3 tipy ako použiť vaše logo na polep vozidla

Reklama za minimum € Polep vozidla je nízkonákladová reklama pre váš business a budovanie povedomia o značke. Avšak ak chcete byť výrazní, potrebujete štýlový dizajn. Napríklad nie je efektívne používať farby grafických prvkov v polepe príbuzné farbe auta. Dizajn by mal byť jednoduchý, štýlový, výrazný a ľahko zapamätateľný pre vašich potencionálnych zákazníkov. Logo je neoddeliteľnou súčasťou grafického dizajnu polepu vozidla, pretože: je základom identity vašej značky vytvorí silný prvý dojem na zákazníka získa jeho pozornosť oddelí vás od konkurencie Tu je niekoľko tipov, ako najlepšie použiť vaše logo v dizajne: 1. Ak nie veľké, radšej žiadne Auto je 90 % času v pohybe, takže vďaka veľkému logu ho vaši zákazníci uvidia. Veľké logo navyše vytvára u vášho cieľového publika silný dojem, dôveryhodnosť a profesionalitu. Ten obrovský vizuálny rozdiel si môžete všimnúť na obrázkoch vyššie. 2. Na polep vozidla používajte rovnaké logo Hlavným cieľom loga je vytvoriť identitu vašej značky a používanie rôznych lôg má opačný efekt. Napríklad mať 3 rôzne logá môže vaše publikum zmiasť a nevryjete sa im do pamäte. Preto buďte opatrní pri výbere loga vo vašom dizajne auto polepu a uistite sa, že všetky použité logá sú rovnaké. 3. Používajte obrázky s vysokým rozlíšením a čitateľné písmo Na auto polep musíte používať kvalitné obrázky s vašim logom. Napríklad nie je vhodné použiť bitmapový súbor s logom, pretože pri jeho zväčšovaní môže dôjsť k strate kvality a váš dizajn bude rozostrený, neatraktívny, odpudivý pre cieľové publikum. Preto odporúčame používať logá výhradne IBA vo vektore. Potrebujete polep vozidla? [contact-form-7] Príspevok 3 tipy ako použiť vaše logo na polep vozidla je zobrazený ako prvý na Dizajnika.

prejsť na článok

REDESIGN je ako tuning, niekedy oprava niečoho nepodareného.

Máte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje

prejsť na článok

REKLAMNÉ POLEPY NA AUTO: TO PRAVÉ PRE VÁŠ BIZNIS

Polepy na auto sú najefektívnejšia a najúspornejšia forma marketingu, ktorá potrebuje len prvú počiatočnú investíciu a bude vám prinášať nových zákazníkov dlhé roky. Okrem toho, že sú reklamné polepy cenovo výhodnejšie ako klasické formy reklamy (rozhlas,

prejsť na článok

LOGO je identita Vašej firmy.

Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo

prejsť na článok

Načo platiť za NOVÉ LOGO? My už máme logo a nič mu nechýba...

Často sa stretávame s tým názorom, že načo nám to je? Okrádate sa o zisky, zobudte sa, konkurencia nespí... Príklad stavebnej firmy XY v Trnave: Na stretnutí sme sa rozprávali s konateľom o novučičkom logu a s tým spojenej grafickej identite celej firmy.

prejsť na článok

Prečo je jednoduché logo lepšie?

Jednoduchosť je zložitejšia ako zložitosť Logo = Jednoduchosť. Jednoduchosť.  Logo. 4 jednoduché písmenka. Presne. Takto ma vyzerať logo jednoducho. Čím jednoduchšie logo, tým lepšia funkčnosť. S logom budete môcť veľmi jednoducho manipulovať či pri tlači

prejsť na článok