Hľadáte niečo, čím by ste naozaj upútali pozornosť?Prečítajte si nášho sprievodcu partizánskym marketingom pre reštaurácie. Obsah článku Konkurencia je veľká a zákazníka klasické formy reklamy už neoslovujú. Dnes je preto potrebné sa adekvátnym spôsobom odlíšiť a zaujať. Prísť s niečím novým a zaujímavým, nie je jednoduché, avšak určite stojí za to. Čo je partizánsky marketing? Guerilla alebo partizánsky marketing pre Vašu reštauráciu prináša nekonvenčné, šokujúce, až extravagantné spôsoby ako zaujať. Väčšinou využíva moment prekvapenia a cieli na potenciálnych zákazníkov na netradičných miestach. Výhodou je nízka cena v porovnaní s ostatnými formami reklamy. Je to úžasná stratégia, ktorá prebudí vašu kreatívnu stránku a vy sa budete baviť sa pri získavaní nových zákazníkov a budovaní vašej značky. Tieto spôsoby zahŕňajú priame interakcie so zákazníkmi s cieľom vyvolať emocionálnu reakciu, ktorá zanechá dlhodobý dojem. A verte tomu, že pre vašu reštauráciu môže byť skutočný game-changer, ak máte otvorenú myseľ a odvahu vyskúšať to. Ak chcete získať jedinečné nápady pre partizánsky marketing pre reštaurácie, čítajte ďalej. Je Guerrilla Marketing nelegálny? Teraz som vás asi vystrašil použitím slova odvaha. Nehovoriac o názve „partizánsky marketing“, znie to skutočne agresívne a konfrontačne. Môžete si dokonca položiť otázku, či je to nezákonné. Odpoveď je, že samozrejme nie, ak budete dodržiavať niektoré pravidlá. Mnoho značiek utrpelo následky nazákonného marketingu. To však neznamená, že všetky formy sú nezákonné. Pokiaľ neporušíte zákony, ako to urobila Coca-Cola, keď bez súhlasu graffitovali historické oblasti New Orleans, budete v poriadku. Stále môžete byť provokatívni bez toho, aby ste robili nezákonné veci. Ak si nie ste istí, či by váš nápad porušil nejaké zákony, poraďte sa s právnikom skôr, ako urobíte čokoľvek, čo by mohlo ohroziť vás a vaše podnikanie. Výhody partizánskeho marketingu pre reštaurácie Nízke nákladyJednou z hlavných výhod guerillového marketingu pre reštaurácie, najmä malé, rodinné, je skutočnosť, že ich zrealizovanie nestojí veľa. Úspešný partizánsky marketing nie je o míňaní veľa peňazí, ale o kreativite a akcii. Virálny potenciálTento typ marketingu má obrovský potenciál urobiť vašu značku virálnou na sociálnych sieťach. Ľudia radi lajkujú a zdieľajú kampane, ktoré sa im páčia a sú originálne. Dlhodobé výhodyPartizánske kampane dlhodobo pretrvávajú v hlavách ľudí aj v online svete. To znamená, že prinesie mnoho pozornosti aj po ukončení resp. umiestnení (samozrejme, ak sa to urobí dobre). Vaša reštaurácia vynikneNie veľa reštaurácií robí takýto marketing, a to vám umožní byť jedinečnými. Či už sa rozhodnete šokovať ľudí, rozosmiať ich alebo vyvolať emócie, Vaša značka zostane v povedomí mnohých ako priekopník inovácií a originality. Je to zábava!V neposlednom rade vám odporúčame, aby ste partizánskemu marketingu dali šancu, pretože sa pri tom budete skvele baviť. Popremýšľajte o tom, a vymyslite aj so svojimi zamestnancami niečo zábavné. 8 inšpiratívnych nápadov partizánskeho marketingu pre reštaurácie Vyzdobte mestské chodníkyKeď sa uistíte, že to nie je v rozpore so zákonom, zoberte dočasnú vyznačovaciu farbu a „vymaľujte mesto“. Môžete vytvoriť obrazy vašich jedál alebo vaše logo a pridať vtipné odkazy.Môžete tiež napísať milé a pozitívne správy, ktoré ľudia v týchto ťažkých časoch zúfalo potrebujú počuť. Takto budú mať na každodennej prechádzke dôvod na úsmev. Navštívte miestne inštitúcie a firmyVyrobte si množstvo propagačných materiálov a navštívte miestne podniky a firmy, ako sú napríklad obchody, inštitúcie, školy, alebo verejné priestory, ako sú napríklad vlakové stanice. Nechajte tam letáky propagujúce vašu donáškovú službu. Požiadajte o povolenie na grafity Existuje veľa majiteľov budov, ktorým by nevadili pekné a vkusné umelecké grafity. Vymyslite koncept a navrhnite to miestnym majiteľom nehnuteľností alebo miestnej inštitúcii.