Platená Návštevnosť

Zákazníci sú živou krvou akejkoľvek firmy. Znie to ako klišé, ale je to pravda. Ale ako vezmete správu k ešte neprepraným masám a premeníte neznámeho na priateľa bez toho aby ste vybielili banku? V tejto sekcii sa naučíte ako využiť kanály s premávkou ako je Google a Facebook nie len k tomu, aby ste zveľadili svoju klientskú základňu ale aby ste PROFITOVALI. [signinlocker] Začneme Tu V úvodnej časti sa naučíte prečo je platená premávka kritickým komponentom vášho mixu digitálneho marketingu. Vytvoríte si vzor avatara pre vášho klienta a ako si budete získavať ideálnych klientov. Paid Traffic: The What and The Why Create a Customer Avatar The Marketing Funnel Platená Premávka Ako Systém V tejto časti sa naučíte 3-krokový systém pre získanie premávky, ktorý automatizuje budovanie vzťahov a mení chladných záujemcov na oddaných podporovateľov vašej značky. Zistíte, čo je „Teplota Návštevností“ a ako ju použiť pre načrtnutí správnej ponuky vo vašej reklame. Paid Traffic As A System Cold Traffic: Goals & Offers Warm Traffic: Goals & Offers Hot Traffic: Goals & Offers Understanding The Traffic System Finding Your Market Hlbší Ponor: Facebook Nástroj pre Reklamu Naučíte sa používať rôzne ciele reklamy a ako ich dosiahnuť pomocou reklamného nástroja vo Facebooku. Ako laserovo-zacieliť vášho ideálneho klienta a ako napísať neodolateľnú ponuku. V tejto sekcii si ukážeme ako škálovať a merať vaše kampane. Deeper Dive: Facebook Ad Platform Getting Started With Facebook Facebook Objectives Finding Your Market on Facebook Ad Copy & Ad Creative Facebook Pixels Reporting & Analytics Scaling Your Campaigns Facebook Compliance Retargeting k Maximalizácii Výsledkov Skutočnou silou digitálnej reklamy je v znovu-zacielení zákazníkov a záujemcov na základe ich predošlých reakcií. V tejto sekcii sa naučíte ako nastaviť systém pre plne-funkčný lievik retargetingu, ktorý prinesie ľudí späť k obsahu a ponukám. opäť a opäť. Retargeting To Maximize Results Segmentation By Visitor Activity Full Funnel Retargeting Video Retargeting Riešenie Problémov Kampaní Aké kroky potrebujete urobiť, keď vaše kampane pre získavanie premávky nefungujú tak ako majú? V tejto časti sa naučíte aké štyri zmeny môžete urobiť, aby vaša platená reklama fungovala ako má. Troubleshooting Your Campaings Troubleshooting Your Offer Troubleshooting Your Targeting Troubleshooting Your Ad Copy/Creative Troubleshooting Your Ad Scent Ostatné Kanály pre Premávku Táto časť pokrýva ostatné platené platformy vrátane Twittera, LinkedIn, Google a YouTube. Other Traffic Channels Twitter Content Distribution Networks LinkedIn Dedicated Email Drops Google YouTube [/signinlocker] Ok. Teraz zavolajte alebo napíšte! 0910-386-892 [contact-form-7] The post Platená Návštevnosť first appeared on Digitálny Marketing.

prejsť na článok

Na čo si dať pozor pri prechode na nový web

Postupom času stratia staré weby svoj šmrnc a príde čas na novú prezentáciu. Okrem vizuálnej zmeny sa štandardne očakáva zlepšenie výkonu webu, vyššia návštevnosť a posun vo vyhľadávačoch. Aká je realita prechodu na nový web a na čo všetko si treba dať po

prejsť na článok

Posuňte vaše obrázky na Google čo najvyššie

Pristupujete k obrázkom tak, aby vám prinášali pravidelnú relevantnú návštevnosť na web? Ak nie, tak v článku si povieme ako... Príspevok Posuňte vaše obrázky na Google čo najvyššie zobrazený najskôr ekvi.sk.

prejsť na článok

Čo je SEO a ako pomôže Vášmu podnikaniu

SEO je skratka anglického „search engine optimization”. V slovenskom prostredí sa používa „optimalizácia pre vyhľadávače” alebo niekedy „seo optimalizácia”. Sú to metódy, ktoré vám pomôžu sa dostať na popredné miesta vo vyhľadávačoch a priviesť z nich na

prejsť na článok

Často kladené otázky o zaokrúhľovaní platné od 1.7.2022

V nadväznosti na schválený návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách (vyplývajúce z novely zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách) Ministerstvo financií SR pre Vás pripravilo sériu najčastejšie kladených otázok a odpovedí z praxe. Cieľom predkladaného návrhu 

prejsť na článok

Kvalitné web stránky ako kľúč k úspešnému biznisu

Tvorba kvalitnej webovej stránky predstavuje nenahraditeľný krok, ktorý v dnešnej dobe ocenia všetci potenciálni zákazníci. Vysokú dôležitosť má SEO optimalizácia a originálne články, ktoré sa vyznačujú adekvátnou stručnosťou a dostatočnou zrozumiteľnosťo

prejsť na článok