Ako efektívne funguje newsletter v systéme CRM? Všetko je prepojené!

Prestaňte mať vo svojich systémoch chaos a začnite používať jeden na riadenie celého podniku. Ak používate viac ako jeden program, plytváte peniazmi, časom zamestnancov a pravdepodobne aj ich nervami (komu by sa chcelo pracovať s desiatimi programami naraz, z ktorých každý má iné rozhranie a správa sa inak?). Horšie je, že v dôsledku vzniknutého zmätku môžete dokonca prísť o zákazky! V súčasnosti je samozrejmosťou mať všetko prepojené a na jednom mieste, a to ako systém, tak najmä všetky údaje. Ako funguje newsletter v systéme AutoCRM V systéme AutoCRM|ERP sme implementovali nový nástroj na tvorbu newsletterov, ktorý vám zjednoduší prácu s newslettermi. Je plne integrovaný do systému AutoCRM|ERP a využíva všetky funkcie na plynulú prácu. Všetky informácie o kampani nájdete na jednom mieste, môžete si pozrieť kompletné štatistiky od počtu odoslaných e-mailov, cez počet kliknutí a odhlásení až po počet prihlásení do aplikácie prostredníctvom odkazu v e-maile. Súčasťou sú aj sledované adresy URL a log všetkých akcií vykonaných príjemcami, ako aj informácie o konkrétnom kontakte. Najdôležitejšie sú však funkcie: editor šablón zber kontaktov automatizácia segmentácia kontaktov personalizácia e-mailu podrobné štatistiky doručiteľnosť kampane Môžete mať krásne e-maily na všetkých zariadeniach. Automatické kampane pri odosielaní informačného newsletteru Vďaka automatizovaným kampaniam môžete zákazníka zachytiť v správnom okamihu a poslať mu e-maily, ktoré ho presvedčia o kúpe. Najziskovejšie kampane sú pravdepodobne tie, v ktorých kliknú na tematický príspevok napríklad na sociálnej sieti, poskytnú vám e-mail a vy na tento tematický príspevok nadviažete ďalšími e-mailami. Napríklad: Chcete schudnúť? A potom neodosielate nezmyselné e-maily o zdravej výžive, ale 3-4 e-maily za sebou, ktoré sa týkajú len chudnutia. Môžete mať tiež prednastavené scenáre najúspešnejších automatizácií, ako napríklad: Poďakovanie za prihlásenie sa na odber noviniek stiahnutie e-knihy zľava na prvý nákup po registrácii narodeniny Dovolenka a mnoho ďalších Získate celkom dobrý nástroj na zasielanie noviniek, ale navyše je tento nástroj úplne integrovaný s celým systémom CRM, a preto máte prístup k svojim kontaktom a ich záznamom na jedno kliknutie. Kliknutím priamo na klienta v systéme CRM získate komplexné informácie obsahujúce celú komunikáciu od začiatku až po deň, keď otvoril newsletter a klikol na odkaz, ktorý ho zaujal. Môžete si pozrieť všetky e-maily, ktoré mu boli kedy odoslané, a faktúry s ich stavmi (zaplatené, nezaplatené), ako aj jeho prekliky v kampaniach. Kontakt na klienta môžete zaradiť do svojho cieľového zoznamu, čím zabezpečíte, že bude dostávať len newsletter s témami, ktoré ho zaujímajú. Na snímke obrazovky môžete vidieť aj prepojené úlohy subjektu a v bočnom paneli v hornej časti v poli Přiřazený uživatel marketéra, ktorý sa primárne stará o klienta. Všetky dostupné informácie môžete využiť na vyhodnotenie, či je vhodné kontakt osloviť s ponukou a akú presne ponuku zvoliť, a to ako telefonicky, tak, samozrejme, aj na spustenie konkrétnej kampane na tento kontakt. Všetky informácie môžete usporiadať v poznámkach priamo na stránke klienta. Veľmi podobný zoznam nájdete v prehľade organizácií. Pre viac informácií je zvolený systém prepínateľných kariet, kde nájdete zoznam kontaktov organizácie, ponuky, faktúry a ďalšie subjekty podľa vlastného výberu. Easy Email builder nový builder v AutoCRM Systém tvorby šablón AutoCRM bol doteraz založený na HTML a ak ste potrebovali vytvoriť zložitejšiu šablónu, nemohli ste to urobiť bez programátora. Teraz sme zaviedli do systému emailový builder Easy Email, ktorý používa klasický systém drag & drop. Nemusíte sa však obávať! O starý systém Vás nepripravíme, pri vytváraní šablóny si môžete vybrať, či chcete vytvoriť šablónu pomocou starej metódy (ktorá je stále vhodná na rýchle spracovanie jednoduchých šablón) alebo pomocou nového nástroja Easy Email builder. Builder je plne integrovaný s AutoCRM a ponúka rovnaké nastavenia ako predvolené vytváranie šablón. Priradenie k e-mailovej kategórii (napr. newsletter, oznámenia), príloha, priradený používateľ a viditeľnosť pre určité skupiny zamestnancov. Môžete v ňom používať skratky, ktoré sa automaticky vyplnia podľa konkrétnych okolností, ako je príjemca e-mailu, prepojený dokument alebo subjekt produktu. Skratky môžete jednoducho nastaviť vo výbere nad builderom a nemusíte si nič pamätať. Easy Email umožňuje širokú škálu nastavení od rozloženia do viacerých stĺpcov v rôznych pomeroch až po podrobné nastavenia pre každý typ obsahu a blok, do ktorého je vložený. Potiahnutím bloku Hero získate na klik grafický základ pre hlavičku e-mailu. A ak vám to nestačí, môžete k vybranému obsahu pridať triedu CSS v nástroji na zostavovanie a všetko upraviť ručne. Všetci existujúci klienti ak chcete používať nový builder pre svoj newsletter, kontaktujte nás a my ho automaticky vložíme. Pre nových klientov skúste používať úplne všetko v jednom systéme. Od systému CRM, cez riadenie projektov, systém dokumentov až po kompletný newsletter a mnoho ďalšieho.

prejsť na článok

NOVÝ NEWSLETTER A KNIHA: Kritické myslenie pre každý deň

Prihláste sa do nášho nového newslettera a získajte prístup ku kapitolám z pripravovanej knihy Martina Poliačika ako prví! Kritické myslenie pre každý deň je newsletter pre všetkých, ktorý sa neboja []

prejsť na článok

Čo je to saldokonto a ako s ním pracovať v systéme ABRA Gen

Práca s účtovnou knihou, v ktorej evidujete pohľadávky a záväzky na účtoch jednotlivých dodávateľov a odberateľov, je každodennou povinnosťou účtovníka. Naučíme vás pracovať so saldokontom v systéme ABRA Gen.

prejsť na článok

Ako písať efektívne emaily?

Ako písať emaily tak, aby efektívne komunikovali s Vašimi zákazníkmi. Odporúčania a tipy na čo si dať pozor. The post Ako písať efektívne emaily? appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

ChatGPT efektivně

ChatGPT nastavuje zrcadlo. Je jako nov juniorn kolega s minimem zku enost , ale obrovsk m potenci lem. Chcete ho do t mu, ale z roveň se boj te, aby v s nepřerostl. Ot zka zn , jak něco takov ho efektivně využ t? ChatGPT je jistě nejzn měj , ale jen je

prejsť na článok

Emailový marketing, ktorý neskončí v koši

Ako si vybudovať zoznam odberateľov pre newsletter a čo spraviť, aby ľudia nedávali Vaše maily do nevyžiadanej pošty. The post Emailový marketing, ktorý neskončí v koši appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok