Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj jednej aj druhej skupine sa dá pomocť... Pre uvedenie content marketingu do praxe si zopakujme niekoľko dôležitých poznatkov: Obsahový marketing nerobíme len preto, lebo nás a našich zákazníkov baví, ale preto, aby sa vo finále prejavil vo výsledkoch (návštevnosti, predaja, získaných kontaktov a pod.) Obsahový marketing bez plánu a stratégie je menej efektívny Obsahový markting musí byť pravideľný, ak má prinášať merateľné výsledky Obsahový marketing je súčasťou digitálneho marketingu Obsahový marketing zahŕňa nielen prácu s článkami, ale so všetkými typmi obsahu, ktorými oslovujeme cieľové publikum
Ako vygenerovať Facebook button? Like, Comment, Share. Je to jednoduché Facebook je úžasný marketingový nástroj. Neustále rastie a rozširuje svoje možnosti, čo z neho robí jedného z najväčších marketingových firiem na svete. A kždy kto podniká alebo venu
prejsť na článokFacebook zobrazuje obsah podľa algoritmov, to všetci vieme. Cieľom je dostať k užívateľom obsah podľa zájmov alebo taký, ktorý by ich mohol zaujímať. Takto sa však nezobrazuje všetko od vašich priateľov alebo skupín. Napríklad príspevky z „liknutých“ strá
prejsť na článokČo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od Googlu, ktorý umožní zobrazenie vašej firmy vo vyhľadávaní a Google mapách. Prostredníctvom tohto nástroja môžeme zdieľať všetky potrebné informácie ako kontaktné ú
prejsť na článokAk sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je pov
prejsť na článokJeden príklad povie často viac ako 10 poučiek. Poďme sa spoločne pozrieť aspoň na pár firiem, ktoré sa pustili do tvorby obsahu a úspešne ho začlenili do svojho podnikania. Modrá púpava je slovenská značka prírodnej kozmetiky. Na svojom blogu prináša sez
prejsť na článok