Zásady tvorby reklamy a reklamných materiálov takto sa to robí správne!

Reklama je v súčasnosti kľúčová pre úspešnosť podniku, oslovenie vybraných zákazníkov a dosahovanie stanovených cieľov. Je viacero foriem tlačená reklama, reklama

prejsť na článok

4ka: Hovoríme nie zákazu pretáčania reklamy

Slovenské komerčné televízie prikázali od budúceho roka všetkým operátorom zrušiť možnosť pretáčania svojich reklamných blokov v reláciách, ktoré sledujú diváci z archívu. Rapídne sa tak zníži komfort sledovania televíznych programov zo záznamu.

prejsť na článok

Čo je ROAS (Return of Ad Spend)?

ROAS, skratka pre Return on Advertising Spend, je metrika, ktorá ukazuje, ako dobre sa vám vracia investícia do reklamy. Je to pomer medzi výnosmi z predaja, ktoré generuje reklama, a nákladmi na reklamu.

prejsť na článok

Display & Video 360: vyšperkuje reklamy do dokonalosti

Zaujímate sa o RTB? Chcete vedieť, ako zasiahnuť správne publikum a zlepšiť správu svojich kampaní? Tak by vám nemal byť neznámy pojem Display & Video 360. To najpodstatnejšie sme pre vás zhrnuli do nasledujúcich riadkov.

prejsť na článok

Premýšľate nad nákupom kryptomien? Tieto 3 zásady vám zaručia zisk

Kryptomeny síce zažili svoj zatiaľ najväčší cenový nárast v roku 2017, no aj v súčasnosti ponúkajú veľmi lákavú formu investície s obrovským potenciálom zhodnotenia. Väčšina kryptomien, Premýšľate nad nákupom kryptomien? Tieto 3 zásady vám zaručia zisk n

prejsť na článok

Prečo si ochrániť svoju značku? vol. 2 :)

Prečo riešiť značku so známkovým zástupcom už v procese jej tvorby? Ako neprísť o množstvo peňazí investovaných do tvorby značky? The post Prečo si ochrániť svoju značku? vol. 2 :) appeared first on ochransiznacku.sk.

prejsť na článok