Ecommerce Marketing

Firmy, predávajúce fyzické produkty a marketingové agentúry, ktoré im slúžia potrebujú marketérov trénovaných v e-commerce marketingu. Špecialista rozumie ako optimalizovať akýkoľvek e-commerce obchod, v akomkoľvek odvetví a pre vytvorenie väčšieho predaja a profitu. Od dizajnu e-commerce obchodu a architektúry, po email marketing a generovanie návštevnosti. [signinlocker] E-Commerce Ekosystém V tejto sekcii pokryjeme momentálny objem rastu a príležitosti v e-commerce marketingu. Tiež vám budú jasné technologické potreby potrebné k úspešnému e-commerce projektu. The Ecommerce Ecosystem What to Expect From This Course The State of Ecommerce Mobile Commerce: Weve Gone Touch Understanding the eCommerce Ecosystem Technology Stack: eCommerce Platform Switching eCommerce Platforms Technology Stack: Email Service Providers Technology Stack: Help Desk Technology Stack: Live Chat, Video and Other Analytics & Tracking Your Mission, Story & Purpose Jadro Architektúry Obchodu V tejto časti si ukážeme kľúčové strany a nástroje s obsahom, ktoré v dnešnom e-commerce budete potrebovať. Uložte si diagram a použite ho pri konštrukcii e-commerce stroja. Core Store Architecture Key Content Assets More Information Pages The Post-Opt-In Thank You Video The Home Page A Deep Dive On More Information Pages Získajte zo Svojho Obchodu Viac V tejto sekcii si rozložíme víťazné charakteristiky hlavičky, pätičky, kategórie a detailu produktových stránok na modernom e-commerce obchode. Get More From Your Store Proven Winners: Header Proven Winners: Footer Proven Winners: Home Page Proven Winners: Category/Store Pages Proven Winners: Product Detail Pages Proven Winners: Shopping Cart & Checkout 3rd Party Applications & Marketing Plugins Social Selling Automatické Emailové Sekvencie Email je účinný marketingový kanál pre e-commerce marketéra. V tejto sekcii uvidíte overené sekvencie predpredaja, opustených košíkov a po-predajné email marketingové sekvencie. Email Automation Sequences The Pre-Purchase Email Sequence The Cart Abandonment Email Sequence The Post Purchase Email Sequence (Part 1) The Post Purchase Email Sequence (Part 2) Refining Your Customer Service Adding Package Inserts Rozširovanie Obsahu a Staranie sa o Zoznam Moderných dobách využíva e-commerce marketér obsah pre predaj fyzických produktov. Táto sekcia ukáže ako využiť rozsev obsahu, a čo potrebujete pre rozširovanie svojho email zoznamu a podpory predaja. Content Amplification & List Nurture Creating Content for Amplification Content Optimization Syndicating Content Content Optimization Creating Content Engagement [/signinlocker] Ok. Teraz zavolajte alebo napíšte! 0910-386-892 [contact-form-7] The post Ecommerce Marketing first appeared on Digitálny Marketing.

prejsť na článok

B2B marketing v době pocovidové

Aktuální výsledky B2B monitoru vyšly ve speciálním vydání časopisu Marketing & Media. Téma věnující se komunikaci B2B firem v době pandemie a marketingovým trendům v této oblasti je součástí tištěného a digitálního vydání týdeníku Marketing & Medi

prejsť na článok

Ako robiť e-mail marketing a koľko stojí?

Veľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stá

prejsť na článok

Michal Kuchta

Managing partner, Row & Slide s.r.o. Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy. Th

prejsť na článok

A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media

ABSTRACT:The submitted study points to social media and their outstanding position in marketing communication aiming at their impact on consumers’ behaviour. Attention was paid to how individual generations are affected by social media contributions and w

prejsť na článok

Prečo mať iba webstránku nestačí

Dnes je toľko možností ako robiť marketing. Google ads, SEO, Facebook reklamy, Instagram, YouTube Bežný človek má až problém orientovať sa v tom. Niektorí „marketéri zatracujú emali, sú pre nich len vec minulosti. Priznám sa, že aj ja podceňujem emailový

prejsť na článok