10 najlepších B2B Ecommerce platforiem na svete II.

Dnes vám prinášame pokračovanie článku o najlepších B2B Ecommerce platformách. CS-Cart Kto: CS-Cart je Ecommerce platforma viacerých dodávateľov vytvorená tak, aby predajcom uľahčila prácu, či už ste B2C alebo B2B. Čo: CS-Cart sa môže pochváliť viac ako 500 funkciami, vrátane šablón dizajnu drag-and-drop a plne prispôsobiteľného zdrojového kódu, takže si svoj obchod môžete prispôsobiť. Vstup na trh: 2005 Kde: Dostupné celosvetovo Za koľko: Cena začína na 2.450 EUR pre B2B firmy s 15-dňovou bezplatnou ukážkou. Profil zákazníka: CS-Cart je Ecommerce platforma, ktorá zahŕňa viac ako 35 000 obchodov vrátane viac ako 1 300 virtuálnych nákupných centier, ako je napr. ShopClues.com. OpenCart Kto: Ako už môžete uhádnuť z názvu, B2B Ecommerce platforma OpenCart je open-source a úplne zadarmo, čo z nej robí populárnu alternatívu k Shopify Plus. Čo: OpenCart obsahuje vstavané SEO, správu produktov, propagačné kódy a ďalšie. Obchodníci môžu rozšíriť funkčnosť svojich obchodov výberom z viac ako 13 000 modulov a tém. Vstup na trh: 2010 Kde: Dostupné predajcom po celom svete Koľko: OpenCart je úplne zadarmo, s nulovými mesačnými poplatkami. Rozšírenia a témy sú zdarma prípadne za poplatok. Profil zákazníka: OpenCart používa 342 000 Eshopov, vrátane Ace, Volvo a FX Creations. Magento Commerce pre B2B Kto: Magento B2B Commerce je ďalšou populárnou B2B Ecommerce open source platformou, ktorá ponúka nespočetné množstvo integrácií a veľkú knižnicu rozšírení. Čo: Magento B2B Commerce zahŕňa všetky kľúčové funkcie B2C platformy s ďalšími funkciami pre veľkoobchodníkov spravujúcich viacero Eshopov a partnerských účtov. Kupujúci B2B môžu napríklad zadať kódy SKU alebo nahrať súbory CSV a rýchlo zadávať objednávky vo vašom obchode. Vstup na trh: 2008 Kde: Dostupné na celom svete Za koľko: Ceny začínajú na 3.000 EUR. Profil zákazníka: Až 260 000 obchodníkov na celom svete používa Magento B2B Commerce, vrátane 3M a Procter & Gamble. PrestaShop Kto: PrestaShop je 100% bezplatná Ecommerce platforma, vďaka ktorej je budovanie internetového obchodu dostupné pre malých a stredne veľkých obchodníkov. Čo: PrestaShop je predovšetkým Ecommerce platforma B2C, ktorá ponúka robustné možnosti pre online obchody. Ak chcete zmeniť svoj obchod z B2C na B2B, musíte zapnúť režim B2B, ktorý upraví vaše zákaznícke profily tak, aby obsahovali informácie o spoločnosti, manuálne generovali faktúry a zobrazovali ceny zákazníkom iba po prihlásení. Vstup na trh: 2008 Kde: Dostupné na celom svete, vďaka viac ako 195 bezplatným jazykovým prekladom a 60 platobným modulom. Koľko: PrestaShop je úplne zadarmo, bez poplatkov alebo provízií. Témy a moduly bývajú spoplatnené. Profil zákazníka: 300 000 globálnych zákazníkov, pričom väčšina zákazníkov má sídlo v Španielsku, Francúzsku a USA LogiCommerce Kto: LogiCommerce je Headless Ecommerce sotver pre stredné až veľké spoločnosti s plne unifikovaným riešením B2B a B2C. Čo: LogiCommerce je platforma Headless s JAVA jadrom a open source front-endom. Najúžasnejšou funkciou nad akýmkoľvek iným riešením je jeho BackOffice, ktorý je veľmi intuitívny, rýchly a veľmi jednoduchý na používanie. Keďže je Headless, má niekoľko rozhraní API, kde umožňuje bezproblémovú integráciu s ERP, CRM alebo akoukoľvek inou aplikáciou. Navyše prichádza s 200+ natívnymi funkciami pre B2B a B2C. Spoločnosť s viacerými menami, viacfakturačná spoločnosť, cenová politika, cielené stanovovanie cien, opakované spracovanie objednávok, správa obchodného zástupcu, cielené katalógy zákazníkov, riadenie zásob a skladu a obchodný panel v reálnom čase, to je len niekoľko špičkových funkcií medzi mnoho ďalších pre B2B Eshopy.  Vstup na trh: 1999 Kde: Dostupné na celom svete vďaka architektúre Headless a niekoľkým hostingom, ktoré ponúkajú. Koľko: Už od 99 EUR mesačne a umožňuje vám pridať pokročilé funkcie za veľmi prijateľnú cenu. Profil zákazníka: Svetoznáme značky ako VW, GAP, Audi, eseOese, Munich, Nestlé, IMC Toys využívajú LogiCommerce. The post 10 najlepších B2B Ecommerce platforiem na svete II. appeared first on BPCompany.

prejsť na článok

10 najlepších B2B Ecommerce platforiem na svete časť I.

Ľudia nazývajú B2B Ecommerce ďalšou métou Ecommerce trhu  a nemýlia sa! Odborníci odhadujú hodnotu globálneho B2B Ecommerce trhu na 12,2 biliónov  EUR. To je viac ako šesťnásobok hodnoty trhu B2C. Či už chcete rozšíriť svoj B2C obchod na B2B/B2C hybrid, a

prejsť na článok

Tajná stratégia ako sa s nulovým rozpočtom dostať do všetkých médií

Už ste počuli o buzzmarketingu? Predpokladám, že nie, preto mi dovoľte v tomto článku vysvetliť, čo to ten buzzmarketing je. A nielen vysvetliť. Uvediem konkrétny príklad, ako sme túto formu marketingu využili, a dostali tak malú oravskú pizzériu do nieko

prejsť na článok

3 najčastejšie chyby, ktoré na Instagrame robíte (asi) aj vy

Viac ako 1,386 miliardy účtov. S týmto číslom je Instagram štvrtá najpoužívanejšia platforma na svete. Koľko z týchto účtov je ukážkových a koľko úplne hrozných? Za posledné roky som absolvoval už nespočetné množstvo konzultácií a prišiel som na to, že vä

prejsť na článok

Ako získať viac pozretí na Instagram REELS

Ešte stále kašlete na Instagram REELS alebo vám to konečne došlo? Práve používaním reels môžete získať vysnívaný dosah aj engagement. Ako ich ešte viac znásobiť sa dočítate práve v tomto článku. 1. Držte sa svojej špecializácie Nemeňte témy ako ponožky. V

prejsť na článok

II. TRIEDA: Niekedy to v zápasoch už nie je o futbale, ale o vybíjaní frustrácie

Na novinky, zaujímavosti, názory i najlepších hráčov sme sa pýtali vo Valči, Sklenom, Háji a Slovenskom Pravne.

prejsť na článok