Toto su moje dôvody a odporúčania pre ľudí, ktorí nechcú podstupovať žiadne riziko. Ja vnímam ako riziko neivestovať a nechať peniaze podliehať inflácií. Ak to vnímate podobne a záleží vám, ako ochraniť peniaze pred infláciou kontaktujte ma. Bod č. 1: Je pre vás návratnosť vašej investície primalá a znehodnotenie peňazí skrz inflácie vám neprekáža. Bod č. 2: Nediverzifikujete svoje portfólio, ktoré vám pomôže zmierniť vplyv veľkých výkyvov trhu na vaše portfólio. Bod č. 3: Máte strach z možných strát a myslíte si, že investovaním prídete o peniaze. Bod č. 4: Nemáte dostatočnú finančnú rezervu a budete potrebovať peniaze v dobe 6 24 mesiacov. Bod č. 5: Si myslíte, že peniaze na účte vám nezníži inflácia. Bod č. 6: Budete neustále kontrolovať stav vašich investícií a bude vás to robiť nepokojnými. Bod č. 7: Nerozumiete do čoho investujete a odporučil vám túto investíciu známy, ktorý nemá v danom sektore dostatok informácií. Bod č. 8: Si myslíte, že investovanie je len pre bohatých ľudí (samozrejme, bohatí ľudia majú viac možností, avšak aj bežný človek s bežným príjmom môže investovať.) Bod č. 9: Vám nič nehovorí zložený úrok a myslíte si, že konečný výsledok vašich investícií bude len súčet všetkých investovaných peňazí (investovanie nie je sporenie.) Bod č. 10: Máte obavy, že budete v čase prepadu na trhoch vyberať realizujete tak stratu. Bod č.11: Nemáte zvolenú stratégiu a ciele investovania. Ak aj vy patríte do tejto skupiny s najväčšou pravdepodobnosťou investovanie nieje vhodný nástroj pre vás. Zároveň musíte akceptovať, že inflácia bude pomaly ukrajovať z vašich úspor. Ak by ste ale mali nejaké otázky, prípadne chceli získať ďalšie informácie ako nespraviť chybu pri investíciách kontaktujte ma. Autor článku : Mgr. Michal Gábel/mgbl The post Neinvestujte, 11 dôvodov prečo vám neodporúčam investovať. appeared first on Michal Gábel.
Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo
prejsť na článok5 dôvodov prečo umelý kameň HANEX Či už žula alebo mramor, dosky z prírodného kameňa sú obľúbenou voľbou medzi ľuďmi. Ale rovnako ako my milujeme jeho estetiku, prírodný kameň nie je najlacnejší. Aby toho nebolo málo, príroda sa nezaujíma o naše potreby v
prejsť na článokMať vlastnú firemnú web stránku je dnes nutnosť, nech sa venujete čomukoľvek. Kto ju nemá jednoducho zaspal dobu a ide sám proti sebe. Web stránku teda berieme ako samozrejmosť. Prečo však potrebujete na webe aj firemný blog? Pre tých, ktorí nevedia čo to
prejsť na článok1 Podľa systematického prehľadu & metaanalýzy (Perna et al. 2016) znižuje LDL a celkový cholesterol 2 v štúdii, kde ich papali myšky (Bahaeddin et al. 2017) im zlepšoval pamäť a znižoval ich úzkosť 3 Ochraňoval DNA a zvyšoval odolnosť proti oxidatív
prejsť na článokInvestičné životné poistenie je komplexný finančný produkt, ktorý kombinuje životné poistenie s investičnou zložkou. Tu je desať dôvodov, prečo by ste mali zvážiť iné možnosti investovania a vyhnúť sa investovaniu cez investičné životné poistenie:
prejsť na článok