V rámci workshopu, ktorý bol organizovaný ako súčasť akceleračného programu startupov Startup centra UVP TECHNICOM bol predstavený účastníkom jeden z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti Rámec See-Think-Do-Care, ktorý kombinuje cieľové publiká, obsah, kanály a vyhodnocovanie a umožňuje tak vytvárať efektívnu marketingovú komunikáciu. Cieľom bolo ukázať ako si pripraviť vlastnú marketingovú stratégiu na základe uvedeného frameworku. Účastníci mali možnosť sa oboznámiť aj s základnými pravidlami pred spustením akejkoľvek kampane, ako postupovať, aby bola vyhodnotiteľná a kvalitná. Lektorka: Viktória Margitová pracuje v agentúre Promiseo už viac ako 8 rokov, viedla desiatky projektov od malých lokálnych start-upov až po nadnárodné korporáty. Začínala tvorbou textov, dlhodobo pracovala ako Social Media Specialist, jej aktuálnou náplňou práce je najmä komunikácia s kľúčovými klientmi agentúry a príprava kampaní ako celku. Je zodpovedná za dodanie, vyhodnotenie a kvalitu kampane, ktorú Promiseo dodáva, zároveň vedie kurzy social media marketingu a copywritingu. The post Digitálny marketing a budovanie identity appeared first on Startup centrum.
ABSTRACT:Corporate identity plays an important role in the success and competitiveness of businesses in today’s dynamic business environment. It encompasses brand identity, organisational culture, values, and reputation, and is key in building relationshi
Abstract Creating a school magazine offers students opportunities to develop their skills, professional potential, teamwork, creativity, media literacy, and involvement in the school community. In magazine design, colours create a positive first impressi
prejsť na článokVeľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stá
prejsť na článokManaging partner, Row & Slide s.r.o. Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy. Th
prejsť na článokDnes je toľko možností ako robiť marketing. Google ads, SEO, Facebook reklamy, Instagram, YouTube Bežný človek má až problém orientovať sa v tom. Niektorí „marketéri zatracujú emali, sú pre nich len vec minulosti. Priznám sa, že aj ja podceňujem emailový
prejsť na článok