To môže robiť každý

Stretávam sa s názorom, že realiťáka môže robiť každý. Ja si to úplne nemyslím. Práca realitného makléra je úžasná, ale nie je pre každého. Otázka však znie, čo táto práca obnáša? Čo je absolútnou podstatou tejto práce? Ako by mala vyzerať? Ja som vyštudovaná dizajnérka a venujem sa realitám a dizajnu. Čo majú spoločné obidve povolania? Dizajnér musí byť veľmi cieľavedomý, vytrvalý, musí vedieť behať dlhé trate a nesmie sa nechať odradiť. … v neposlednom rade musí mať trochu šťastia. K tomu ešte potrebuje mať kreatívne vlohy a vedieť predať. Toto keď nemáte, tak v tejto sfére nevydržíte, je to veľmi náročné. A presne rovnaké vlastnosti potrebujete aj realitný špecialista. Či vystupujete sám za seba alebo v rámci spoločnosti, vždy nesiete na trh svoje meno. Stávate sa firmou, značkou so všetkou zodpovednosťou, čo k tomu patrí. Povolanie realitný špecialista si vyžaduje množstvo hodín vzdelávania. Potrebujete riešiť nehnuteľnosti v osobnom vlastníctve, aj v obchodnom majetku firmy, byty, domy, pozemky, apartmány, nájom, podnájom…...každá z týchto oblastí má svoje špecifiká a vyžaduje si určité znalosti. Čo potrebuje vedieť realitný maklér ? Potrebuje mať prehľad v danej lokalite, kde pôsobí Komunikatívny, bezprostredný typ človeka Mal by ovládať pravopis Psychológia predaja Dôležitá je dôslednosť a zmysel pre detail Základný prehľad v právnych otázkach Základný prehľad v daňových zákonoch Základný prehľad v stavebnom zákone Minimum v oblasti interiérového dizajnu Schopnosť vystupovať pred kamerou Marketingové znalosti Mať úprimnú snahu vyriešiť klientov problém Férovosť Nie je to len o predaji nehnuteľností, ale aj o ich získaní. Zamyslite, sa ako by ste si našli, získali nehnuteľnosť k predaju. Aké možnosti máte k dispozícii a viete využiť ? Toto je dôležitá súčasť práce, lebo ak nič nezískate nebudete mať čo predávať. Ďalej sa zameriavam na dôkladnú reklamu. Len realitné portály nestačia. Ak chcete ísť záujemcom naproti, tak musíte investovať do reklamy, robiť osobný marketing.. A v neposlednom rade je to komunikácia. Hlavne počas obhliadok. Tu sú základom predajné zručnosti a cit pre obchod, ako taký. Považujem sa za introverta, ale keď treba šliapnuť na plyn, tak sa nezastavím pred ničím. Súčasťou toho je vystúpiť pred kameru a ukázať svoju tvár svetu. Čo si iní pomyslia ide bokom. Preto realitný maklér musí zniesť aj hejt, osočovanie a neprajné reči.

prejsť na článok

Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú?

Poďme si túto tému bližšie rozobrať a snáď nám odhalí možné príčiny poklesu predajov. Marketingový mix Kľúčom k dobrému fungovaniu... Príspevok Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú? zobrazený najskôr ekvi.sk.

prejsť na článok

Je zelené podnikanie nevýhodné? Alebo ako robiť svoj biznis udržateľne

Hoci svetový trend je už značne iný, na Slovensku je podnikanie šetrné voči prírode skôr osobným presvedčením, než spoločenským zvykom. Mnoho podnikateľov si nevie predstaviť, ako takéto postupy zaviesť do náročných odvetví, ako je napríklad priemysel, po

prejsť na článok

Únava z rozhodovania III. časť

V dnešnej dobe je rýchlosť zmien stále vyššia. Je na historickom maxime a lídri čelia rozhodnutiam častejšie ako kedykoľvek predtým. S rastúcim počtom rozhodnutí môže byť ovplyvnená ich celková efektivita. Vedúci pracovníci, ktorí trpia únavou z rozhodova

prejsť na článok

Ako zarobiť peniaze na mobile

Ako si zarobiť peniaze Ako zarobiť peniaze na mobile Každý znás by si občas potreboval zarobiť peniaze navyše. Mobil, ktorý každý deň držíme vrukách, môže byť práve strojom, vďaka ktorému vieme zarobiť peniaze zpohodlia nášho domova. Poďme sa pozrieť na t

prejsť na článok

4 znaky že tvoja WordPress stránka je hacknutá

Pozor! Každý deň je hacknutých niekoľko tisíc WordPress stránok. Možno aj tvoja webstránka je jedna z nich. Nezabudni, že útočník má niekoľko spôsobov, ako získať prístup. Môže to byť malvér alebo plugin, ale môže to byť aj niečo hrozivejšie, napríklad tv

prejsť na článok