Ľudia, ktorí miesto navštevujú každý deň, ostane obraz v hlavách a môžu sa rozhodnúť navštíviť vás. Infiltrujte miestne udalostiPokiaľ nikomu nešliapnete po prstoch, môžete sa objaviť na miestnych podujatiach, ako sú hudobné festivaly, športové podujatia, koncerty atď. Postavte si vlastný stánok/kiosk. Ale nie hocijaký taký, ktorý si ľudia budú pamätať. Označte svoje donáškové vozidloVaše auto alebo skúter môžu byť chodiacim (dobre, idúcim) propagačným billboardom vašej reštaurácie. Pridajte naň svoju značku, od loga po motto, web, adresu a kontaktné informácie. Aby okoloidúci túžili po vašom jedle, použite aj obrázok. Nalepte QR nálepky po mesteNálepka s tajomným QR kódom a odkazom naskenuj ma upúta zvedavosť. QR nálepky, ktoré okamžite otvoria vaše online menu, keď ich niekto zo zvedavosti naskenuje, sú prekvapivo účinné. Najmite si maskotaPoznáte maskotov ktorí stoja pred podnikmi so značkou v tvare šípky? Asi len z filmov Preto je to originálne, milé a účinné zároveň. Akýkoľvek kostým alebo maska je dobrá a nestojí vás to majland. Určite sa niekto nájde kto si v prestrojení bude chcieť zarobiť pár eur navyše. Premietajte Vaše propagačné video na budovyAk máte propagačné video pre svoju reštauráciu, vynikajúcim spôsobom, ako ho ďalej využiť, je premietnuť ho niekde v meste, na stranu budovy. Ľudia sú zvedavé bytosti a môžete sa staviť, že sa mnoho z nich pristaví a pozrie si ho. Poďme do toho!Dúfam, že vás vyššie uvedené typy presvedčili, že tento marketing pre reštaurácie je jedinečný, zábavný a prospešný pre váš predaj a reputáciu značky.Napíšte nám do komentáru aké sú vaše nápady Posilnite svoju službu donášky jedla pomocou online objednávacieho systému Belissima. Vyskúšajte zadarmo a začnite prijímať online objednávky do 24 hodín. Andrea je skúsená autorka tém v oblasti online marketingu pre reštaurácie a optimalizáciu podnikania v gastro priemysle. Pomáha našim partnerom zvýšiť predaje, zefektívniť manažérske procesy a budovať silnú značku Vašej reštaurácie. Partizánsky marketing pre reštaurácie Čítať viac » 12 tipov na správny manažment reštaurácie, šťastných zamestnancov a úspešné podnikanie Čítať viac » Ako zlepšiť donášku Vášho jedla v roku 2021 Čítať viac » Share on facebook Facebook Share on twitter Twitter Share on linkedin LinkedIn Share on pinterest Pinterest Share on google Google+ Share on whatsapp WhatsApp Share on email Email Share on skype Skype The post Partizánsky marketing pre reštaurácie first appeared on Belissima.
Milý zákazníci, s radosťou vám oznamujeme, že od pondelka 25.05.2020 o 7:30, otvárame vnútorné priestory reštaurácie a taktiež terasu vo dvore. Otvárame samozrejme na základe prísnych hygienických opatrení, aby ste sa cítili u nás čo najbezpečnejšie. O
prejsť na článokMilý zákazníci, vychutnajte si naše skvelé jedlá v príjemnom prostredí reštaurácie. Radi vás obslúžime v našich vnútorných alebo vonkajších priestoroch, kde si môžete vychutnať vaše jedlo s priateľmi. Prezrite si priestory reštaurácie Marco Restaurant pom
prejsť na článokNáhrada škody, ušlého zisku a nemajetkovej ujmy reštauráciám a iným stravovacím službám spôsobenej: opatreniami ÚVZ prijatými do 15.10.2020 obmedzujúcimi podnikateľskú Reštaurácie a iné stravovacie služby- Náhrada škody, ušlého zisku a nemajetkovej ujm
prejsť na článokPozícia je vhodná pre online špecialistu zameraného výkonnostný marketing pomocou PPC (PPA) v oblastiach search, display, video, Facebook, Instagram a pod. a pre ktorého je zaujímavý posun do väčšej medzinárodnej mediálnej agentúry, práca pre veľkých zauj
prejsť na článokOhrozíte svoje podnikanie, keď sa hostia stretnú s nepríjemnými pocitmi. Poskytujeme služby zamerané na opravu, inštaláciu a údržbu vzduchotechniky pre reštaurácie. Keď zavoláte náš tím do služby, nebudete sa musieť dlho starať o zvýšenie teploty. Zabezpe
prejsť na článok