiť radosť z úspechu a z kariérneho rastu veľmi rýchlo,“ hovorí Ľubica Gubricová, HR riaditeľka Grand Hotela River Park a Sheraton Bratislava Hotel. Dodáva, že v hotelierstve je bežné začať ako čašník a postupne rokmi získavania skúseností sa prepracovať pokojne aj na pozíciu riaditeľa hotela. Do akcie sa zapojil aj Sheraton Bratislava Hotel Zámer kampane hodnotí pozitívne aj prezident AHRS, Marek Harbuľák: „Väčšina mladých ľudí získava svoje prvé pracovné skúsenosti práve v gastronómii a hotelierstve. Práca v medzinárodných hotelových spoločnostiach prináša navyše množstvo zážitkov, skúsenosti od profesionálov z rôznych kútov sveta ale aj príležitosti, vďaka ktorým dokážu naštartovať svoju profesionálnu kariéru“. Okrem kariérneho postupu však prácu pre hotely skupiny BHP spríjemňujú aj ďalšie výhody. „Zamestnanci si môžu sami vybrať, aké výhody z benefitného programu budú využívať. Tento rok sme sa rozhodli zaviesť aj pomoc vo forme štartovacieho ubytovania na prvé tri mesiace, ktoré zabezpečíme uchádzačom nepochádzajúcim z miesta, kde budú vykonávať svoju prácu,“ dodáva Ľubica Gubricová. Prácu v hotelierstve spríjemňuje tiež možnosť cestovať do hotelov medzinárodnej hotelovej siete a ubytovať sa v nich za zamestnanecké ceny.The post Hotelieri sa snažia prilákať nových zamestnancov first appeared on GURMÁN na Slovensku.

prejsť na článok

Hotelieri ocenili najlepších praktikantov

Hotely a reštaurácie hľadajú spôsoby ako u mladých ľudí podnietiť záujem o prácu v hotelierstve a v gastronómii. Bratislavské hotely skupiny BHP napríklad oceňujú najlepších praktikantov. Výnimočnú príležitosť predviesť svojim rodičom a učiteľom to, čo sa

prejsť na článok

Reklamné mikiny

Reklamné tričká ako silný marketingový nástroj Reklama je dnes neoddeliteľnou súčasťou každého podnikania a firmy sa snažia neustále zvýšiť svoju viditeľnosť a zaujať nových zákazníkov. Ak hľadáte efektívny a zaujímavý spôsob

prejsť na článok

Rusko sa snaží prilákať zahraničných IT špecialistov, toto ponúka

Od začiatku ruskej vojenskej invázie na Ukrajinu vlani vo februári utiekli z Ruska desaťtisíce ľudí.

prejsť na článok

Daňový pohľad na medzinárodný pohyb zamestnancov │eBook

Cezhraničné zamestnávanie prináša zamestnávateľom mnoho zodpovedností, hlavne v prípade fiškálnych povinností. Pripravili sme si pre vás rozsiahly prehľad o zdaňovaní medzinárodného pohybu zamestnancov na Slovensku. Obsahuje kompletné informácie o podmie

prejsť na článok

Nový rok sa ponesie v znamení nových priestorov

Ďalší dôležitý projekt, ktorý nás v dohľadnej dobe čaká, sú nové kancelárske priestory. Sme hrdí na to, že naša spoločnosť a pracovný tím sa rozrastajú o ďalších členov. To však značí, že potrebujeme aj väčší priestor na realizáciu. Naše súčasné kancelárs

prejsť na článok