Content Marketing

Ak chcete budovať autoritu svojej značky a starať sa o vzťahy o svojich zákazníkov správnym spôsobom, potom musíte doručiť hodnotu vopred. A obsah (napr: informácie/zábava) je to, ako to urobíte. V tejto sekcii sa naučíte ako vymyslieť a uskutočniť stratégiu obsahu, ktorá rozšíri správu o značke pred novým publikom a existujúcimi záujemcami poskytovaním originálnej hodnoty vopred. [signinlocker] Začneme Tu V tejto úvodnej lekcii sa naučíme čo je obsahový marketing, a prečo je základnou časťou stratégie digitálneho marketingu. Jasne vysvetlíme kto je náš zákazník a ako s tým súvisí marketingový lievik s obsahovým marketingom. What And Why Create Customer Avatar Content Technology The Marketing Funnel Obsah pre Vrchol Lievika V tejto lekcii pokryjeme ciele, metriky a typy obsahov, ktoré by mali ťahať povedomie pre vašu firmu, značku, produkt a služby. Budete oboznámený s plánom pre obsah a vytvorením plánom obsahu. Top of Funnel Goals Top of Funnel Content Types Top of Funnel Metrics Top of Funnel Content Plan Obsah pre Stred Lievika Táto lekcia pre stred lievika vás naučí ako tvoriť obsah, ktorý generuje dopyty, úvodné nákupy a pohybuje záujemcu výberovým krokom nákupného procesu. V tejto sekcii sa naučíte vytvárať jedinečné (Lead Magnets). Middle of Funnel Goals Middle of Funnel Content Types Lead Magnet Checklist Middle of Funnel Metrics Middle of Funnel Content Plan Obsah pre Spodok Lievika Obsah vytvorený pre spodok lievika je navrhnutý ku konverzii. Predaju. Naučíte sa ciele, metriky, a druh obsahu, ktorý konvertuje záujemcu na zákazníka. Bottom of Funnel Goals Bottom of Funnel Content Types Bottom of Funnel Metrics Bottom of Funnel Content Plan Blog Marketing Blogy sú účinné prostriedky na prenos obsahu z dôvodu ich flexibility. Ukážeme vám stovky rozdielnych typov blogov, ako nájsť a manažovať autorov článkov zvonku a ako konvertovať letmého čitateľa na dopyt a predaj. WordPress Basics 212 Blog Post Ideas The Editorial Calendar Writing Headlines 8 Post Types Inserting Calls to Action Finding and Managing Writers Writing/Editing Great Content Lead Magnets & Blogs Opt-In Boxes & Squeeze Pages Repurposing Content Blog Launches Distribúcia Obsahu Skvelý obsah je bez distribúcie ničím. V tejto sekcii si ukážeme základy distribúcie vášho obsahu cez email, vyhľadávanie a sociálne médiá. What is Organic Traffic Organic Distribution Email Organic Distribution SEO Organic Distribution Social Content Distribution Paid Content Distribution Worksheet [/signinlocker] Ok. Teraz zavolajte alebo napíšte! 0910-386-892 [contact-form-7] The post Content Marketing first appeared on Digitálny Marketing.

prejsť na článok

Now You can Improve the Quality of Clicks of Sponsored Content on LinkedIn

LinkedIn, as one of the most popular tools to achieve your marketing objectives through different campaigns, has certain system of adjustment to Sponsored Content, which you might not be using in full. Therefore, LinkedIn is about the do certain tests and

prejsť na článok

B2B marketing v době pocovidové

Aktuální výsledky B2B monitoru vyšly ve speciálním vydání časopisu Marketing & Media. Téma věnující se komunikaci B2B firem v době pandemie a marketingovým trendům v této oblasti je součástí tištěného a digitálního vydání týdeníku Marketing & Medi

prejsť na článok

Ako robiť e-mail marketing a koľko stojí?

Veľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stá

prejsť na článok

Ecommerce Marketing

Firmy, predávajúce fyzické produkty a marketingové agentúry, ktoré im slúžia potrebujú marketérov trénovaných v e-commerce marketingu. Špecialista rozumie ako optimalizovať akýkoľvek e-commerce obchod, v akomkoľvek odvetví a pre vytvorenie väčšieho predaj

prejsť na článok

Proč musí marketing a obchod spolupracovat?

Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala. Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úz

prejsť na článok