10 dôvodov, prečo investovať do polepu okien

Ak máte vo vašej predajni, či kancelárií situované aspoň jedno okno smerom k vonkajšiemu svetu, je najvyšší čas rozhodnúť sa pre reklamný polep. V tomto článku vám ponúkame 10 dôvodov, prečo tak urobiť. 1. Upozorníte na seba Prvý dôvod, prečo sa rozhodnúť pre reklamný polep okien je veľmi jednoduchý. Už teraz platíte nemalé peniaze za priestory predajne, kancelárie, alebo veľkovýrobne, okolo ktorých prejde množstvo chodcov aj áut, čiže vašich potencionálnych zákazníkov. Prečo z tejto investície nevyťažiť maximum tým, že na seba upozorníte formou pútavého dizajnu na vašich oknách, či fasáde? Tým, že na seba upozorníte a dáte vedieť okoloidúcim, dostanete sa im do podvedomia. Nabudúce, keď budú potrebovať produkt či službu, ktorú ponúkate na svojom reklamnom polepe, spomenú si práve na vás. 2. Zapôsobíte Takmer každý maloobchodný i veľkoobchodný priestor, súkromná ambulancia, či profesionálna kancelária majú na prednej strane budovy nejaký nápis na označenie svojho názvu podnikania. Prečo je potom dôležité pridať grafiku aj na okná? Ako sme uviedli vyššie, komunikácia smerujúca na okoloidúcich je kľúčová pre váš úspech, a to platí ešte viac v oblasti, kde je hustota ľudí vyššia, ako napríklad na rušnej ulici, či v okolí ciest. Pamätajte, že máte len pár sekúnd na to, aby ste zapôsobili na ľudí, ktorý okolo vás prechádzajú. Keď vidia len bielu budovu a prázdne okná, ani si vás nevšimnú. Ale keď zazrú pútavý reklamný polep s kreatívnym odkazom, ich podvedomie okamžite zbystrí. Zistia, že práve u vás si môžu dať šálku výbornej horúcej kávy, môžu si kúpiť najnovší smartfón, alebo dať si spraviť krásny účes. V Dizajnike vieme, že najlepší spôsob, ako najlepšie využiť prázdny výklad, je maximalizovať jeho potenciál ako reklamné médium s odkazom na dôležité informácie. Ako dôkaz vám ponúkame polep okien nášho milého klienta AG náradie v Piešťanoch. Môžete sami uznať, že výklad prevádzky bez a s polepom je z hľadiska príťažlivosti neporovnateľný. 3. Privítate zákazníkov na prvé mrknutie Predstavte si, že ste na ceste do obchodu, či na hodinu jógy. Ak je to prvá návšteva podniku, alebo prevádzky ktorú chcete navštíviť, môže byť mätúce, ak nie je to miesto označené. Mnohí majitelia si neuvedomujú, aké mätúce môže byť hľadanie ich priestorov. Keď chodíte do vašich priestorov každý deň, je pre vás samozrejmosťou, že tieto dvere sú vchodové, tieto sú pre personál, že zozadu je vjazd na parkovisko. Spomeňte si na svoj prvý príchod vedeli ste hneď kam máte ísť? Keď ľuďom jasne ukážete, kam majú ísť a srdečne ich privítate krásnym dizajnom, budú sa cítiť istejšie a viac vítaní. 4. Súkromie a diskrétna zóna Použitie reklamy vo forme polepu neslúži len ako efektívny spôsob, ako osloviť okoloidúcich. Je to tiež mimoriadne dobrý spôsob ako zaistiť vašich zákazníkom súkromie, ak sedia pri okne. Nie každý sa cíti dobre, keď je ako vo výklade. Napríklad v súkromnej ambulancií v čakárni u zubára, v nechtovom či kozmetickom salóne, či na súkromnej romantickej večeri pri sviečkach. To je len pár príkladov, kedy by bolo pre ľudí pohodlnejšie, keby na nich nie je výhľad z ulice. 5. Odolnosť skla Jeden z dôvodov, prečo zvoliť reklamný polep okien, je menej známy a prezentovaný. Polepením okien do vinylovej fólie posilníte sklo a tým znižujete možnosť rozbitia pri nečakanom náraze. Stretli sme sa s tým napríklad pri polepe zadného okna dodávky okno sa rozbilo, no naša fólia držala sklo pokope. 6. Ekonomické riešenie Každý podnikateľ sa snaží zminimalizovať svoje výdavky, no zároveň si uvedomuje, že reklama je v dnešnej dobe s veľkou konkurenciou, veľmi dôležitá. Na rozdiel od online marketingu, alebo prenajatej ploche na billboarde, kde musíte pravidelne vkladať peniaze, je polep jednorázová investícia. 7. Nepotrebujete žiadne povolenia Veľkou výhodou okenných fólií je, že takmer nikdy nevyžadujú povolenie na označenie prevádzky. Označenia ako 3D nápisy, či svetelné tabule, môžu vyžadovať povolenie od mesta, čo trvá aj týždne. My vám radi navrhneme reklamný polep, ktorý upúta, zrealizujeme ho a to všetko v období pár dní. S nami šetríte čas, aj peniaze. 8. Propagácia akcie Okná vašej prevádzky môžu slúžiť aj ako nosič oznámenia aktuálnej akcie. Veď čo upúta viac, ako percentuálna zľava na tovar, v podobe obrovského nápisu priamo na okne vašich priestorov? 9. Polep okien ľahko doplníte inou reklamou Ak máte radi silnú prezentáciu, používate aj online boost na sociálnych sieťach, či reklamu v rádiu. Ak už máte zaužívanú stratégiu, vieme ju prepojiť s polepom okien tak, aby vás zákazníci hneď spoznali. Udržujeme firemnú identitu. Radi vám doplníme reklamu aj na firemné automobily, lodné kontajnery, či fasádu budovy, ktoré sú tiež perfektným nosičom na ukážku vašich produktov či služieb. 10. Zlepšíte náladu vašim zákazníkom Bez ohľadu na to, čo ponúkate, je dôležité uviesť ľudí do správneho stavu mysle a nálady, keď vstupujú do vašich priestorov. Dobrá a kreatívna grafika reklamy na oknách je prvý kontakt zákazníka s vašou značkou. Doprajte im príjemné pocity hneď pri vstupe. Grafický dizajn od nás bude udávať tón podľa vašej vlastnej jedinečnej vízie. Zvolíme správne farby, písmo a grafické prvky, ktoré stelesňujú poslanie vašej ponuky. Neváhajte sa na nás obrátiť, radi vám pomôžeme v budovaní vašich snov. Tešíme sa na nové spolupráce. [contact-form-7] Príspevok 10 dôvodov, prečo investovať do polepu okien je zobrazený ako prvý na Dizajnika.

