Tvorba loga pre fashion brand Harnessky

Tvorba loga je kreatívny proces, pri ktorom netreba zabúdať na rozličné aspekty. Na čo všetko sme mysleli my, keď sme vytvárali logo pre značku módnych popruhov na telo? Čo je logo a na čo sa používa? Logo je grafické označenie spoločnosti či organizácie, ktoré používa na svojich produktoch či dokumentoch. Malo by danú spoločnosť charakterizovať a prípadne odrážať pole jej pôsobnosti či myšlienku samotného podnikania. Logo by malo byť dostatočne zaujímavé, aby oslovilo na prvý dojem potencionálnych zákazníkov. Netreba však zabúdať na to, že aj logo je súčasťou firemnej identity, preto by ju malo vhodne reprezentovať či dopĺňať. Tvorba loga pre Harnessky Pri vytváraní loga pre módnu značku Harnessky sme vychádzali z viacerých hľadísk. Harnessky sú ručne robené popruhy na telo z rôznych materiálov. Každý jeden kus prejde skúsenými rukami remeselníkov z kožiarskeho či krajčírskeho odvetvia. Z tohto dôvodu sme v logu vyzdvihli ručnú výrobu tým, že sme zvolili ručne písaný nápis Harnessky. Nevyužili sme však žiaden existujúci font, ktorý nájdete bežne v grafických editoroch, ale kaligrafický návrh na mieru napísaný na obyčajnom kancelárskom papieri. Ten sa potom preniesol do digitálnej podoby, aby ho bolo možné umiestňovať na web stránku, Facebook či Instagram. Farby loga pre Harnessky Kvôli jednoduchosti sme ako logo ponechali iba názov značky. Farebnú tonalitu sme zvolili elegantnú čierno-bielu. Biely nápis Harnessky na čiernom podklade je z používateľského hľadiska dobrou voľbou, pretože tmavý podklad je šetrnejší pre ľudské oči pri prezeraní na displejoch. Pre umiestňovanie na tlačoviny sme navrhli používať invertovanú verziu čierny nápis na bielom pozadí. Šlo najmä o praktické dôvody, keďže väčšina dokumentov sa tlačí na biely papier. Umiestnenie loga Pri tvorbe loga však netreba zabúdať na jednoduchosť, a to nielen kvôli zapamätateľnosti, ale aj umiestňovaniu na produkty a reklamné predmety. Napríklad v prípade fashion brandu Harnessky sa jedná o razenie loga na kožené popruhy. Ide o atypickejšie miesto so špecifickými vlastnosťami. Bolo treba zvážiť rozmery samotného popruhu a tiež možnosti výroby samotnej raznice. Pre zákazníkov by bolo mätúce, ak by na výrobkoch našli rozdielne logo, a to by v konečnom dôsledku mohlo poškodiť brand. Pozrite sa na to, aké krabice s vlastnou  potlačou sme navrhli pre Harnessky. Sledujte nás na Instagrame a Facebooku! Máte záujem o tvorbu loga? Ak máte záujem o logo alebo o iné grafické práce, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom. Tešíme sa na spoluprácu! Príspevok Tvorba loga pre fashion brand Harnessky je zobrazený ako prvý na Brandino.

prejsť na článok

Pulirio

PULIRIO One of the biggest players in the Slovak B2B facility management market, Verve, hired us to create a brand from scratch, including name, visual identity, brand DNA and other tasks. The goal was to crea

prejsť na článok

Orechini

ORECHINI Orechini is a brand of more than BIO walnuts grown in Slovakia that we have created from scratch, including the creation of its name, visual identity, packaging design, website and everything thats ne

prejsť na článok

Ako tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web posúvajú vaše podnikanie vpred

V dnešnej digitálnej ére sú tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web kľúčovými faktormi úspech každého podnikania. Efektívna "tvorba webových stránok" a "tvorba internetových stránok" spolu s dynamickým a pútavým obsahom pre sociálne siete m

prejsť na článok

Tvorba web stránok, internetových obchodov a SEO optimalizácia

Zaoberáme sa tvorbou internetových stránok, SEO optimalizáciou pre vyhľadávače, ako aj grafickými prácami (tvorba logotypu, vizitiek, prezentačných materiálov a pod.). Snažíme sa o kreatívne spracovanie každého projektu a to robí naše projekty originálnym

prejsť na článok

deMagdo

DEMAGDO de Magdo is a story of three friends who got together after being almost life-long friends. People who are originally from the banking and investment industry who laid the foundation stone of an extrao

prejsť na článok