Poškodenie piestu a jeho príčiny

Poškodenie piestu a jeho príčiny Zadretie alebo poškodenie piestu? Čo bolo príčinou škody? Pomôžeme vám správne diagnostikovať poškodenie v dielni a vyhnúť sa ďalším nákladným škodám. Poškodenie hláv piestov Zadretie spôsobené prehriatím (hlavne na hlave piestu) Prehrievanie v dôsledku porúch spaľovania Ohnutá/upchatá tryska na rozprašovanie oleja Inštalácia nesprávnych piestov Porucha v chladiacom systéme Zúženie vôle v hornej oblasti valca Stopy po bití Príliš veľký výstupok piestu Nadmerné zbrúsenie s hlavy Nesprávne uloženie ventilu Nesprávne tesnenie hlavy Karbónové usadeniny na hlave piestu Príliš malá vôľa ventilov Nesprávne časovanie ventilov v dôsledku nesprávneho nastavenia alebo nesprávneho nastavenia ozubených remeňov Pretavenie a topenie Chybné mazacie trysky na rozprašovanie oleja Nesprávna injekčná dávka Nesprávne načasovanie vstrekovania Nedostatočné tesnenie Oneskorenie zapaľovania Vibrácie vstrekovacích potrubí Praskliny na dne a hlave Chybný alebo nesprávny vstrekovač Nesprávne načasovanie vstrekovania Nesprávna injekčná dávka Nedostatočná kompresia Nedostatočné chladenie piestu Nesprávny piest s nesprávnym tvarom hlavy Zvýšenie výkonu (napr. takzvaným Chip Tuningom) POŠKODENIE PIESTNEHO KRÚŽKU Poškodenie materiálu v oblasti prstenca Chyby pri montáži piestu Zaplavenie palivom Silné axiálne opotrebovanie piestneho krúžku Piestne krúžky máju veľkú vôľu Radiálne opotrebovanie v dôsledku zaplavenia paliva Nezrovnalosti pri príprave zmesi Poruchy horenia Nedostatočný kompresný tlak Nesprávne vyčnievanie piestu Axiálne opotrebovanie v dôsledku znečistenia Abrazívne častice nečistôt v dôsledku nedostatočnej kvality filtrácie Častice nečistôt, ktoré neboli dôkladne odstránené počas generálnej opravy motora (úlomky, trecí materiál) Abrazívne častice vznikajúce pri zábehu Poškodenie plášťa piestu Asymetrická dráha piestu Ojnica ohnutá/ skrútená Diagonálne otočené konce ojníc Krivý valec Krivé uloženie valca Príliš veľká vôla ojnice  Pnutie v piestovom čape  Piestny čap je príliš tesný Zadretie na konci ojnice (nedostatočné mazanie pri štarte) Chyba montáže ojnice za tepla Chod nasucho, zadieranie v dôsledku zaplavenia paliva Motor beží na príliš bohatú zmes Poruchy horenia (bez iskry) Nedostatočná kompresia Chybný systém studeného štartu Riedenie oleja palivom The post Poškodenie piestu a jeho príčiny first appeared on Repas, oprava alebo výmena motora | Repasovany-Motor.sk.

prejsť na článok

Muž v bare

Podľa názorov amerických psychológov sú dve hlavné príčiny, prečo muž trávi večery v bare: 1. Nemá ženu. 2. Má ženu.

prejsť na článok

Postup zabiehania motora

Tento článok informuje, ako zabiehať repasované motory, ktorý odporúča renomovaný výrobca piestov Kolbenschmidt. Aké chyby môžeme urobiť pri zabiehaní motora? Môže po namontovaní motor na voľnobežných otáčkach bežať  niekoľko  hodín? Aké poškodenia môžu v

prejsť na článok

Čo robiť, keď vaša sprcha neodteká

Nie je nič horšie, ako zistiť po tom ako si dáte rannú sprchu, že stojíte v tmavej, mydlovej a vlažnej vode, ktorá pomaly stúpa. Voda z vašej sprchy, ktorá sa pomaly vypúšťa – alebo sa vôbec neodčerpá – sa nazýva “stojatá voda” a je to istý signál, že váš

prejsť na článok

Pozor na vaše okolie

V literatúre o úspechu sa často cituje, že váš život bude podobný, ako má päť vašich najbližších známych, alebo priateľov. To zvyčajne platí aj v súvislosti s obezitou. Prečo to tak je? Ich obezita môže mať rovnaké príčiny. Trebárs rovnaký bufet, kam spol

prejsť na článok

Prehrieva sa Vám notebook alebo počítač? Zabráňte jeho poškodeniu.

Prehrieva sa Vám notebook alebo počítač? Zabráňte jeho poškodeniu. Ako zistím či sa môj počítač prehrieva?Aká je optimálna teplota zariadenia?Aké poškodenie spôsobí prehrievanie počítača?Ako vám vieme pomôcť?

prejsť na článok