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

5 DÔVODOV PREČO UMELÝ KAMEŇ

5 dôvodov prečo umelý kameň HANEX Či už žula alebo mramor, dosky z prírodného kameňa sú obľúbenou voľbou medzi ľuďmi. Ale rovnako ako my milujeme jeho estetiku, prírodný kameň nie je najlacnejší. Aby toho nebolo málo, príroda sa nezaujíma o naše potreby v

prejsť na článok

5 dôvodov prečo potrebujete firemný BLOG a ako na to

Mať vlastnú firemnú web stránku je dnes nutnosť, nech sa venujete čomukoľvek. Kto ju nemá jednoducho zaspal dobu a ide sám proti sebe. Web stránku teda berieme ako samozrejmosť. Prečo však potrebujete na webe aj firemný blog? Pre tých, ktorí nevedia čo to

prejsť na článok

Neinvestujte, 11 dôvodov prečo vám neodporúčam investovať.

Toto su moje dôvody a odporúčania pre ľudí, ktorí nechcú podstupovať žiadne riziko. Ja vnímam ako riziko neivestovať a nechať peniaze podliehať inflácií. Ak to vnímate podobne a záleží vám, ako ochraniť peniaze pred infláciou kontaktujte ma. Bod

prejsť na článok

5 DÔVODOV, prečo je lieskový orech perfektným snackom!

1 Podľa systematického prehľadu & metaanalýzy (Perna et al. 2016) znižuje LDL a celkový cholesterol 2 v štúdii, kde ich papali myšky (Bahaeddin et al. 2017) im zlepšoval pamäť a znižoval ich úzkosť 3 Ochraňoval DNA a zvyšoval odolnosť proti oxidatív

prejsť na článok