Ako zmení koronavírus prevádzku hotela?

Súčasná prebiehajúca epidémia koronavírusu bezpochyby zmení prevádzku ubytovacích zariadení v období po znovuotvorení prevádzok.Veríme, že sa už čoskoro povolí prevádzka ubytovacích zariadení už v akomkoľvek rozsahu.Už dnes sa zamýšľame a radíme so skúsenými a dlhoročnými hotelovými manažérmi nad konkrétnymi opatreniami, ako zabezpečiť a reagovať na nové správanie a požiadavky hostí vo Vašich prevádzkach. Ako bude (podľa nás) vyzerať prevádzka ubytovacieho zariadenia? 1. Zvýšené nároky na hygienu prevádzky Bude potrebné zabezpečiť zvýšenú hygienu spoločných priestorov a hotelových izieb a tiež ochrániť Váš personál. Častejšie dezinfikovať miesta častého výskytu hostí. 2. Obmedzený rozsah povolených služieb Nepredpokladáme, že by sa povolilo poskytovanie všetkých služieb v krátkej dobe po znovuotvorení, na ktoré sme v hoteloch všetci zvyknutí – reštaurácia, bar, wellness, masáže a pod. – teda služby, pri ktorých hrozí zvýšené riziko prenosu koronavírusu.Zároveň z dôvodu opatrnosti hostí nepredpokladáme vysoký dopyt po týchto typoch služieb zo strany hostí.Pre prevádzku hotela to znamená výpadok dodatočných služieb s negatívnym dopadom na ekonomiku prevádzky. Tento výpadok bude potrebné kompenzovať inými zdrojmi tržieb. 3. Obmedzenie kontaktu s personálom Vyššia opatrnosť bude podľa nás mať za následok aj snahu o obmedzenie kontaktu s obslužným personálom (recepčná, obsluha a pod.).Preto je práve teraz najlepší čas na automatizáciu a digitalizáciu procesov v hoteli. 4. Riziko zhoršenia ekonomiky prevádzky Výpadok zahraničných klientov nie je možné v plnom rozsahu nahradiť tuzemskými klientmi. Zároveň predpokladáme veľmi mierne rastúci dopyt po ubytovacích službách.Preto bude dôležité „ušetriť“ náklady na drahú pracovnú silu a príplatky s ňou spojené (príplatok za prácu v noci, v sobotu, nedeľu a sviatok, preplatenie dovolenky, stravné a pod.) a snažiť sa kompenzovať výpadok tržieb za neposkytované služby.Automatizácia Vám môže s touto výzvou veľmi účinne pomôcť. Ako Vám vie náš produkt Čekni Sa v tomto období pomôcť? Práve pre takéto rozhodnutia je stavaný náš produkt Čekni sa, pomocou ktorého ľahko automatizujete procesy, ktoré si doteraz vyžadovali veľkú mieru osobného kontaktu a potrebu ľudskej sily. 1 Pozvánka na check-in Náš systém vygeneruje personalizovaný online prístup do portálu pre každú rezerváciu a odošle e-mailom pozvánku hosťovi. 2 Vyplnenie formuláru Hosť vo svojom osobnom portáli vyplní požadované údaje k ubytovaniu. Získavate aj priamy kontakt na hosťa a možný súhlas na marketing súlade s GDPR Systém ich posiela do Vášho hotelového systému. Samozrejmosťou je bezpečné spojenie a šifrovaný prenos údajov. 3 Poskytnutie dôležitých informácií k pobytu Čas podávania raňajok, najbližšie turistické body, linky na miestne atrakcie, program na víkendový pobyt. Čokoľvek, čo považujete za dôležité alebo témy, ktoré sa často opakujú na recepcii môžete komunikovať hosťom už v predstihu. 4 Ponuka služieb k pobytu Systém Čekni Sa ponúkne hosťovi všetky služby, ktoré sú platné v čase jeho pobytu. Hosť si ich môže objednať a Vy dostanete všetky informácie priamo do Vášho hotelového systému a na účet hosťa. 5 Room Upgrade Hosť má možnosť si užiť pobyt aj v izbe vyššej kategórie za príplatok, ktorý si definujete a rozdiel v cene získate bez platenia provízie sprostredkovateľovi. 6 Hosť prichádza na pobyt Pri príchode na pobyt už odpadá potreba prepisovania údajov do hotelového systému a ušetrený čas môžete radšej využiť k rozvoju vzťahu so zákazníkom. Zaujal Vás náš produkt? Máte otázky alebo sa chcete presvedčiť, ako to funguje v skutočnosti? Chceli by ste sa dozvedieť viac podrobností na osobnej konzultácií?Neváhajte nás kontaktovať. Kontaktujte nás Upozornenie Vyššie uvedené informácie reprezentujú názory manažérov ubytovacích zariadení a v žiadnom prípade sa nemôžu považovať za záväzné stanoviská alebo výklad právnych predpisov, nariadení alebo vyhlášok. Autor neberie zodpovednosť za správnosť a aktuálnosť uvedených informácií v odseku "Ako bude (podľa nás) vyzerať prevádzka ubytovacieho zariadenia?". The post Ako zmení koronavírus prevádzku hotela? appeared first on Be Smart Hotel.

prejsť na článok

Koronavírus a Zákonník práce

Koronavírus a Zákonník práce 17. marca 2020 Príspevok pridal: PZSSRO Kategória: Novinky Nekomentované Témy článku: - práca z domu, - zatvorenie firmy, - zamestnanec v karanténe,

prejsť na článok

Koronavírus a cestovanie

Koronavírus a cestovanie Počas pandémie koronavírusu neočakávajte ľahkú refundáciu letu za zrušený let. Prostredníctvom našej slu

prejsť na článok

Na Slovensku pribudne 5-hviezdičkový hotel

Pred niekoľkými týždňami vyvolal rozruch oznam, ktorý uverejnil hotel Lomnica na svojej webovej stránke a sociálnych sieťach. Stálo v ňom že hotel bude mesiac zatvorený a že jedna éra sa končí a iná začína. Tou inou érou je podľa najnovších informácií

prejsť na článok

Ako na hotelové interiéry a ten správny výber nábytku?

Hotelový nábytok a hotelové interiéry Základnú časť vybavenia ubytovacích zariadení tvorí hotelový nábytok. Vzhľadom k svojim špecifickým parametrom potrebným práve pre túto oblasť služieb je nábytok pre hotelové interiéry vo väčšine prípadov individuálne

prejsť na článok

Dizajn interiéru hotela VILLA ZAUBER

Dizajn interiéru Hotela ZAUBER Villa ZAUBER je menší mestský hotel pod Tatrami, pre ktorý sme navrhli a komplexne zrealizovali interiér. Dizajn interiéru hotela ZAUBER už na prvý pohľad upúta nadštandardnou úrovňou vybavenia vstupnej haly, hotelovej recep

prejsť na článok