Vytvorte si databázy budúcich klientov

Máte vo svojej firme záujem vytvoriť databázy zákazníkov alebo potenciálnych zákazníkov? Dobrý nápad. Takéto databázy Vám môžu byť veľmi nápomocné pri rôznych marketingových aktivitách, ale tiež pri aktívnom vyhľadávaní klientov, či dokonca pri snahách o zvýšenie predaja. Pretože databázy nemusíte získavať len kúpou. Môžete si ich celkom jednoducho aj vytvoriť. Spotrebiteľské súťaže a tvorba databázy Viete o tom, že mnohé firmy zaplatia ročne nemalé peniaze za to, aby si mohli kúpiť databázy klientov? A takéto databázy, ktoré si nevytvoria vo vlastnej réžii, pre nich často krát ani nie sú takpovediac šité na mieru. Preto je lepšie, keď si databázy vytvoria vo vlastnej réžii. Nielenže dokážu ušetriť, ale majú k dispozícii relevantné databázy s údajmi, ktoré naozaj potrebujú. Ako však takéto databázy vytvoriť? Odpoveďou sú spotrebiteľské súťaže. Skúste si predstaviť situáciu. Ste majiteľom e-shopu, pričom prevádzkujete aj stránku na sociálnej sieti. Chcete získať nových klientov a osloviť čo najviac potenciálnych klientov. Preto na sociálnej sieti uverejníte informáciu o tom, že na eshope prebieha súťaž napríklad o nákupné poukážky. Jediné, čo musia záujemcovia urobiť, je zadať svoje meno a emailovú adresu. Samozrejmosťou je tiež súhlas so spracovaním údajov, teda aj s použitím emailovej adresy. A čo týmto spôsobom získate? Za malú investíciu v podobe nákupnej poukážky, ktorú niekomu darujete, získate množstvo kontaktov. Týchto záujemcov, ktorí síce nevyhrali, no do súťaže sa zapojili, potom môžete prostredníctvom emailov oslovovať so zaujímavými ponukami. Podobným príkladom je súťaž organizovaná SPP. Cieľom tejto súťaže bola práve aktualizácia emailových adries existujúcich klientov SPP. Účelom dokonca nebolo ani získavanie nových klientov. SPP malo záujem o aktualizáciu emailových adries z dôvodu zefektívnenia komunikácie s existujúcimi klientmi. Podmienkou súťaže bolo len zadanie emailovej adresy a súhlas so spracovaním osobných údajov, pričom víťaz získal nákupnú poukážku do obchodného domu. SPP tak získali nové emailové adresy svojich klientov, prostredníctvom ktorých s nimi môžu efektívne komunikovať. Ako vidíte, vytvorenie databázy klientov alebo aj potenciálnych klientov vôbec nemusí byť tak zložité, ako sa zdá. Stačí jedna šikovne zorganizovaná súťaž! Autorské právo: ra2studio / 123RF Reklamní fotografie Príspevok Vytvorte si databázy budúcich klientov zobrazený najskôr Databázy.sk.

prejsť na článok

Marketingové databázy. Čo sú a na čo slúžia?

Rôzne databázy tvoria vo svete obchodu, či marketingu, veľmi významnú úlohu. Svedčí o tom aj fakt, že mnohé firmy si tieto databázy kupujú alebo dokonca vytvárajú vo vlastnej réžii. Čo sú to teda databázy a na čo slúžia? Čo sú databázy a marketingové data

prejsť na článok

Informovanosť o budúcich dôchodkoch by sa mala zlepšiť

Zlepšiť by sa mala predovšetkým informovanosť o budúcich dôchodkových nárokoch z I. piliera

prejsť na článok

Ako stiahnuť zadarmo ukážkové Power BI reporty a databázy

Pri učení Power BI často padnú veľmi vhod Power BI reporty, ktoré si môžete stiahnuť a inšpirovať sa z nich. Zároveň veľmi užitočné môžu byť aj ukážkové databázy, na ktorých sa dajú vystavať vaše vlastné Power BI reporty. V tomto článku prinášame pár zauj

prejsť na článok

Firma Nokia by rada do konca roka 2023 na Mesiaci zaviedla mobilnú sieť 4G

Fínska spoločnosť chce dokázať, že pozemské komunikačné siete dokážu naplniť potreby budúcich vesmírnych misií

prejsť na článok

Prosim potvrďte kliknutím na link

Link nájdete v prijatej poste emailu, ktorý ste uviedli, bez potvrdenia nebudete zaradený do databázy. Pozrite aj zložku SPAM. The post Prosim potvrďte kliknutím na link first

prejsť na článok