5 príkladov použitia obsahu pre efektívnu komunikáciu

Jeden príklad povie často viac ako 10 poučiek. Poďme sa spoločne pozrieť aspoň na pár firiem, ktoré sa pustili do tvorby obsahu a úspešne ho začlenili do svojho podnikania. Modrá púpava je slovenská značka prírodnej kozmetiky. Na svojom blogu prináša sezónne informácie pre starostlivosť o pleť, recepty pre domácu výrobu kozmetiky, informácie o efektívnom využívaní zdrojov v rámci trendu Slow beauty aj ďalšie užitočné informácie. Milovníci dobrého jedla a videa pravdepodobne registrujú obsah kanálov Tasty. Ide o originálny obsah - varenie - ktoré Tasty ako prvé začalo ukazovať pri pohľade zhora. Konzistnene vysoká kvalita obsahu a pravidelnosť im dnes prinášajú už milióny videní a milióny fanúšikov po celom svete. https://www.youtube.com/watch?v=25bnL0Iwti4McDonald v Kanade sa rozhodol popasovať s výzvou odpovedať na otázky zákazníkov. Nič nezvyklé? V tomto prípade šlo na odpovede všetkých otázok - rýchlo a transparentne. Počas trvania tejto aktivity ich bolo viac ako 10.000, čím McDonald zapracoval tak na svojom vzťahu so zákazníkmi, ako aj na imidži otvorenosti. V zozname značiek, ktoré aktívne pracujú s obsahom, nemôže chýbať Coca Cola a ich kampaň Share a Coke, ktorá je typickým príkladom toho, že keď sa vám podarí spojiť produkt, obsah a zapojiť do toho aj zákazníka, nemôžete urobiť chybu. Spoločnosť Toyota sa pustila do obsahu formou videa. Pod hlavičkou tejto automobilky vznikajú inštruktážne videá, ktoré zákazníkom pomáhajú pri bežnej údržbe automobilu - napríklad o tom, ako si namontovať na auto strešné nosiče.

prejsť na článok

Táto detská hra okamžite zlepší vašu komunikáciu

Táto detská hra okamžite zlepší vašu komunikáciu Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam. Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️ Zadajte svoj e-mail Prihlásiť sa Dnes mám pre vás tip

prejsť na článok

Tlačová správa: Požadujeme zvolanie zdravotníckeho výboru pre nedostatok liekov

Na Slovensku chýba množstvo bežných liekov. „Len vo svojom okolí mám niekoľko príkladov, že sa rodičom nepodarilo zohnať bežné kvapky... Zdroj

prejsť na článok

Skyscraper content obsah čo vás vystrelí

Niet pochýb o tom, že mrakodrapový obsah (angl. skycraper content) je kráľom, pokiaľ ide o SEO. Tento typ obsahu je dlhý, obsiahly a pokrýva tému ako celok. Ak ho spravíte dobre, môže vás vystreliť do popredia Googlu a pomôcť vám predbehnúť konkurenciu. V

prejsť na článok

Outsourcing obsahového marketingu: Áno alebo nie?

Poďme si naliať čistého vína – aby ste dokázali tvoriť absolútne autentický obsah, musíte dokonale poznať svojich zákazníkov aj svoje podnikanie. Z toho logicky vyplýva, že ten z pohladu autenticity bude ten najlepší obsah vždy vychádzať priamo od vás. Tr

prejsť na článok

Ale o čom máme robiť obsah?!

Toto je jedna z prvých otázok, s ktorými sa stretávam na stretnutiach s novými, ale aj existujúcimi klientami. Uznávam, nie je to jednoduché. Zvlášť, ak zoberiete do úvahy, že obsahový marketing je ekvivalentom maratónu a že vás čaká nie jeden, nie dva...

prejsť na článok