Ak vaša firma ešte neabsolvovala prechod na komplexnú komunikačnú platformu, už teraz v porovnaní s konkurenciou meškáte. Nemoderné telefonické ústredne totiž odchádzajú do dôchodku a uvoľňujú miesto plnohodnotným kontaktným centrám, akým je napríklad cloudová služba Microsoft Teams. Obsah článku: Revolúcia vďaka pandémiiVýhody telefonickej ústredne Microsoft TeamsModerné riešenie za menej peňazíJednoduchá inštalácia aj správaDostupnosť z akéhokoľvek zariadeniaBezpečné šifrovanie dátCelá komunikácia na jednom miesteHlasové telefonáty, meetingy aj streamSkvelé prepojenie s inými aplikáciamiMesačné platby podľa vašich potriebPracujte efektívnejšie s Microsoft 365 Revolúcia vďaka pandémii Práca na diaľku a hybridná práca sa kvôli pandémii stali štandardom. Uplynulý rok a pol sa však okrem home officov niesol aj v znamení globálnej revolúcie v komunikácii. Medzi spoľahlivé, dostupné a univerzálne nástroje pre tím akejkoľvek veľkosti, patrí obľúbený Microsoft Teams. Denne ho používa viac ako 250 miliónov užívateľov a ich počet konštantne rastie. Okrem online meetingov či zladzovacích callov ho viete efektívne využiť aj na zákaznícky servis a podporu. Dnes sa však pozrieme na funkcie Teams telefónnej ústredne a spôsob, ako viete prostredníctvom nich telefonovať na klasické telefónne čísla zákazníkov. Výhody telefonickej ústredne Microsoft Teams Možnosť kontaktovať firmu cez telefón je pre zákazníkov či klientov stále mimoriadne dôležitá. Odráža vyspelosť, veľkosť a dôveryhodnosť vašej spoločnosti, ale aj kvalitu zákazníckej starostlivosti. Služba Microsoft Teams zastrešuje všetky funkcie platformy na telefonovanie s benefitmi tradičného call centra. Zastáva tiež rolu správcu ďalších komunikačných kanálov, akými sú e-maily, priamy chat či sociálne siete. Moderné riešenie za menej peňazí Tradičné ústredne (PBX) umožňujú volať, prijímať a prepájať hovory z viacerých telefónnych liniek a prípojok. Vedia používať hlasové ponuky, uskutočňovať konferenčné hovory, kontrolovať hlasovú poštu a vyberať hudbu pre podržané hovory. S Teams dostanete všetky výhody tradičného call centra a telefonickej ústredne za nižšie náklady. Správou telefónnych systémov v cloude ušetríte na nákupe hardvéru, školeniach či údržbe. Jednoduchá inštalácia aj správa Obávate sa náročnej inštalácie a technickej prevádzky? Prechod na modernú cloudovú službu Microsoft Teams vám starosti neprinesie. O všetko sa stará dodávateľ, ktorý preberá náklady na aktualizácie, riešenie problémov aj drahú IT údržbu. Telefónne čísla užívateľom zriaďujete, priraďujete a manažujete priamo v systéme. Celá služba je naprogramovaná v prospech užívateľa, a všetky úkony preto hravo zvládnete. Rýchlo a jednoducho nastavíte operátorov, dĺžku vyzváňania alebo pridelené telefónne čísla. Dostupnosť z akéhokoľvek zariadenia Volať a prijímať hovory môžete vy alebo vaši zamestnanci na ľubovoľnom zariadení. Ku cloudu sa pripojíte prostredníctvom mobilného telefónu, stolného telefónu, laptopu či stolného počítača. Vykonávať môžete tradičné telefonáty, video telefonáty aj instantný chat. Komunikujte kedykoľvek a kdekoľvek tak, ako vám to vyhovuje najviac. Zákazníci a klienti vás môžu taktiež kontaktovať z akéhokoľvek zariadenia 24/7. Pomocou Teams volaní získate ucelené riešenie pre telefonickú a textovú podporu zákazníkov, obsluhu volaní obchodného oddelenia aj náhradu vašej telefónnej ústredne. Všetko v jednom ucelenom riešení Bezpečné šifrovanie dát Potrebujete komunikovať citlivé informácie, alebo len chcete mať istotu bezpečnosti dát? Microsoft Teams predstavuje dostupné a spoľahlivé riešenie, ktoré všetku telefonickú aj písanú komunikáciu šifruje. Bez ohľadu na to, ako komunikujete, vaši zamestnanci, zákazníci, klienti a ich duševné vlastníctvo sú vždy v bezpečí. Celá komunikácia na jednom mieste Vďaka rozšíreniu Teams o telefonovanie budú môcť vaši zamestnanci riešiť všetky formy komunikácie na jednej obrazovke. V praxi to znamená okamžitý