Tvorba brandu, brand DNA, claim, logo a dizajn manuál. Vieme ako na to.

Jednou z oblastí, ktorej sa v Dizajnike venujeme je tvorba brandu a firemnej identity. Brand alebo branding je to, čo potrebuje váš biznis, aby upútal záujem zákazníka. Definícia farieb, fontov, tvarov… Nie je to len tvorba loga. U nás pracuje na brandingu celý tím ľudí: kreatívec, copywriter , grafik, programátor. Je to zložitý tímový proces, vďaka ktorému sa dopracujeme k peknej, funkčnej a zapamätateľnej identite. Veľmi dôležité je pre nás pochopenie firemnej značky na základne vízií od klienta. Netvoríme len to, čo sa páči nám, ale to, čo vyjadruje podstatu značky a čo bude fungovať. Čo všetko zahŕňa tvorba brandu? Prvým krokom je počiatočný kontakt s klientom. Veľká výhoda v dnešnej dobe je, že všetko dokážeme odkomunikovať online a telefonicky. Preto našu prácu nič neobmedzuje a dokážeme flexibilne reagovať na vaše požiadavky. Navyše, nemusíte sa nikam náhliť a cestovať. Zaujíma nás všetko to, čo považujete za potrebné o vašej spoločnosti, službách, produktoch, vaše predstavy, vízie, ciele i požiadavky. Brand DNA definuje vašu jedinečnosť Brand DNA je podstatou identity vašej značky. Identifikuje ducha brandu a nachádza vhodnú formu na jeho vyjadrenie. Definuje to, čo vás robí jedinečnými a odlíšiteľnými od vašej konkurencie. Tým dáva zákazníkom dôvod nakupovať práve u vás. Dôležité je pochopenie značky, na základe čoho sa vytvorí spôsob a konzistencia komunikácie. DNA značky tvoríme v dvoch etapách: intenzívny rozhovor s klientom (telefonický alebo skype), kde sa pýtame úplne na všetko od histórie vzniku spoločnosti, ako vyzerá bežný deň klienta, až po detaily produktov a služieb a na ciele, ktoré by rád dosiahol. všetky podklady spíše kreatívec a copywriter a grafik dá prezentácii príjemný look. Konečný dokument parádne slúži na tvorbu claimu, loga a dizajn manuálu. CLAIM nie je iba slogan Kým slogan komunikuje iba aktuálnu kampaň, claim rozpráva o podstate celej značky. Claim je to výnimočné, čo dáva vašej značke tvár a celkový imidž spoločnosti. Zároveň bráni upadnutiu do klišé a stereotypu. Keď človek počuje niekoľkokrát claim, automaticky mu preblysne v mysli vždy, keď zbadá logo. A práve o to ide. Takto sa buduje značka. Základným pilierom vizualizácie a prezentácie firmy je logo. Je to prvá vec, ktorá vás reprezentuje a dáva vizualite emócie. Logo musí mať dušu a zmysel, nie je to len pekný obrázok. Dizajn manuál naučte sa, ako používať vaše logo Dizajn manuál pomáha rozšíriť povedomie o značke. Predstavuje návod, ako so značkou a logom pracovať, ako s ním komunikovať cez online aj tlačené médiá. Vizuál spoločnosti pôsobí na všetkých, či už chceme, alebo nie. Využite to vo svoj prospech! Na čo nezabudnúť pri brandingu? Vytvorením loga sa vizuálna identita nekončí. Tvorí sa dizajn manuál, ktorý stanovuje jasné pravidlá pri práci s logom a jeho použitie v komunikácii so zákazníkmi. Dizajn manuál zadá štýl, aby sa časom celková vizuálna komunikácia nerozpadla a bola jednotná. Napríklad pri tvorbe tlačovín, sociálnych sietí, polepu a iných reklamných nosičov. Identitu brandu tvorí viacero aspektov, je to veľmi individuálne. Okrem zadania fontu a farebnosti pri práci s brandom, to môže byť vhodné umiestnenie loga do obrázku, patterny, štýl na web stránke, PPC reklamy, polepy na auto či výklad, firemné oblečenie, vizitky, firemné tlačoviny, reklamné nosiče a mnoho ďalšieho. To všetko s vopred zadaným štýlom, v duchu brandu. Logo rozpráva príbeh vašej spoločnosti a vyvoláva emócie. Sprostredkúva posolstvo vašej značky spôsobom, ktorý nadväzuje emocionálne spojenie s vašou cieľovou skupinou. Urobí skvelý prvý dojem, na základe ktorého si môže zákazník vybrať práve vás, zadáva tvár pre identitu značky, je to symbol, vďaka ktorému si vás ľudia lepšie pamätajú, odlíši vás od konkurencie, podporuje vernosť značke. Branding obohacuje vaše produkty, pridáva im hodnotu a silu. Budujte svoju značku a odlíšte sa, nech o vás vie hoc aj celý svet! I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. [contact-form-7] Príspevok Tvorba brandu, brand DNA, claim, logo a dizajn manuál. Vieme ako na to. je zobrazený ako prvý na Dizajnika.

prejsť na článok

TVORBA LOGA – ako sa zrodilo logo pre MICHELLE BISTRO

Je veľmi dôležité vybrať si správnu osobu či agentúru, ktorá sa vám postará o dizajn. Vytvoriť kreatívne logo a dať firme jedinečnú tvár je zložitejší proces, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Teraz vám ukážeme, ako to robíme my. Dizajnika ČO POTRE

prejsť na článok

Dizajn manuál pre malú firmu! Prečo nie?

Máte už Dizajn manuál? Myslíte si, že to je niečo, čo nepotrebujete? Ste presvedčený o tom, že Dizajn manuál je potrebný iba pre veľké firmy a korporácie? Nuž, radi by sme vás presvedčili o tom, že Dizajn manuál je dobrý naozaj pre každého – od živnostník

prejsť na článok

Silný Brand si môže pýtať viac peňazí

Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo si silný a vybudovaný brand môže pýtať viac peňazí, ako

prejsť na článok

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Jedna za na

prejsť na článok

LOGO je identita Vašej firmy.

Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo

prejsť na článok