50 marketingových štatistík pre rok 2020, ktoré je dobré vedieť

Rok 2020 si budeme pravdepodobne dlho pamätať ako obdobie spojené s karanténou a problémami z nej vyplývajúcich. To však neznamená, že sa treba zastaviť. Toto obdobie je okrem iného skvelé aj na zbieranie nových informácií, analýzu a plánovanie nových aktivít. Poučiť sa z toho, čo sa deje vo svete, je v tomto období dôležitejšie než kedykoľvek pred tým. Aj preto môžu byť štatistiky Hubspotu vyplývajúce zo štúdie a skúseností viac ako 3400 firiem nad mieru užitočné. SEO štatistiky​Dáta z vyhľadávania nám pomáhajú porozumieť tomu, čo a ako zákazníci hľadajú, a prispôsobiť sa ich spôsobu vyhľadávania informácií. Cieľom každej optimalizácie pre vyhľadávanie je zlepšiť pozíciu v rámci výsledkov vyhľadávania a priniesť tak z výsledkov vyhľadávania čo najviac nových návštevníkov. 17 % firiem testuje vstupné stránky formou A/B testu, aby optimalizovala konverzie 2,04 je priemerná miera konverzie 86 % zákazníkov sa rozhodne nenakúpiť, pokiaľ stránka nie je chránená 900 % nárast zaznamenali v posledkom roku vyhľadávania „v mojom okolí“ 61 % hľadajúcich cez mobil uvádza, že mobilná optimalizácia stránky je pre nich rozhodujúca 52 % vyhľadávaní sa vykonáva z mobilu 64 % firiem aktívne rieši SEO 50 % vyhľadávaní je na 4 a viac slovné frázy 70-80 % sa zameriava len na organické výsledky vyhľadávania 65 % hľadajúcich vo veku 25-49 rokov používa hlasové vyhľadávanie aspoň raz denne Content marketing štatistikyDáta z obsahovému marketingu nám môžu pomôcť optimalizovať stratégiu tvorby a distribúcie obsahu a vytvoriť tak lepší obsah, ktorý zaujme našu cieľovú skupinu. 55 % firiem považuje blog za svoju prioritu pri komunikácii a získavaní nových kontaktov 75 % používateľov internetu číta blogy pravidelne 68% čitateľov považuje blog za dôveryhodnejší, ak pracuje s dátami a štatistikami 1-tkou medzi žiadanými formátmi zostáva video 70 % firiem investuje do obsahového marketingu 51 % firiem investuje do vizuálne obsahu rôznych foriem ​72 % firiem považuje obsahovú stratégiu za kľúč úspechu 17 % firiem plánuje robiť podcasty 23 % príspevkov na sociálnych sieťach obsahuje odkaz na blog 25 % osôb v produktívnom veku počúva aspoň jeden podcast do mesiaca Sociálne siete Na rôznych sociálnych sieťach sa dnes pohybuje viac ako 3 mld ľudí. Poznanie ich správania a preferencií je predpokladom úspechu pri komunikácii práve na týchto platformách. 2,38 mld aktívnych užívateľov je na Facebooku, 270 miliónov profilov na Facebooku je falošných 18 % firiem používa na komunikáciu Facebook Groups 71 % užívateľov na Instagrame má do 35 rokov 75,3 % firiem používa Instagram aktívne, 2,5 je priemerný počet stories, ktoré firmy vytvoria na Instagrame denne 50 % užívateľov uvádza, že sleduje na sociálnych sieťach aspoň jednu celebritu / influencera 17 minút mesačne trávia užívatelia v priemere na LinkedIne, 40 % užívateľov navštívi LinkedIn denne 39 % užívateľov na LinkedIne používa premium account 85 % užívateľov používa Pinterest ako inšpiráciu pri plánovaní životných udalostí 86 % užívateľov sociálnych sietí preferuje autentický a úprimný obsah 3 % užívateľov úplne dôveruje informáciám zo sociálnych sietí Video Video je dlhodobo najobľúbenejším formátom obsahu, ktoré si s obľubou pozrie 50 % internetovej populácie. 144 % nárast predaja môže byť spôsobený produktovým videom 62 % ľudí uvádza, že sa o výrobok začnú zaujímať viac, keď si ho pozrú v Instagram story 80 % užívateľov uvádza, že inštruktážne video je užitočné 75 % milenialov pozerá videá na sociálnych sieťach denne 157 % nárast návštevnosti z organickej návštevnosti je vďaka videu 1,9 mld aktívnych užívateľov mesačne je na YouTube 64 % užívateľov uvádza, že video ovplyvnilo ich rozhodnutie o nákupe 54 % zvýšenie poznateľnosti značky je vďaka videu 87 % firiem používa video aktívne v marketingovej komunikácii 60 % užívateľov na YouTube sú muži E-mail marketing Mail je stále efektívnym nástrojom komunikácie – v prvom rade so zákazníkmi existujúcimi. Personalizovaný mail je mimoriadne efektívnou cestou na udržiavanie vzťahu so zákazníkom aj na zvýšenie výsledkov predaja, napríklad formou cielených ponúk. 5,6 mld je počet aktívnych mailových schránok celosvetovo 49 % firiem používa automatizované emaily 80 % firiem uvádza v poslednom roku zvýšený záujem zákazníkov z mailu 66 % firiem personalizuje maily 78 % užívateľov sa odhlási z mailingu v prípade, že firma posiela príliš veľa mailov 56 % firiem používa v predmete ikony pre zvýšenie OpenRate 80 % užívateľov používa mail (aj) na mobile 83 % používa aspoň základnú segmentáciu pri oslovovaní zákazníkov prostredníctvom mailu 3 sekundy trvá, kým sa adresát rozhodne, či mail zmaže alebo nie 86 % biznis zákazníkov preferuje mail ako nástroj komunikácie

