Digitálny Marketing

Prvá strana na GOOGLE Bez € na Adwords. Pozrite Detaily Odmietnete klienta len pre 0,06€? Platená reklama. Pozrite Detaily Príliš vysoký účet za reklamu? Klesajúce konverzie? Pozrite Detaily Stav digitálu vo svete. Aktualizujte si svoju stratégiu pomocou úplne nových dát a postrehov v tejto novo vydanej verzii. Vo svete digitálnych médií sa…

prejsť na web

Copywriting

Aby dnes prežili, potrebujú firmy texty na direct-response, ktoré aktivujú ľudí k špecifickým, merateľným činom smerujú ich k uskutočneniu predaja alebo aby mali o nákup záujem. Copywriting zahŕňa offline médiá ako listy direct-mail, printová reklama, at

prejsť na článok

Konverzia a Hodnota

Väčšina firiem má nejaký druh lievika pre generovanie dopytov, záujemcov a pre konvertovanie týchto záujemcov na platených zákazníkov. Ale veľmi málo ich má skutočne OPTIMALIZOVANÝ lievik, ktorý maximalizuje okamžitú hodnotu priemernej objednávky, zatiaľ

prejsť na článok

Analytiky a Dáta

Sú vaše rozhodnutia riadené dátami alebo na tušáka? Logikou .. alebo obavou? V tejto sekcii si vysvetlíme ako nastaviť základný plán pre analytiku a určíme si kľúčové metriky, ktoré potrebuje vaša značka sledovať denne, týždenne a mesačne. Taktiež si ukáž

prejsť na článok

Sociálne a Komunity

Sociálne siete a nástroje pre médiá ako Facebook a Twitter sú dnes neodškriepiteľne najdôležitejšími kanálmi pre interakciu so zákazníkmi a vašou firmou. Nemôžu sa ignorovať (a nemali by sa), pretože tu sa zdržiavajú vaši zákazníci. V tejto časti sa ako n

prejsť na článok

Platená Návštevnosť

Zákazníci sú živou krvou akejkoľvek firmy. Znie to ako klišé, ale je to pravda. Ale ako vezmete správu k ešte neprepraným masám a premeníte neznámeho na priateľa bez toho aby ste vybielili banku? V tejto sekcii sa naučíte ako využiť kanály s premávkou ako

prejsť na článok

Optimalizácia Testovanie

Špecializácia pre optimalizáciu a testovanie je jedinečná pre pomoc značkám a firmám vytvoriť opakujúci proces k zvýšeniu konverzií v predaji, produktových stránkach a kľúčových konvertujúcich stránkach. V krátkosti, špecialisti pre optimalizáciu a testov

prejsť na článok

Email Marketing

Zo všetkých dostupných kanálov, ktoré sú marketérom dnes dostupné, má email stále najvyššiu hodnotu keď príde na ROI. Ale kvôli zmenám algoritmov doručiteľnosti je viditeľnosť vašich emailov stále ťažšia ako kedykoľvek predtým. Našťastie, vám ukážeme ako

prejsť na článok

Ecommerce Marketing

Firmy, predávajúce fyzické produkty a marketingové agentúry, ktoré im slúžia potrebujú marketérov trénovaných v e-commerce marketingu. Špecialista rozumie ako optimalizovať akýkoľvek e-commerce obchod, v akomkoľvek odvetví a pre vytvorenie väčšieho predaj

prejsť na článok

Content Marketing

Ak chcete budovať autoritu svojej značky a starať sa o vzťahy o svojich zákazníkov správnym spôsobom, potom musíte doručiť hodnotu vopred. A obsah (napr: informácie/zábava) je to, ako to urobíte. V tejto sekcii sa naučíte ako vymyslieť a uskutočniť straté

prejsť na článok

Search Marketing

SEO nie je mŕtve, len sa zmenilo. Vďaka aktualizáciám od Google ako sú Panda a Penguin sa už staré pravidlá SEO nedajú aplikovať. Aby ste dnes mali dobré umiestnenie (a udržali si ho) potrebujú majitelia stránok zdôrazniť zážitok návštevníka oproti tradič

prejsť na článok