Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj jednej aj druhej skupine sa dá pomocť... Pre uvedenie content marketingu do praxe si zopakujme niekoľko dôležitých poznatkov: Obsahový marketing nerobíme len preto, lebo nás a našich zákazníkov baví, ale preto, aby sa vo finále prejavil vo výsledkoch (návštevnosti, predaja, získaných kontaktov a pod.) Obsahový marketing bez plánu a stratégie je menej efektívny Obsahový markting musí byť pravideľný, ak má prinášať merateľné výsledky Obsahový marketing je súčasťou digitálneho marketingu Obsahový marketing zahŕňa nielen prácu s článkami, ale so všetkými typmi obsahu, ktorými oslovujeme cieľové publikum

prejsť na článok

Ako vygenerovať facebook button?

Ako vygenerovať Facebook button? Like, Comment, Share. Je to jednoduché  Facebook je úžasný marketingový nástroj. Neustále rastie a rozširuje svoje možnosti, čo z neho robí jedného z najväčších marketingových firiem na svete. A kždy kto podniká alebo venu

prejsť na článok

Otravujú vás „Návrhy pre vás“ na Facebooku?

Facebook zobrazuje obsah podľa algoritmov, to všetci vieme. Cieľom je dostať k užívateľom obsah podľa zájmov alebo taký, ktorý by ich mohol zaujímať. Takto sa však nezobrazuje všetko od vašich priateľov alebo skupín. Napríklad príspevky z „liknutých“ strá

prejsť na článok

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od Googlu, ktorý umožní zobrazenie vašej firmy vo vyhľadávaní a Google mapách. Prostredníctvom tohto nástroja môžeme zdieľať všetky potrebné informácie ako kontaktné ú

prejsť na článok

Ako nastaviť Site Search Tracking v Google analytics

Ak sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je pov

prejsť na článok

5 príkladov použitia obsahu pre efektívnu komunikáciu

Jeden príklad povie často viac ako 10 poučiek. Poďme sa spoločne pozrieť aspoň na pár firiem, ktoré sa pustili do tvorby obsahu a úspešne ho začlenili do svojho podnikania. Modrá púpava je slovenská značka prírodnej kozmetiky. Na svojom blogu prináša sez

prejsť na článok