Využite služby v oblasti vymáhania pohľadávok, outsourcingového call centra a prieskumne agentúry, ktorá posunie aj vaše podnikanie na na vyššiu úroveň.
Mário Šušota Ďalšou nepostrádateľnou osobnosťou CreditCall je Mário Šušota, viac ako dvanásť rokov pomáha byť spoločnosti na popredných priečkach v obore. Mário, napriek tomu, že Ťa celá firma pozná mnoho rokov, prosím predstav sa nám. Ahojt
Prevádzka vo Zvolene začínala s 20 pracovnými miestami. Dnes ich je viac ako šesťdesiat. Pri jej vzniku stáli ľudia, ktorí už v spoločnosti nepracujú, no zároveň aj tí, ktorí si do svojho životopisu môžu napísať dĺžku zamestnania v CreditCall od 5 do 10 r
15. apríl 2023 je pre CreditCall výročným, slávnostným dňom. Presne pred 10 rokmi bola otvorená pobočka vo Zvolene. Kým zakotvila na aktuálnej adrese, sťahovala sa 2-krát. Ako vzniklo rozhodnutie zriadiť prevádzku vo Zvolene? Juraj Balogh: „Pres
Jana Samadi Každá spoločnosť musí mať pre svoj úspešný chod motivovaných a kvalitných zamestnancov. Takých nájsť, je v dnešnej dobe náročné. Obzvlášť v call centrách je potrebné, aby pracovali ľudia, ktorí majú svoji prácu radi. V CreditCall prísun nový
Pri výbere marketingovej stratégie pre svoju firmu máte dve možnosti. Buď si zvolíte priamy, alebo nepriamy marketing. V prípade prvej možnosti sa k obľúbeným alternatívam radí najmä telemarketing, ktorý sa využíva už dlhé roky. Na rozdiel od iných spôsob
15. marec je stanovený ako Európsky deň spotrebiteľov a zároveň Svetový deň spotrebiteľských práv, inak nazývaný aj Dňom spotrebiteľov a spotrebiteľských práv. Vedia však slovenskí spotrebitelia, aké majú práva? Určuje ich Zákon č. 250/2007 Z. z.
K začiatku roka 2023 mal CreditCall 178 zamestnancov, v pomere 87% žien a 13 % mužov. Z celkového počtu 155 žien pracuje na pobočkách: Zvolen 35% Žilina 30% Topoľčany 13% centrála Bratislava 4% 9% tvoria mamičky na materskej či rodi
Úspechom a radosťou spoločnosti CreditCall je mať oddaných a lojálnych ľudí, ktorí firmu budujú a zároveň ňou aj žijú. Jednou z nich je aj Katarína Prachárová. V CreditCall pracuje od roku 2016. Začínala ako senior agent na predajnej kampani, následne
Správna komunikácia so zákazníkom vo veľkom ovplyvňuje to, či u vás človek nakúpi, alebo sa rozhodne pre inú spoločnosť. A síce sa na prvý pohľad zdá, že odpovedanie na otázky zákazníkov alebo odpisovanie na ich e-maily je jednoduché, opak je pravdou. Čas
Boj o zákazníka dnes zvádza každá, dokonca aj tá najväčšia firma na trhu. Konkurencia je veľká, pričom ako víťaz vyjde takmer vždy ten, kto poskytne okrem kvalitného produktu alebo služby aj niečo dodatočné. Práve to totižto dokáže vytvoriť u zákazníkov p