Prieskum trhu, či marketingový výskum dokáže byť tak pestrý, ako pestrá je paleta problémov a výziev, s ktorými sa denne stretávajú naši klienti. Každý výskumný problém si zaslúži vlastné výskumné riešenie. Kvantitatívny aj kvalitatívny výskum majú tak svoje výhody, ako aj limity. Ich prepojením dokážeme vyťažiť z výhod oboch, čo umožňuje detailne spoznať rôzne komplexné témy. A od toho je už len krôčik k definovaniu akčného plánu, ktorý vás privedie do úspešného cieľa. The post Prečo sa oplatí kombinovať kvalitatívny a kvantitatívny výskum? appeared first on NMS Market Research.
Príspevok V čom sa odlišuje výskum a vývoj od inovácie? je zobrazený ako prvý na Novo Consulting.
prejsť na článokPríspevok Ako môže výskum a vývoj pomáhať inováciám je zobrazený ako prvý na Novo Consulting.
prejsť na článokČo znamená, ak je vozidlo označené ako hybridné, aké kategórie existujú a čo zvážiť pri kúpe? Kedy sa hybrid oplatí a kedy je lepší elektromobil či „spaľovák“?Prečítajte si celý článok na Podnikajte.sk
prejsť na článokPred 2 mesiacmi boli akciové trhy po dlhšej dobe v zaujímavom poklese. Prečo zaujímavom? Ak je cena dole, tak je nákup lacnejší. Platí to nielen pri kúpe spotrebného tovaru, ale aj pri investovaní. Koľko zarobili ľudia, ktorí v tom čase zainvestovali? Poz
prejsť na článokRefinancovanie hypotéky mimo výročia fixácie už nie je tabu. Po radikálnom znížení úrokových sadzieb sa zväčšila skupina ľudí, ktorým sa refinancovanie oplatí aj mimo výročia. Na starých hypotékach platia častokrát aj dvojnásobný úrok oproti dnešným sadzb
prejsť na článok