SEO a copywriting dokonalá marketingová symbióza

Jednou z najväčších výziev, ktorým čelia blogeri a marketingoví pracovníci je tvorba obsahu, ktorý osloví ľudí a zároveň ho nájdu v Googli na prvých priečkach. Ide o skĺbenie SEO a copywritingu, teda optimalizácie pre vyhľadávače a písania textov, do jedného funkčného celku. Tieto dva piliere moderného online marketingu bez seba nemôžu fungovať. Ak chcete tvoriť zaujímavý a propredajný obsah, ktorý ľudia nájdu, potrebujete medzi nimi skrátka dosiahnuť symbiózu. Kľúčové slová v texte jeden z pilierov Stručne povedané, SEO je súbor aktivít, pomocou ktorých sa váš web snažíte dostať na prvé miesta v Googli na konkrétne hľadané výrazy. Má mnoho aspektov, pričom jeden z tých významnejších je využívanie textov. A to nie hocijakých. SEO copywriting využíva kľúčové slová v texte tak, aby oslovili ako Google, tak čitateľa. Čo to znamená v praxi? Že kvalitný blog post, alebo iný text musí dosiahnuť dve méty: byť optimalizovaný pre vyhľadávače, predovšetkým Google to znamená, že kľúčové slová v texte musia byť použité v správnom tvare, množstve a na správnom mieste a zároveň, musí byť text čitateľný teda zaujímavý, s hodnotným obsahom pre návštevníka webu a nesmie vykazovať znaky strojenosti a toho, že v prvom rade bol písaný pre Google. Kvalitné SEO texty vám zvýšia návštevnosť webu. Je logické, že ak sa umiestňujete na prvých miestach v Googli, prúdi k vám viac ľudí. Avšak to nestačí. Vaše texty si musia zachovať autenticitu a pridanú hodnotu pre čitateľa. Práve o tom je dosiahnutie rovnováhy medzi poctivým copywritingom a SEO. SEO a copywriting tipy a triky Myslite nielen na obsah, ale aj na formátovanie Obsah je pre návštevnosť webu nepochybne podstatný. Texty sa musia čitateľom prihovárať, odpovedať na ich otázky, ponúknuť im hodnotné informácie a byť napísané pútavým a premysleným štýlom.   Rovnako dôležité je však aj formátovanie.  Titulky, odrážky, tučné písmo a ďalšie funkcie pomáhajú pritiahnuť čitateľa priamo k podstate. Nehovoriac o tom, že kľúčové slová v texte je potrebné vhodne distribuovať do nadpisov, podnadpisov a bežných odsekov, ale aj do meta údajov.      2. Tvorte blog posty na základe kľúčových slov Kvalitný SEO špecialista vám vie pripraviť takzvanú analýzu kľúčových slov pre váš najbližší blog post. Zároveň vám tým dáva perfektný podklad pre tvorbu pútavého obsahu (a ďalších článkov). Na základe vytipovaných kľúčových slov vidíte, čo ľudia hľadajú. Tomu viete prispôsobiť copywriting. Už pri tvorbe textu je totiž nevyhnutné myslieť na to, aby bol kompatibilný s Googlom. Naozaj nemá zmysel písať pútavé články a blogy, ktoré nikto nenájde. Návštevnosť webu vám tak nestúpne. Ak ste však už na začiatku vyzbrojení kľúčovými slovami, ste o krok pred ostatnými.        3. Reflektujte to, čo ľudia hľadajú Tento tip úzko súvisí s predošlým. Pri copywritingu by ste mali myslieť na to, čo a s  akým účelom ľudia v Googli hľadajú. Ide o takzvaný search/keyword intent. Občas totiž nestačí vedieť, čo ľudia hľadajú a v akom objeme. Potrebujete identifikovať ich skutočný zámer. Niekedy užívateľ hľadá informácie, inokedy je už vo fáze, kedy zvažuje nákup. Jeho správanie a zámery sú skryté v tom, čo zadá do Googlu. Tomu je potrebné prispôsobiť aj kľúčové slová v texte a jeho obsah. Človeku, ktorý je už rozhodnutý o kúpe výrobku totiž už zbytočne ukazovať základné informácie o ňom a podobne. Identifikujte užívateľský zámer a prispôsobte mu posolstvo blog postu. SEO a copywriting idú ruka v ruke. Jedno bez druhého nemôže a nebude fungovať. Ak teda budete zadávať objednávku na prípravu textov na svojom webe, uistite sa, že v jednom balíčku dostanete aj kvalitné a komplexné SEO. Iba to je totiž recept na úspech. My vám s oboma jeho kľúčovými ingredienciami radi pomôžeme, neváhajte sa na nás obrátiť. Príspevok SEO a copywriting dokonalá marketingová symbióza je zobrazený ako prvý na High5.sk.

prejsť na článok

Silná (ne)marketingová stratégia, ktorá je zadarmo a zabúdame na ňu

Poznáte to, keď prídete do predajne a predavačka vás okamžite „vraždí“ pohľadom. Sleduje vás, ako keby ste prišli kradnúť. A keď potrebujete poradiť, dá vám najavo, akú veľkú službu vám robí. Nie je to pravidlo, no neochotný personál sa nájde takmer všade

prejsť na článok

Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to?

Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade ni

prejsť na článok

Marketing na mieru podľa vašich prianí

Svet sa mení, my sa meníme, menia sa požiadavky všetkých na vôkol. Zmeny najviac vidno v podnikaní a v biznise. Marketing je téma, bez ktorej sa na trhu v podstate ani nepohneme. HMarketing  je   mladá  marketingová  firma, ktorá je zameraná na externý ma

prejsť na článok

AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.

prejsť na článok

Ozajstné kusy mäsa, žiadne odrezky

Žiadne odrezky, len kvalitné rybie filety s majonézou a zeleninou si tu priateľsky nažívajú už desiatky rokov. Zatiaľ nenastal žiaden rozchod, žiadna ponorka. Do legendárneho rybieho šalátu na Slovensku – „červenej“ Tresky Exklusiv – používame primárne mä

prejsť na článok