CONTENTPRESS - reklamná agentúra Michalovce

Sme kreatívna reklamná agentúra ContentPress, ktorá svojim partnerom ponúka komplexné riešenia v oblasti online a offline reklamy ...

prejsť na web

Ako vyrábať odznaky doma? A čo všetko lis na odznaky dokáže

Chcete vyrábať odznaky doma? Zaujíma vás, ako funguje samotný proces výroby? Aké veľké finančné investície potrebujete, ak si chcete doma zriadiť dielňu na výrobu odznakov? Má výroba odznakov potenciál na začiatok vlastného biznisu? A čo všetko lis na odz

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

5 dôvodov prečo potrebujete firemný BLOG a ako na to

Mať vlastnú firemnú web stránku je dnes nutnosť, nech sa venujete čomukoľvek. Kto ju nemá jednoducho zaspal dobu a ide sám proti sebe. Web stránku teda berieme ako samozrejmosť. Prečo však potrebujete na webe aj firemný blog? Pre tých, ktorí nevedia čo to

prejsť na článok

Michalovce: Koľko stojí billboard a čo všetko by ste mali vedieť

V tomto článku vám prezradíme, koľko stojí billboard v Michalovciach, aké náklady sú spojené s prenájom billboardu a kedy sa billboard skutočne oplatí. Rozhodli ste sa investovať do reklamy? Uvažujete nad reklamnou plochou v Michalovciach. Chcete byť viac

prejsť na článok

Príbeh v marketingu čo znamená, prečo predáva a ako ho vytvoriť?

Kedy ste naposledy počuli nejaký príbeh? Kedy ste príbeh rozprávali alebo prerozprávali? Pravdepodobne každý deň. Ľudia milujú príbehy už po celé tisícročia. Príbehy sú pôsobivejšie ako samotné fakty, čísla, parametre, vlastnosti atď. Príbehy vyvolávajú e

prejsť na článok

Aké marketingové stratégie využívajú svetové značky? Inšpirujte sa

Pozrite sa, ktoré marketingové stratégie využívajú svetové značky pre dosiahnutie úspechu ? V tomto článku sa dozviete, aké marketingové stratégie využívajú svetové značky. Bližšie sa tiež pozrieme na značky ako Coca-Cola, Apple, Starbucks či Nike. Preds

prejsť na článok

Ako spravovať firemný Facebook a Instagram čo najefektívnejšie

Mať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník

prejsť na článok

Trendy v reklame, ktoré fungujú a mali by ste ich poznať

Nové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s

prejsť na článok

Výroba textilu pre firmy a malé prevádzky

V tomto roku (2018) sme v agentúre ContentPress spustili výrobu reklamného textilu a ponúkli tak našu službu: firmám, ktoré hľadajú reklamné alebo darčekové predmety pre svojich klientov a obchodných partnerov, malým a stredným prevádzkam, ako sú kaviarne

prejsť na článok

Vizitky od ich vzniku až po súčasnosť

Vizitky sú jedným z najstarších marketingových nástrojov, ktoré sa dnes používajú. Sú uložené na nástenkách, v peňaženkách, zásuvkách, sme s nimi v kontakte denno-denne, ale len málo ľudí vie, ako vlastne súčasná vizitka vznikla. Predchodcovia vizitiek V

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

Kvalitná firemná webstránka nemusí stať veľa peňazí

Koľko stojí kvalitná firemná webstránka, ktorá dobre vyzerá, je rýchla, použiteľná no mobilných zariadeniach a hlave predáva?! O tom, ako ma vyzerať nová firemná webstránka sme si už písali v predchádzajúcom článku. Responzívny dizajn, rýchlosť, moderný d

prejsť na článok

Náš projekt BOHATYOTEC.SK návštevnosť, možnosti inzercie a čo ďalej?

Koncom roku 2014 sme spustili náš projekt BOHATYOTEC.SK online magazín, ktorý ma za úlohu popularizovať finančnú gramotnosť, biznis, investovanie alebo MLM. Ubehol už nejaký čas a my teda môžme začať vyhodnocovať a prijať prvé stanovisko ako ďalej. Proj

prejsť na článok

Potrebujem novú firemnú webstránku responzívnu, modernú a za normálne peniaze!

Naozaj potrebujete novú firemnú webstránku? Máte web ale nepredáva? Máte web, ktorý ešte nie je responzívny? Máte web, ktorý vyzerá ako by vznikol v roku 2009? Ešte nemáte bezpečnostný SSL certifikát? Čo si asi tak teraz hovoríte? Jednoducho Potrebujem no

prejsť na článok

Kto napíše články pre firemný blog?

O tom, aký je textový obsah v dnešnej dobe dôležitý sme písali už v predchádzajúcom článku. Dnes si predstavíme službu spoločnosti ContentPress ale aj to, kto napíše články pre firemný blog najlepšie a na koho túto tvorivú činnosť delegovať. Firemný blog

prejsť na článok