Juicy Story je špecialista na tvorbu obsahu pre váš web. Content marketing stratégia, firemný blog, interaktívne a natívne formáty.
Nestáva sa často, že sem píšem veci osobné. Včera som sa ale ocitla v situácii, ktorú si nechcem nechať pre seba. Kto pozná shopping centrum Central, tak vie, že je to trošku bludisko. Koniec koncov ako väčšina shoppingov. Architekti veľmi umne dokážu vy
User-generated content (UGC) alebo obsah vytváraný samotnými zákazníkmi vyzerá na prvý pohľad lákavo. Veď načo investovať nemalé prostriedky do obsahového marketingu, ak vám v príprave obsahu môžu pomôcť samotní návštevníci webu, všakže? Pokiaľ sa stále
Poďme si naliať čistého vína – aby ste dokázali tvoriť absolútne autentický obsah, musíte dokonale poznať svojich zákazníkov aj svoje podnikanie. Z toho logicky vyplýva, že ten z pohladu autenticity bude ten najlepší obsah vždy vychádzať priamo od vás. Tr
Pustili ste sa do obsahu? Super... Ste odhodlaní vo svojom nasadení vytrvať - ešte lepšie. Ale ako zistíte. čo vám okrem kruhov pod očami a prebdetých nocí prináša? Poďme sa pozrieť na to, aké parametre môžete sledovať, aby ste dokázali vyhodnotiť prínos
Ciele obsahového marketingu môžu byť stanovené rôzne v závislosti od typu cieľovej skupiny. Pri každom stanovaní cieľa však musíme mať na zreteli, aby sme jeho plnenie dokázali sledovať - aby boli ciele kvantifikovateľné a ohraničené časom. Stanovenie c
Učenie je rovnako prirodzený proces, ako pohyb, či dýchanie. Schopnosť učenia nie je výhradnou doménou človeka. Túto schopnosť majú v podstate všetky živé organizmy. Ide o adoptívny proces, ktorý nám umožňuje reagovať na nové podnety a prispôsobovať sa n
Jeden príklad povie často viac ako 10 poučiek. Poďme sa spoločne pozrieť aspoň na pár firiem, ktoré sa pustili do tvorby obsahu a úspešne ho začlenili do svojho podnikania. Modrá púpava je slovenská značka prírodnej kozmetiky. Na svojom blogu prináša sez
Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j
Nie je žiadnym tajomstvom, že konečným cieľom všetkých marketingových aktivít je zlepšovať výsledky predaja – či už oslovením nových zákazníkov alebo motiváciou zákazníkov existujúcich k opakovanému predaju. Dnes je škála možností na oslovenie zákazníkov
Môžeme spoločne nariekať nad tým, v akom svete sme sa ocitli, alebo sa situácii postavíme čelom, opustíme pozíciu obete a začneme niečo so svetom a so sebou robiť. Svet sa dnes delí presne na tieto dve skupiny – jedna bedáka, ľútostivo pozerá späť za tý
Rok 2020 si budeme pravdepodobne dlho pamätať ako obdobie spojené s karanténou a problémami z nej vyplývajúcich. To však neznamená, že sa treba zastaviť. Toto obdobie je okrem iného skvelé aj na zbieranie nových informácií, analýzu a plánovanie nových akt
História nás učí, že nech je to akokoľvek bolestivé, pojmy ako kríza, ekonomický pokles a recesia k vývoju jednoducho patria. Všetko vôkol nás funguje vo vlnách, nie inak je to aj s ekonomikou. Tzv. krízové obdobia sú oveľa častejšie, než by sa na prvý po
Toto je jedna z prvých otázok, s ktorými sa stretávam na stretnutiach s novými, ale aj existujúcimi klientami. Uznávam, nie je to jednoduché. Zvlášť, ak zoberiete do úvahy, že obsahový marketing je ekvivalentom maratónu a že vás čaká nie jeden, nie dva...
Strach je mimoriadne silná emócia. Pri správnom dávkovaní je užitočná, pretože nám umožňuje prežiť. Strach nám totiž velí pred nebezpečenstvom alebo utiecť alebo s ním bojovať. Strach je mimoriadne silná emócia. Pri správnom dávkovaní je užitočná, pretož
V úvode si ujasnime jednu vec – všetkých klientov si vážime, všetkých milujeme, pre všetkých sa snažíme odvádzať tie najlepšie služby. No nie je žiadnou výnimkou ani pri tomto nastavení prichytiť sa z času na čas pri myšlienke, že by sme niektorých z nich