Juicy Story: Šťavnatý obsah aj pre váš biznis

Juicy Story je špecialista na tvorbu obsahu pre váš web. Content marketing stratégia, firemný blog, interaktívne a natívne formáty.

prejsť na web

Buďme k sebe milší – aj maličkosť môže pomôcť zlepšiť niekomu deň

Nestáva sa často, že sem píšem veci osobné. Včera som sa ale ocitla v situácii, ktorú si nechcem nechať pre seba. Kto pozná shopping centrum Central, tak vie, že je to trošku bludisko. Koniec koncov ako väčšina shoppingov. Architekti veľmi umne dokážu vy

prejsť na článok

Keď sa obsah tvorí “sám a zadarmo” – alebo UGC v praxi + 5 prikázaní na prácu s užívateľským obsahom

User-generated content (UGC) alebo obsah vytváraný samotnými zákazníkmi vyzerá na prvý pohľad lákavo. Veď načo investovať nemalé prostriedky do obsahového marketingu, ak vám v príprave obsahu môžu pomôcť samotní návštevníci webu, všakže? Pokiaľ sa stále

prejsť na článok

Outsourcing obsahového marketingu: Áno alebo nie?

Poďme si naliať čistého vína – aby ste dokázali tvoriť absolútne autentický obsah, musíte dokonale poznať svojich zákazníkov aj svoje podnikanie. Z toho logicky vyplýva, že ten z pohladu autenticity bude ten najlepší obsah vždy vychádzať priamo od vás. Tr

prejsť na článok

Robíme obsah - hurá! Ale ako zistíme, či nám NAOZAJ pomáha

Pustili ste sa do obsahu? Super... Ste odhodlaní vo svojom nasadení vytrvať - ešte lepšie. Ale ako zistíte. čo vám okrem kruhov pod očami a prebdetých nocí prináša? Poďme sa pozrieť na to, aké parametre môžete sledovať, aby ste dokázali vyhodnotiť prínos

prejsť na článok

Ako si definovať ciele pri tvorbe obsahu

Ciele obsahového marketingu môžu byť stanovené rôzne v závislosti od typu cieľovej skupiny. Pri každom stanovaní cieľa však musíme mať na zreteli, aby sme jeho plnenie dokázali sledovať - aby boli ciele kvantifikovateľné a ohraničené časom. Stanovenie c

prejsť na článok

Hor sa späť do školských lavíc, alebo prečo je nám prirodzené učiť sa

Učenie je rovnako prirodzený proces, ako pohyb, či dýchanie. Schopnosť učenia nie je výhradnou doménou človeka. Túto schopnosť majú v podstate všetky živé organizmy. Ide o adoptívny proces, ktorý nám umožňuje reagovať na nové podnety a prispôsobovať sa n

prejsť na článok

5 príkladov použitia obsahu pre efektívnu komunikáciu

Jeden príklad povie často viac ako 10 poučiek. Poďme sa spoločne pozrieť aspoň na pár firiem, ktoré sa pustili do tvorby obsahu a úspešne ho začlenili do svojho podnikania. Modrá púpava je slovenská značka prírodnej kozmetiky. Na svojom blogu prináša sez

prejsť na článok

Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j

prejsť na článok

Prečo obsah zvyšuje predaj? Tri dôvody, ktoré musíte poznať

Nie je žiadnym tajomstvom, že konečným cieľom všetkých marketingových aktivít je zlepšovať výsledky predaja – či už oslovením nových zákazníkov alebo motiváciou zákazníkov existujúcich k opakovanému predaju. Dnes je škála možností na oslovenie zákazníkov

prejsť na článok

Ako vyťažiť to najlepšie z toho najhoršieho: TOP 5 tipov na aktivity v karanténe

Môžeme spoločne nariekať nad tým, v akom svete sme sa ocitli, alebo sa situácii postavíme čelom, opustíme pozíciu obete a začneme niečo so svetom a so sebou robiť. ​ Svet sa dnes delí presne na tieto dve skupiny – jedna bedáka, ľútostivo pozerá späť za tý

prejsť na článok

50 marketingových štatistík pre rok 2020, ktoré je dobré vedieť

Rok 2020 si budeme pravdepodobne dlho pamätať ako obdobie spojené s karanténou a problémami z nej vyplývajúcich. To však neznamená, že sa treba zastaviť. Toto obdobie je okrem iného skvelé aj na zbieranie nových informácií, analýzu a plánovanie nových akt

prejsť na článok

TOP 10 značiek, ktoré vznikli vďaka kríze

História nás učí, že nech je to akokoľvek bolestivé, pojmy ako kríza, ekonomický pokles a recesia k vývoju jednoducho patria. Všetko vôkol nás funguje vo vlnách, nie inak je to aj s ekonomikou. Tzv. krízové obdobia sú oveľa častejšie, než by sa na prvý po

prejsť na článok

Ale o čom máme robiť obsah?!

Toto je jedna z prvých otázok, s ktorými sa stretávam na stretnutiach s novými, ale aj existujúcimi klientami. Uznávam, nie je to jednoduché. Zvlášť, ak zoberiete do úvahy, že obsahový marketing je ekvivalentom maratónu a že vás čaká nie jeden, nie dva...

prejsť na článok

Bojíme sa: Že sa nič nezmení, aj že sa zmení všetko

Strach je mimoriadne silná emócia. Pri správnom dávkovaní je užitočná, pretože nám umožňuje prežiť. Strach nám totiž velí pred nebezpečenstvom alebo utiecť alebo s ním bojovať. Strach je mimoriadne silná emócia. Pri správnom dávkovaní je užitočná, pretož

prejsť na článok

TOP 9 typov problémových klientov a čo s nimi

V úvode si ujasnime jednu vec – všetkých klientov si vážime, všetkých milujeme, pre všetkých sa snažíme odvádzať tie najlepšie služby. No nie je žiadnou výnimkou ani pri tomto nastavení prichytiť sa z času na čas pri myšlienke, že by sme niektorých z nich

prejsť na článok