Kľúčové slová v texte: Ako ich mať zapracované v správnej miere?

Tvoríte nové texty na blog alebo externe a zamýšľate sa nad zapracovaním kľúčových slov? Prípadne ste sa podujali na SEO optimalizáciu stránok a riešite tú istú dilemu? Poradíme vám, ako správne naložiť s kľúčovými slovami v oboch zmienených prípadoch. Kde všade by mali byť zapracované kľúčové slová? V rámci SEO optimalizácie nezabudnite na nadpisy a podnadpisy (H1, H2, H3…), perex, title a meta description pre Google, takisto URL a potom nám tu ostávajú ešte kľúčové slová v texte samotnom. Ako často by sa v ňom mali vyskytovať? A koľko kľúčových slov pre jeden text či podstránku je tak akurát? Kľúčové slová v texte Koľko vybrať? Pokiaľ pracujete s textom v rozsahu približne 1 až 2 normostrany, je ideálne preň vybrať 3 až 4 kľúčové slová. Snažte sa ich rovnomerne zapracovať do všetkých pasáží. Samotné linky však dávajte do úvodnej časti. Pozor, nie však do perexu, táto časť by mala ostať, čo sa týka odkazov, čistá.  Aké vyberať? V rámci počtu 3 až 4 kľúčových slov je dobré staviť na 2 až 3 hlavné linkovacie a potom jeden longtail. S tým máte väčšiu šancu trafiť konkrétnejšie to, čo ľudia v súvislosti s vami v Google hľadajú. Takisto je menej konkurenčný. Navyše, pri správnom výbere ním podporíte hneď viaceré hlavné kľúčové slová.  Ako často? Určite aj vás v škole učili, že nie je dobre, ak sa výrazy vo vetách po sebe často opakujú. Toto isté platí aj pri kľúčových slovách v texte. Nedávajte ich nasilu do každej vety. V jednotlivých odstavcoch postačí jeden-dvakrát. Pokiaľ ide o longtail, môže byť ľubovoľne rozložený vo vete. Bude to pôsobiť prirodzenejšie a aj Google vám to bude tiež akceptovať. Kľúčové slová na podstránkach Trochu odlišne to funguje, pokiaľ sa podujmete na SEO optimalizáciu jednotlivých podstránok. V tomto prípade je ideálne vybrať pre každú z nich jedno hlavné kľúčové slovo, plus nejaký ten longtail na jeho podporenie. Pre lepšiu prehľadnosť si pripravte tabuľku so všetkými podstránkami, priradenými KW, SEO parametrami na vypĺňanie. Čaká vás v blízkej budúcnosti niečo podobné? Tvorba textov, blogu alebo SEO optimalizácia stránok a potrebujete pomôcť či poradiť? Neváhajte sa obrátiť na našich SEO špecialistov a nadšencov v jednom. Využite našu konzultáciu zdarma a vyberte sa tou správnou cestou v online biznise. Príspevok Kľúčové slová v texte: Ako ich mať zapracované v správnej miere? je zobrazený ako prvý na High5.sk.

prejsť na článok

SEO a copywriting dokonalá marketingová symbióza

Jednou z najväčších výziev, ktorým čelia blogeri a marketingoví pracovníci je tvorba obsahu, ktorý osloví ľudí a zároveň ho nájdu v Googli na prvých priečkach. Ide o skĺbenie SEO a copywritingu, teda optimalizácie pre vyhľadávače a písania textov, do jedn

prejsť na článok

Analýza kľúčových slov pre PPC kampaň: Ako pri nej postupovať?

Analýza kľúčových slov je potrebná pre viacero oblastí marketingu. Patria sem aj PPC kampane. V čom je výber kľúčových slov pre Google Ads reklamy špecifický? Prečo je potrebné iné zameranie analýzy aký by mal byť jej postup, aby sa efektívne naplnili vaš

prejsť na článok

Middleman SEO stratégia

Hľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno

prejsť na článok

8 dôvodov, prečo sa zamerať na kľúčové slová s nízkym objemom vyhľadávania

Každý odborník na SEO vám povie, že kľúčové slová s vysokým objemom konverzií a nízkou konkurenciou sú svätým grálom stratégie SEO . Ale podobne ako Svätý grál, nájdenie týchto kľúčových slov môže vyzerať ako hľadanie ihly v kope sena .Aj keď sú tieto kľú

prejsť na článok

Ako začať s Youtube - 2. časť

Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Zverejňujte len najlepšie zábery Pri úprave a editácii videa je dôležité vybrať len skutočne kvalitné a podarené zábery. Všetko ostatné, čo diváka nemusí za

prejsť na článok