Analytiky a Dáta

Sú vaše rozhodnutia riadené dátami alebo na tušáka? Logikou .. alebo obavou? V tejto sekcii si vysvetlíme ako nastaviť základný plán pre analytiku a určíme si kľúčové metriky, ktoré potrebuje vaša značka sledovať denne, týždenne a mesačne. Taktiež si ukážeme ako nastaviť jednoduché reporty, ktoré upozornia vašu značku na potencionálne problémy a príležitosti PREDTÝM, než je príliš neskoro. [signinlocker] Začneme Tu Úvodná lekcia vysvetľuje čo presne znamená analýza dát a ako ich vie vaša organizácia použiť. Ukážeme si, čo znamená výraz „riadená dátami“ a naučíme sa ako aplikovať túto mentalitu pre firmu akejkoľvek veľkosti. What Data Analysis Is (And What It Can Do For Your Business) What All Business Must Be Data Driven Analysis and The Funnel What Data Matters to Business Data Analysis Building Blocks Stratégie pre Zber Dát Táto časť vysvetľuje ako zbierať užitočné a presné dáta. Úvod do google Analytics, vysvetlenie princípov zbierania dát zo svojho CRM, platených platform pre získavanie návštev a nástrojov ecommerce. Introduction To Google Analytics Google Analytics Layout & Understanding Introduction to Google Analytics Segments Tracking Site Visitors Using the UTM Parameter Builder Pulling CRM & eCommerce Data Pulling Paid Traffic Data Creating and Naming Retargeting Lists Starting With Data Finding Outliers With Math Top of Funnel Analytiky Rozoberieme si dôležitosť metrík tejto časti lievika, ktoré vám povedia ako dobre získavate návštevníkov pre svoje stránky. Ukážeme si metriky, ktoré sú skutočne dôležité a ako ich aplikovať pre svoje podnikanie. Top of Funnel Goals & KPIs New Visitors Direct Visitors Retargeting & Segmentation Total Visits Top of Funnel Deep Dive Metrics Channel Splits Bounce Rate Branded Search Volume Top of Funnel Pixeling Visits Applying Top of Funnel Metrics Middle of Funnel Analytiky Táto sekcia rozoberá metriky, ktoré vám ukazujú ako dobre viete zaujať návštevníkov a ako generujete dopyty. Samozrejme ukázať si ako to využiť vo firme. Middle of Funnel Goals & KPIs Visitor Recency Banner Click % Leads Generated Tracking Middle of Funnel Retargeting Lists Direct Visitor Count Middle of Funnel Deep Dive Metrics Social Media Followers Banner Click % at The Post Level Number of Comments Number of Social Shares Applying Middle of Funnel Metrics Bottom of Funnel Analytiky Časť ukazuje metriky dôležité pri konverzii návštevníkov na kupujúcich a maximalizácia hodnoty interakcie so zákazníkom. Bottom of Funnel Goals & KPIs Number of Goods Sold Retargeting & Segments Part 1 Retargeting & Segments Part 2 Average Order Value Revenue Per Visitor Days to Conversion Bottom of Funnel Deep Dive Metrics Channel Split (Offers) Bounces (Offers) Promo Email Campaigns Funnel Evaluation Applying Bottom of Funnel Metrics Retention a Monetization Analytiky Dôležité metriky, ktoré ukazujú ako viete zákazníkov zaujať a ako zvýšiť hodnotu interakcie počas trvania vzťahu so zákazníkom. A ako tieto metriky aplikovať vo firme. Retention & Monetization Goals & KPIs Membership Retention Report Traffic ROI Report Refund Report Monetization Funnel Converstion Rate Retention & Monetization Deep Dive Metrics Content Email Metrics Cohort Analysis Reputation Score Qualitative Trend Report Customer Lifetime Value Applying Retention & Monetization Metrics Prevádzka Firmy Poháňanej Dátami V tejto sekcii si ukážeme ako všetky tieto dáta pospájame dokopy. Vysvetlíme si proces vyhodnocovania dát. Naučíme sa ako prejsť z reaktívneho správania na proaktívne analyzovanie. Analytic Decision Making Applying the Analysts Toolkit Segments & Drilling Down Analytic Trends Business Analyses to Start Immediately Transitioning from Reactive to Proactive Analysis [/signinlocker] Ok. Teraz zavolajte alebo napíšte! 0910-386-892 [contact-form-7] The post Analytiky a Dáta first appeared on Digitálny Marketing.

prejsť na článok

Ranní zprávy 13.11.2018

• ČR: Na základě průzkumu ČTK mezi analytiky je ve 3. čtvrtletí letošního roku očekáván růst HDP ve výši 0,7 % mezičtvrtletně a 2,5 % meziročně.

prejsť na článok

Ranné správy 13.11.2018

Klíčové události • ČR: Na základě průzkumu ČTK mezi analytiky je ve 3. čtvrtletí letošního roku očekáván růst HDP ve výši 0,7 % mezičtvrtletně a 2,5 % meziročně.

prejsť na článok

Budúcnosť analytiky: Prečo prejsť na novú verziu GTM

Server-side variant Google Tag Manageru (GTM) vyšiel na svetlo sveta ako novinka od Googlu v roku 2021. Táto nová technológia pomôže zrýchliť načítanie webu, zvýšiť súkromie používateľov a spresniť meranie dát. Poďme si zhrnúť, ako funguje GTM a v čom sa

prejsť na článok

Uľahčite si prácu s dátami s Blending Bull

Potrebujete importovať dáta z viacerých zdrojov a váš eshop dokáže prijať dáta len z jedného? Tento problémový úkon je odteraz minulosťou. V dnešnom rozhovore vám spolu s Michalom Janíkom zakladateľom Mergada predstavíme ďalší úspešný nástroj z rodinky CS

prejsť na článok

AVERTISMENT - închiderea conturilor bancare din ING Bank România

Dorim să vă informăm că începînd cu data de 26. 7. 2019 colaborarea noastră cu ING Bank România va fi încheiată. Din această dată conturile AKCENTA CZ din această bancă nu vor mai fi valabile. Dorim să vă solicităm să vă direcionai plăile către conturile

prejsť na článok