Prečo obsah zvyšuje predaj? Tri dôvody, ktoré musíte poznať

Nie je žiadnym tajomstvom, že konečným cieľom všetkých marketingových aktivít je zlepšovať výsledky predaja – či už oslovením nových zákazníkov alebo motiváciou zákazníkov existujúcich k opakovanému predaju. Dnes je škála možností na oslovenie zákazníkov tak široká, že výber správnej kombinácie komunikačných nástrojov je často alchýmiou a vedou. Nebudeme klamať – obsah nepatrí práve k rýchlo obrátkovým spôsobom propagácie. Ak chcete rýchlu konverziu, je rozumné kombinovať tento spôsob komunikácie s inými formátmi. Napriek tomu však tvorba obsahu patrí k najúčinnejším z pohľadu dlhodobého budovania značky, vzťahu s klientom, aj predaja samotného. Prináša totiž až o 54% lepšie výsledky než iné formy propagácie. Ako? Zlepšuje návštevnosť webu Tým prvým krokom k úspešnému predaju je vytvoriť dostatočnú bázu návštevníkov vášho webu – inými slovami – musíte pracovať na neustálom zvyšovaní návštevnosti. Len tak vám bude web prinášať zákazníkov. Skúsme si to predstaviť na príklade regálu v bežnom supermarkete. Povedzme, že vyberáte čokoládu. Na regáli je 200 rôznych druhov. Pokiaľ ich budete podrobnejšie skúmať, zistíte, že 150 z nich od jedného výrobcu (A), 30 od druhého a po 10 od dvoch ďalších výrobcov. Odhliadnuc od ďalších faktovo ako je cena, ši umiestnenie vo viditeľnej zóne, je ľahké spočítať, aké je pravdepodobnosť, že si vyberiete práve čokoládu od výrobcu A. Rovnako je to aj s návštevnosťou webu. V tomto prípade je obsah kľúčový. Čím viac obsahu tvoríte, tým viac stránok je na vašom webe indexovaných vo vyhľadávačoch – tým viac kľúčových slov dokážete efektívne obslúžiť a tým väčšia je pravdepodobnosť, že vás návštevníci vo vyhľadávaní nájdu – a to aj bez platenej reklamy. Navyše je verejným tajomstvom, že weby, ktoré častejšie aktualizujú svoj obsah, majú roboty vykonávajúce indexáciu radšej. V preklade to znamená, že múdre mašiny, ktoré zaraďujú jednotlivé konečné url do výsledkov vyhľadávania sa k vám v prípade tvorby obsahu budú vracať častejšie a získate body za aktivitu, ktoré vás v organických výsledkoch vyhľadávania budú posúvať o niečo vyššie. Okrem toho každý jeden článok, každé jedno video, každá jedna infografika znamená tiež možnosť zdieľať daný obsah aj na stále populárnych sociálnych sieťach a prinášať tak ďalšie leady. ​ Odpovedá na otázky klientov - vopredObsah znamená veľkú dávku edukácie klienta. V rámci obsahu dokážete vysvetliť nielen výhody svojho produktu a služieb, ale najmä poukázať na spojenie vašich produktov a služieb s reálnymi potrebami klientov. Obsah je moderátorský mostík, ktorý navedie potenciálneho zákazníka od potreby k riešeniu. Podľa dlhodobých prieskumov až 80% ľudí preferuje získavanie nových informácií z obsahu pred informáciami z reklamy. Máme jednoducho tendenciu si informácie overovať a pátrať po najlepších možných riešeniach. Vytváranie relevantného obsahu vás stavia do pozície experta – ukazujete, že sa nebojíte o vedomosti podeliť a s potenciálnymi i existujúcimi zákazníkmi si tak buduje dôverný a dôveryhodný vzťah. Pomáha účinnej konverzii V tomto prípade je kľúčovou otázkou kvalita obsahu a jeho prienik s otázkami a potrebami klienta. Pokiaľ sa v obsahu dokážete trafiť s tým, čo práve návštevník webu hľadá, je cesta k jeho konverzii otvorená. Príkladom môže byť blog o finančných službách. Široká téma s množstvom oblastí. No článok s porovnaním hypotekárnych úverov bude zaujímať práve tých návštevníkov, ktorí riešia otázku bývania a budú naklonení nechať si v tejto oblasti poradiť od odborníka. Otázok v hlavách návštevníkov webu je nepočítane – je to bohatstvo, ktoré môžete využiť vo svoj prospech. Systematickou tvorbou obsahu pokryjete množstvo špecifických otázok a množstvo špecifických potrieb a vytvoríte tak cestu, ako sa dozvedia o možnostiach riešenia práve prostredníctvom vašich služieb.

prejsť na článok

Kto mi napíše článok a prečo je dôležité publikovať textový obsah

Dnešná otázka znie, prečo tvoriť textový obsah v podobe článkov a kto mi napíše článok? Mám články písať ja alebo to mám nechať na profesionála? A má dnes vôbec zmysel písať články? Ak sa trocha venujete online marketingu alebo podnikáte na internete, urč

prejsť na článok

Dôvody pre odchod zo zamestnania

Malá výplata je pre dve tretiny Slovákov a Čechov dôvod pre zmenu zamestnania. Pri zmene zamestnania sú mzda a medziľudské vzťahy dve najdôležitejšie kritériá. Najčastejšie dôvody pre odchod zo zamestnania: 1. Nedostatočné finačné ohodnotenie je pre viac

prejsť na článok

PREČO JE DÔLEŽITÉ POZNAŤ OBSAH DOKUMENTÁCIE A PRÍSLUŠNOSŤ ÚRADOV

„Vieme, kto je príslušný v ktorej veci konať, ktorému úradu akú vec postúpiť a čo od koho žiadať,“ hovorí Janka Blahútová. „Nekomunikujeme len so stavebníkom. Aktívne hovoríme aj s dotknutými orgánmi, ktoré vydávajú jednotlivé záväzné stanoviská a vyjadre

prejsť na článok

Predaj spoločnosti

Vieme zabezpečiť predaj Vašej fungujúcej, prípadne nepodnikajúcej spoločnosti Vlastníte fungujúcu spoločnosť alebo spoločnosť, ktorá ukončila svoju podnikateľskú činnosť a rozhodli ste sa ju predať? Nájsť vhodného kupca však nemusí byť až také jednoduché

prejsť na článok

Rýchlosť webu ako faktor pri SEO optimalizácii

Rýchlosť webu ako faktor pri SEO optimalizácii Ovplyvňuje rýchlosť webstránky SEO optimalizáciu? Ak áno, ako

prejsť na článok