Ako robiť e-mail marketing a koľko stojí?

Veľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stálych produktoch. Do newslettra sa prihlásia len tí, ktorí majú o tieto informácie záujem. Ako využiť e-mail marketing vo svoj prospech? []

prejsť na článok

Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú?

Poďme si túto tému bližšie rozobrať a snáď nám odhalí možné príčiny poklesu predajov. Marketingový mix Kľúčom k dobrému fungovaniu... Príspevok Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú? zobrazený najskôr ekvi.sk.

prejsť na článok

Prečo mať iba webstránku nestačí

Dnes je toľko možností ako robiť marketing. Google ads, SEO, Facebook reklamy, Instagram, YouTube Bežný človek má až problém orientovať sa v tom. Niektorí „marketéri zatracujú emali, sú pre nich len vec minulosti. Priznám sa, že aj ja podceňujem emailový

prejsť na článok

On-line a off-line B2B marketing v ČR v roce 2024

B2B firmy sledují trendy. Do marketingu včleňují automatizaci i umělou inteligenci. Zároveň narůstá obliba firemních videí a více firem pořádá vlastní eventy. B2B podniky se i nadále drží oblíbených on-line marketingových aktivit. Podobně jako loni se vy

prejsť na článok

Michal Kuchta

Managing partner, Row & Slide s.r.o. Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy. Th

prejsť na článok

The Relevance of Illustration in Book Marketing in the 18th and 19th Centuries in Slovakia

Abstract In each era, there are distinctive features that have influenced the possibilities of promoting intangible art products in the broader context of marketing. The possibilities, methods and forms of promotion have changed and evolved over the centu

prejsť na článok