public relations skratka PR alebo práca s verejnosťou, styk s verejnosťou, vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti
Je samozrejmé, že ak chce byť firma úspešná, musí mať s verejnosťou vybudované dobré vzťahy. Či už sa jedná o klientov, zamestnancov, štátne organizácie alebo investorov. Práve na tento účel slúži nástroj marketingovej komunikácie – public relations, teda
Pri budovaní dobrých vzťahov s verejnosťou sú využívané viaceré nástroje. Aj tu sa rozlišujú nástroje, ktoré firma využíva v internej komunikácii a tie, ktoré využíva pri externej komunikácii. K najpoužívanejším nástrojom patria najmä rôzne mítingy, PR čl
PR public relations, prekladáme z angličtiny ako vzťahy s verejnosťou. Mnohí si PR zamieňajú s reklamou. V úvode teda treba podotknúť, že PR nie je reklama. Ide o rôzne techniky a nástroje, ktorými firma dlhodobo buduje a udržiava dobré vzťahy s verejnos