Email Marketing

Zo všetkých dostupných kanálov, ktoré sú marketérom dnes dostupné, má email stále najvyššiu hodnotu keď príde na ROI. Ale kvôli zmenám algoritmov doručiteľnosti je viditeľnosť vašich emailov stále ťažšia ako kedykoľvek predtým. Našťastie, vám ukážeme ako to všetko zmeniť. V tejto sekcii sa naučíte ako postaviť emailovú kampaň, ktorá bude doručená, otvorená, a čo je najdôležitejšie …..bude na ňu kliknuté. [signinlocker] Rola Email Marketingu Naučíte sa ako emailový marketing zapadá do mixu digitálneho marketingu, tri rozdielne typy emailov a dva rozdielne spôsoby ako email poslať. The Role of Email Marketing Understanding The THREE Different Types of Email Part 1 Understanding The THREE Different Types of Email Part 2 The TWO Send Types Email Marketing and List Building Vytvorenie Vlastného Promo Kalendára V tejto časti sa naučíte roly promočného kalendára a nástroje, ktoré budete potrebovať pri jeho tvorbe. Keď pochopíte princípy budete vytvárať 30 a 90 dňové promo kalendáre. Gathering Promotional Assets Promotional Planning Creating Your 30 Day Calendar Creating Your 90 Day Rolling Calendar Vytvorenie Emailovej Kampane Naučíte sa, ako tvoriť príbeh a emailové kampane určené k zaučeniu, zaujatiu, opakovanému predaju a znovu-zaujatiu vašej databázy. Email Campaigns Explained Storyboarding Your Indoctrination Campaign CASE STUDY: DigitalMarketer Indoctrination Storyboarding Your Engagement Campaign Storyboarding Your Ascension Campaign Crafting A Consumption Campaign Crafting An Upsell Campaign Storyboarding Your Segmentation Campaign Storyboarding Your Re-Engagement Campaign CASE STUDY: DigitalMarketer Re-Engagement Campaign CASE STUDY: DigitalMarketer Win-Back Campaign Email Copywriting a Dizajn Naučíte sa psychológiu písania emailov, ktoré presviedčajú. Zistíte výhody overenej formy predaja a štyri dôvody prečo záujemca kúpi. Naučíte sa umeniu a vede písania (subject lines) a queuing kliku v texte emailu. Harvesting Proven Copy Four Reasons People Buy Points of Belief Crafting your Subject Lines Crafting Your Body Copy Queuing the Click Optimalizácia Otvorení a Preklikov Každý email marketér vie, že kľúčom k úspešnému email marketingu je nárast otvorení a pomeru preklikov. V tejto sekcii sa naučíte najlepšie praktiky pre zvýšenie týchto dvoch kritických metrík. Getting More Opens Getting More Clicks Stopovanie a Meranie Výsledkov Táto sekcia vás naučí ako zmerať fitness vašej emailovej kampane so stanovenými výsledkami a záznamu z monitorovania výsledkov. Benchmarking Your Results What to Track and When to Track it Email Stats Tracking Sheet DEMO Doručiteľnosť Emailov Aj tá najlepšia emailová kampaň bude mať slabé výsledky, keď sa nedostane do Schránky. V tejto sekcii sa naučíte ako dokázať, že váš email si zaslúži byť doručený a ako monitorovať svoju reputáciu s email marketingom. Ways to Prove Youre NOT A SPAMMER Your Mailer Reputation Your Sender Infrastructure Your Subscripber Engagment Monitoring and Tracking Deliverabliity [/signinlocker] Ok. Teraz zavolajte alebo napíšte! 0910-386-892 [contact-form-7] The post Email Marketing first appeared on Digitálny Marketing.

prejsť na článok

Ecommerce Marketing

Firmy, predávajúce fyzické produkty a marketingové agentúry, ktoré im slúžia potrebujú marketérov trénovaných v e-commerce marketingu. Špecialista rozumie ako optimalizovať akýkoľvek e-commerce obchod, v akomkoľvek odvetví a pre vytvorenie väčšieho predaj

prejsť na článok

B2B marketing v době pocovidové

Aktuální výsledky B2B monitoru vyšly ve speciálním vydání časopisu Marketing & Media. Téma věnující se komunikaci B2B firem v době pandemie a marketingovým trendům v této oblasti je součástí tištěného a digitálního vydání týdeníku Marketing & Medi

prejsť na článok

Ako robiť e-mail marketing a koľko stojí?

Veľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stá

prejsť na článok

Vlastný mail v tvare priezviska [email protected]

Odlíšte sa od ostatných a majte vlastný email v tvare [email protected]! Možnosť presmerovania na váš aktuálny email. Ideálne pokiaľ máte niekde reklamu, alebo na vizitky. Originálny email upúta viac ako štandardný email. K emailu dostanete aj kapacitu s

prejsť na článok

Michal Kuchta

Managing partner, Row & Slide s.r.o. Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy. Th

prejsť na článok