Robíme poctivý prieskum trhu, marketingový výskum a prieskum verejnej mienky. Sme prieskumná agentúra s viac ako 20 ročnou históriou.
Prieskum trhu, či marketingový výskum dokáže byť tak pestrý, ako pestrá je paleta problémov a výziev, s ktorými sa denne stretávajú naši klienti. Každý výskumný problém si zaslúži vlastné výskumné riešenie. Kvantitatívny aj kvalitatívny výskum majú tak sv
Ročne sa zo Slovenska odsťahujú tisícky Slovákov. Štatistický úrad eviduje za rok 2022 takmer 4 500 vysťahovaných ľudí, ktorí si odhlásili trvalý pobyt na Slovensku. Tento údaj však neráta s odsťahovanými, ktorí si ponechali trvalý pobyt na Slovensku, pre
Cieľom volebného modelu od výskumnej agentúry NMS Market Research Slovakia je namodelovať výsledky hypotetických volieb v čase zberu dát. The post Stranícky volebný model január 2024 appeared first on NMS Market Research.
Kreatívne techniky v marketingovom výskume majú svoje opodstatnené miesto. Respondentom pomáhajú vyjadriť aj tie postoje či myšlienky, pre ktoré sa im slová hľadajú len ťažko. Online kvalitatívne metódy prieskumu trhu sa vďaka kreatívnym technikám stávajú
Cieľom volebného modelu od výskumnej agentúry NMS Market Research Slovakia je namodelovať výsledky hypotetických prezidentských volieb v čase zberu dát. Volebný model od NMS, ktorého zadávateľom je Denník SME, vychádza raz mesačne. The post Volebný priesk
Slovensko si v septembri zvolilo nový parlament. Po štvrtýkrát stojí na čele vlády Robert Fico. Nová vláda sa do vládnutia pustila v plnej sile. Za svoje krátke pôsobenie od vyslovenia dôvery vláde prišla s viacerými návrhmi, ktoré rozvírili verejnú disku
Nepríjemné situácie s cudzími mužmi zažila väčšina žien žijúcich na Slovensku. To, v kombinácii s nedôverou v políciu a závažnými medializovanými prípadmi sexuálnej trestnej činnosti páchanej na ženách, vyvoláva u žien strach. The post 85 percent žien má
Sú značky, ktoré zo strachu z toho, že prídu o zákazníkov, nereagujú na žiadne spoločenské či politické problémy. Dokonca ani na tie, ktoré zásadne vplývajú na ich podnikanie. Je to správna stratégia? Pozreli sme sa na to, ako to vnímajú zákazníci. The po
Väčšina Slovákov a Sloveniek sa považuje za šťastných ľudí. Smútok bez dôvodu, úzkosť či stres priznali predovšetkým mladšie generácie. Zvýšenú pozornosť je nutné venovať aj zisteniu, že každý tretí mladí človek do 26 rokov sa na Slovensku necíti byť v sp
Ako hodnotíme predvolebné prieskumy, keď poznáme reálne výsledky volieb? V článku odpovedáme na vaše najčastejšie otázky, s ktorými sa na nás obraciate. The post Zhodnotenie predvolebných prieskumov po voľbách appeared first on NMS Market Research.