Budovanie vzťahu s klientmi online. Prakticky.

Povedzme že komunikujete na obmedzenú cieľovú skupinu. Je to dokopy tak 4000 ľudí a viete ich dobre zacieliť kampaňami na Linkedin a Facebooku, čo ste už viackrát spravili ale chcete získať ich pozornosť ešte viac (čokoľvek to znamená, odber obsahu, priamy kontakt a pod.). Povedzme že predávate valivé ložiská alebo nejakú certifikáciu, vzdelávanie. Predávate firmám. Po prvotných kontaktoch kampaniach, ktoré v tomto bode považujete za vyčerpané, pretože prinášajú málo nových odberateľov obsahu alebo kontaktov môžete začať myslieť na variabilitu kreatívy a obsahu na Vašej kampane. Teda to, aký text, obrázok, video použijete a pred koho tú kreatívu ako inzerciu / obsah postavíte. Z tých 4000 ľudí, už všetci Vašu prvotnú kreatívu videli. Veľa z nich vie kto ste alebo Vás aspoň okrajovo registruje. Prišiel čas na podrobnejšiu prácu s cieľovou skupinou. Je to prirodzený krok. Niečo ako ďalšie stretnutie po zoznamení sa s niekým. Ukážeme na ňom viac nuáns svojej osobnosti a aj sa budeme viac zaujímať. Možno si potykáme a spoznáme širší okruh ľudí, informácií. Kľúčom je kreatívu (aj obsah) zacieliť ešte podrobnejšie a využiť tak možnosti sociálnych sietí abslútne naplno aj pri takejto malej cieľovej skupine. Tu je zopár možností: Niektorí z tých 4000 ľudí budú reagovať viac na humor ako na vážne témy. Po predstavení firmy v prvých kampaniach, môžete do kreatívy zaradiť vtip o kvalite lacných ázijských ložisiek alebo otravnej potrebe pravidelnej recertifikácie. Je to niečo čo aktivizuje aj tých, ktorých Váš obsah a inzercia doteraz nechal chladnými. Použite niečo zvnútra tejto mikrokomunity. Skratka alebo hantierka, ktorú používajú iba oni. Môžete vyrobiť aj meme parodujúce ich strasti, radosti. Časť z týchto ľudí, bude naopak, reagovať na ešte vážnejší a odbornejší obsah. Napíšte stranu, dve, tri, desať o problematike kontroly kvality pri výrobe ložisiek alebo niečo o tom ako pri certifikačnom vzdelávaní ušetriť nejaký čas samoštúdiom a ako to spraviť (odporúčania webov, kníh a pod.). Tento obsah znovu propagujte. ďalšia časť budú technici a časť možno nákupcovia. Vysvetlite im ako ste investovali do kvality výroby a ako to vplýva na štruktúru ceny. Zájdite do detailov, existuje pravdepodobnosť že keď budú vedieť že 18% zľava je pre Vás likvidačná alebo znamená kvalitatívne kompromisy, budú pýtať len 12% a dohodnete sa na 8%. (ja viem, ja viemale nepodceňujte komunikáciu a opakovanie svojej pozície! Funguje to.) Jednoducho, hlavným princípom je rozobrať malú skupinu ľudí na ďalšie presnejšie podskupiny. Pozrieť sa na nich novou optikou, filtrom. Pre každú podskupinu vytvorte vlastnú inzertnú kreatívu a obsah. Pravdepodobnosť, že Vaša konkurencia, tvorí obsah pre podskupiny, tak malej cieľovky je blízka nule. Veľa štastia. Príspevok Budovanie vzťahu s klientmi online. Prakticky. je zobrazený ako prvý na abridged.

  • Web: abridged
  • Aktualizované: 15.11.2023
prejsť na článok

Digitálny marketing a budovanie identity

V rámci workshopu, ktorý bol organizovaný ako súčasť akceleračného programu startupov Startup centra UVP TECHNICOM bol predstavený účastníkom jeden z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti Rámec See-Think-Do-Care, ktorý kombinuje cieľové

prejsť na článok

Trend online štúdia stále narastá. Študovať online môžete aj MBA

Nedávna pandémia nám ukázala, že študovať v online priestore so sebou prináša, samozrejme, isté nevýhody, ale prevyšuje aj množstvo pozitívnych dopadov. Nielen stredné,

prejsť na článok

Teoretický kurz pilota dronov ONLINE

Večerný online teoretický kurz, ktorý vás pripraví na teoretickú skúšku pre získanie povolenia pre lietanie s bezpilotným lietadlom. Pre krízovú situáciu spojenú so šírením koronavírusu sme zrušili plánované termíny praktických kurzov, ale aj kurzov drono

prejsť na článok

Doba značky

Pochopenie významu značky a jej budovanie pomocou cenovo dostupných nástrojov, akými sú sociálne siete, je historickou príležitosťou pre menšie firmy.    Mali by sme sa o značke všetci vzdelať o niečo viac, ona je trochu taká mlhavá a v našich konči

prejsť na článok

Ako na vytvorenie online kurzu? Ponúkajte svoje vedomosti a skúsenosti ostatným!

Ste expertom v určitej oblasti, máte skúsenosti a radi sa o to podelíte? Je to ideálna možnosť, ako si začať zarábať poskytovaním online kurzov. Už nemusíte ponúkať rady a poradenstvo každému zadarmo, ale takýmto spôsobom za to dostanete zaplatené. Navyše

prejsť na článok