prístup ku všetkým zákazníckym detailom, histórii spoločnej komunikácie, aj dokonalý omnichannel experience pre efektivitu zamestnancov. Okrem toho oceníte aj výhody automatického presmerovania, kedy prichádzajúce hovory jednoducho presuniete na správnu osobu. Parametre smerovania navyše môžete nastavovať podľa časového pásma, jazyka či dostupnosti. Hlasové telefonáty, meetingy aj stream Microsoft Teams nie je len telefonická ústredňa, ale univerzálny partner pre vašu firmu. Umožňuje organizovať pracovné stretnutia, ktoré presahujú tradičné hlasové telefonáty. Môžete hostiť plnohodnotné online tímové meetingy, naživo streamovať konferencie, vytvárať webináre a omnoho viac. Dostupné sú aj funkcie pre interné cloudové volanie, ako automatický operátor, fronty hovorov, titulky alebo prepis hovorov. Skvelé prepojenie s inými aplikáciami Používate aj iné aplikácie? V rámci služby Microsoft Teams dokážete pri hovoroch a schôdzach pracovať priamo v aplikáciách Microsoft Office. Do Teams možno taktiež implementovať všetky aplikácie, prostredníctvom ktorých bežne komunikujete so svojimi zákazníkmi či kolegami. Vašu pracovnú plochu tak doslova ušijete na mieru svojmu tímu. V aplikácii Teams nájdete komplexný intranet, novinky, správy ale aj systémy na evidenciu či fakturáciu, prepojené na telefonovanie a videohovory. Mesačné platby podľa vašich potrieb Platiť za službu môžete mesačne, no dostupné sú aj vysoko flexibilné licencie. Výdavky na firemné komunikačné centrum tak máte maximálne prispôsobené svojim potrebám a pod úplnou kontrolou. Licenčné poplatky sú variabilné v závislosti od vyťaženosti, čo je ideálne riešenie pre rýchlo rastúce firmy, ale napríklad aj firmy predávajúce sezónny tovar. Kontaktujte nás a my vám ochotne pomôžeme s výberom vhodnej licencie a pripravíme nezáväznú cenovú ponuku. Pracujte efektívnejšie s Microsoft 365 Majte svoju prácu ešte viac pod kontrolou a stavte na ucelený ekosystém Microsoft 365. Je ideálnym riešením pre moderné biznisy, ktoré si potrpia na bezpečnú a zrozumiteľnú evidenciu. V Opium Systems sa špecializujeme na vývoj aplikácií pre všetky súčasti Microsoft 365, vrátane SharePoint a Teams. Zo zmeny systému nemajte obavy. Pomôžeme vám pri prechode na Microsoft 365, vrátane migrácie a prípravy adopcie. Zaškolíme nových užívateľov vo vašej firme, prípadne navrhneme a zrealizujeme riešenia presne podľa vašich potrieb. Možností je celé more, stačí do neho skočiť po hlave! OBJAVIŤ VIAC Príspevok Volanie cez Microsoft Teams na telefónne čísla? Zákaznícka linka budúcnosti vám ušetrí náklady je zobrazený ako prvý na Opium.
Spoločnosť Microsoft sa rozhodla zrušiť pôvodnú verziu aplikácie Teams. Táto zmena má nastať už 13. apríla 2023 a dotkne sa hlavne firemných používateľov. Pre nich je primárne pripravená verzia Teams Essentials za poplatok od 3,40 EUR mesačne. V platenej
prejsť na článokSpoločnosť Microsoft v utorok uviedla, že skúma problémy s nástrojom na spoluprácu Teams a e-mailovou službou Outlook, pretože používatelia na celom svete zaznamenali problémy s prístupom k svojim e-mailom. Ide pritom už o druhý obrovský výpadok online sl
prejsť na článokPotrebujete vyriešiť bleskurýchlo požiadavku klienta a nechcete čakať, kým vám kolega odpovie na e-mail? Vyskúšajte novú funkciu Chat v Teams, ktorú sme práve pridali do eWay-CRM pre Microsoft 365. Vďaka prepojeniu na Microsoft Teams teraz môžete ostatným
prejsť na článokLinka pomoci VÚDPaP (8-18): 0910 361 252 Linka podpory pre učiteľov (pracovné dni 15-20): 0800 221 323 (bezplatná) alebo [email protected] IPčko.sk: chatová a emailová poradňa pre mladých ľudí Krízová linka pomoci (nonstop): 0800 500 333 (bezpla
prejsť na článokBezplatná nonstop linka pre ženy zažívajúce násilie: 0800 212 212 Linka prokuratúry pre ohlásenie domáceho násilia: 0800 300 700 Národná linka pomoci obetiam obchodovania s ľuďmi: 0800 800 818 Linka UPSVAR pre nahlásenie zneužívania soc. systému a zanedbá
prejsť na článok