Prieskum verejnej mienky: Prináša skutočne dôveryhodný obraz?

Prieskumy sa najčastejšie riešia v spoločnosti v predvolebnom období.  Z každej strany sa na nás valia štatistiky s číslami, preferenciami a percentami. Ľudia neustále diskutujú, ktoré z nich sú pravdivé, ktoré sú ovplyvnené a či vôbec prinášajú skutočný obraz spoločnosti.  Ako je možné, že dva prieskumy prinesú na rovnakú problematiku celkom rozdielne výsledky? Pozrieme sa

prejsť na článok

Prieskum trhu: Čo to je a ako sa robí v roku 2020

Prieskum trhu má svoje čestné miesto v osnovách ekonomických vysokých škôl. Používa sa ale aj v praxi? Kedy sa vyplatí urobiť prieskum trhu? Ako sa taký prieskum vlastne robí a čo presne vám prinesie? To všetko sa dozviete v našom článku. Vďaka prieskumu

prejsť na článok

Predvianočný prieskum trhu 2024: Na čo sa pripraviť?

Vianoce sú pre obchodníkov jedným z najdôležitejších období roka, ktoré im dokáže priniesť výrazné zvýšenie tržieb. Platí to však len vtedy, keď sa naň v predstihu správne pripravia. Okrem dostatočných skladových zásob je kľúčové poznať svojich zákazníkov

prejsť na článok

Sharp/NEC prináša veľkoformátový obraz s ohľadom na obmedzený rozpočet s novou Sériou E

V dnešnej dobe je prezentovanie pútavého obsahu v mnohých firemných zasadacích miestnostiach a digitálnych prezentáciách nevyhnutnosťou. Napriek obmedzenému rozpočtu však mnoho potencionálnych zákazníkov nechce ustúpiť od kvality. V takom prípade je tu no

prejsť na článok

Správa z verejnej konzultácie k pripravovanému projektu GFT 2.0

Pozývame vás, aby ste si prečítali  správu z verejnej konzultácie( https://www.inovacne.sk/download/priloha-04-1-zhrnutie-procesu-participacie/),ktorej cieľom bolo poskytnúť miestnym orgánom, filmovému a kreatívnemu priemyslu, organizáciám cestovného ruch

prejsť na článok

Etika a anonymita v prieskumoch: Ako CreditCall chráni údaje respondentov a zabezpečuje nezávislosť v zozbieraných dátach

Jednou z činností, ktorú má na starosti v CreditCall samostatná divízia, je prieskum trhu. Vďaka tomuto nástroju vieme našim obchodným partnerom pomôcť zhromažďovať informácie, napr. o potenciálnych zákazníkoch, ich nákupných návykoch, overuje sa záujem

prejsť na článok