prejsť na článok

!!!DOČASNÝ ROZVRH LETO 2020!!!

Dočasný rozvrh na leto 2020 platný od 1.6.2020 do 30.8.2020. Príspevok !!!DOČASNÝ ROZVRH LETO 2020!!! zobrazený najskôr Arte Suave Martin.

prejsť na článok

Termín pobytu: 11.7.2020 - 18.7.2020, Hodnotenie: 5/5

Pobyt na chate sme si perfektne s deťmi užili...Pristup ku chate je fajn-no ako v lese,asfalt po celu dobu nečakajte....Chata je pekna čista...Kuchyňa bola velmi dobre vybavena.Myslim že nemáme čo vytknúť...Majitel je velmi mily pán...Určite pobyt na tejt

prejsť na článok

Valentínske menu (14. – 16.2.2020)

Príďte si vychutnať dobré jedlo a prežiť príjemné chvíle pri našom špeciálnom valentínskom menu: Prípitok: Ružové francúzske šumivé víno (Cremant) Predjedlo: Slimáky s bylinkovým maslom a foie gras Polievka: Batátovo cviklová s hľuzovkovým olejom Hlavné

prejsť na článok

Ako dizajn ovplyvňuje marketing a zlepšuje dojem značky

Dizajn je neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Dobre navrhnutý dizajn môže pomôcť zvýšiť účinnosť marketingových kampaní a zlepšiť celkový dojem značky. V tomto blogu sa pozrieme na to, ako dizajn ovplyvňuje marketing a prečo je dôležitý pre úspešnú market

prejsť na článok

Stav aktualizácie - apríl 2020

V mesiacoch marec – apríl 2020 boli vykonané aktualizácie základných prehľadových máp, celkový prehľad údajov vo forme štatistických kníh, štatistické výstupy v tabuľkovej forme so stavom dát cestnej siete k 1.1.2020. Pre lepšiu orientáciu uverejňujeme zo

prejsť na článok