Prieskumy sa najčastejšie riešia v spoločnosti v predvolebnom období. Z každej strany sa na nás valia štatistiky s číslami, preferenciami a percentami. Ľudia neustále diskutujú, ktoré z nich sú pravdivé, ktoré sú ovplyvnené a či vôbec prinášajú skutočný obraz spoločnosti. Ako je možné, že dva prieskumy prinesú na rovnakú problematiku celkom rozdielne výsledky? Pozrieme sa
Prieskum trhu má svoje čestné miesto v osnovách ekonomických vysokých škôl. Používa sa ale aj v praxi? Kedy sa vyplatí urobiť prieskum trhu? Ako sa taký prieskum vlastne robí a čo presne vám prinesie? To všetko sa dozviete v našom článku. Vďaka prieskumu
prejsť na článokVianoce sú pre obchodníkov jedným z najdôležitejších období roka, ktoré im dokáže priniesť výrazné zvýšenie tržieb. Platí to však len vtedy, keď sa naň v predstihu správne pripravia. Okrem dostatočných skladových zásob je kľúčové poznať svojich zákazníkov
prejsť na článokV dnešnej dobe je prezentovanie pútavého obsahu v mnohých firemných zasadacích miestnostiach a digitálnych prezentáciách nevyhnutnosťou. Napriek obmedzenému rozpočtu však mnoho potencionálnych zákazníkov nechce ustúpiť od kvality. V takom prípade je tu no
prejsť na článokPozývame vás, aby ste si prečítali správu z verejnej konzultácie( https://www.inovacne.sk/download/priloha-04-1-zhrnutie-procesu-participacie/),ktorej cieľom bolo poskytnúť miestnym orgánom, filmovému a kreatívnemu priemyslu, organizáciám cestovného ruch
prejsť na článokJednou z činností, ktorú má na starosti v CreditCall samostatná divízia, je prieskum trhu. Vďaka tomuto nástroju vieme našim obchodným partnerom pomôcť zhromažďovať informácie, napr. o potenciálnych zákazníkoch, ich nákupných návykoch, overuje sa záujem
prejsť na článok