Odhalím vám tajomstvo atraktívneho titulku

Odhalím vám tajomstvo atraktívneho titulku Mnohí ľudia veria, že najdôležitejšou časťou článku je samotný text. To je však omyl. Prvenstvo v tomto rebríčku si totiž drží titulok. Prezradím vám, prečo je to tak a pridám aj pár užitočných tipov, ako napísať atraktívny názov, ktorý zaujme každého. Priemerný názov = fail Titulok je najdôležitejšou súčasťou každého copywriterského textu. Mnohí ľudia na túto múdrosť zabúdajú a potom sa čudujú, prečo veci nefungujú tak, ako by mali. Hlavnou úlohou titulku je zaujať čitateľa a získať jeho pozornosť, aby si prečítal váš článok. Ak zanedbáte jeho prípravu, môžete prísť o niekoľko vecí súčasne: o svoj čas a úsilie, o príležitosť vybudovať si dobré meno, o peniaze, ktoré by ste mohli zarobiť od potenciálnych klientov. Asi sa zhodneme na tom, že vybudovať si dobré meno je kľúčové. Preto vás môže zaujať informácia, že články s pútavými názvami majú tendenciu byť čítané viac. To znamená, že s dobrým titulkom máte väčšiu šancu dostať sa do povedomia možných klientov – čo je nakoniec hlavnou úlohou firemného blogu. Nikoho by nepotešilo, ak by mal svoje peniaze vyhadzovať z okna. A predsa, ak sa uspokojíte s priemerným názvom, práve to robíte. Nielenže zbytočne platíte copywriterovi za jeho prácu, ale ani nikoho nepresvedčíte, že ste medzi konkurenciou tou najlepšou voľbou. Pravidlá, ktoré musíte dodržiavať Vytvoriť atraktívny názov je svojím spôsobom umenie, s tým rozdielom, že tvorba titulku so sebou nesie aj určité pravidlá, ktorých je dobré sa držať.  Najdôležitejšie je, aby bolo z názvu jasné, čoho sa článok týka. Hoci je lákavé použiť senzačný, tzv. clickbait titulok, vyhnite sa mu, pokiaľ to ide.Tieto titulky sú zavádzajúce a ich používanie neprispeje k vytvoreniu dobrého obrazu o vás ani o vašej firme.  Dodržujte tiež primeranú dĺžku titulku. V tomto prípade platí staré známe „všetkého veľa škodí“. Čím bude názov článku dlhší, tým horšie  bude na čitateľa pôsobiť. Rafinované slovné spojenia môžu pôsobiť dobre, ale ak sa dá, nesnažte sa zbytočne si komplikovať život.Titulok by mal byť krátky, ideálne do 55 znakov, jednoduchý a úderný ako kyjak.  Info pre vás Clickbait je forma klamlivého titulku, ktorá má za úlohu nalákať čitateľa na kliknutie. Používajú ju nepoctivci, ktorí sľubujú nesplniteľné, a po prečítaní textu býva čitateľ často sklamaný. 7 tipov na dychberúci titulok + príklady Aby ste dokázali napísať neodolateľný názov, pripravil som pre vás týchto 7 tipov, ktoré vám pomôžu: 1. Používajte čísla a zoznamy Dôvod je jednoduchý – milujeme čísla. Číselné zoznamy zostávajú pre mnohých z nás tým jediným, čo dokážeme v spojení s matematikou zobrať na milosť. A to bez váhania a navyše s radosťou. Ak pridáte aj nejaké superlatívy, môžete vytvoriť atraktívny titulok, ako napríklad  „10 jedinečných trikov v kuchyni, ktoré musíte poznať” 2. Riešenie Žijeme v hektickom svete, ktorý miluje rýchle a jednoduché riešenia na všetky druhy problémov. Ponúka váš článok niečo podobné? Zakomponujte túto čarovnú formulku do titulku a sledujte vzrastajúcu krivku čitateľnosti:  „Jednoduché riešenie na bolesť zubov“ 3. Ponúknite návod Jedným z najčastejších dôvodov, prečo čitatelia navštívia váš web, je pravdepodobne hľadanie návodu. Preto sú články s titulkami začínajúcimi sa na „ako na” také neodolateľné. „Ako cestovať po svete za lacný peniaz”  4. Vzbuďte záujem, emócie či zvedavosť Existujú slová, ktoré vždy zaručene zaberú, ako napríklad „najnovší”, „unikátny”, „hrozný”, „katastrofa” a mnoho ďalších. Premýšľate, čo majú spoločné? Majú schopnosť vyvolať emócie, záujem a zvedavosť. Ak sú pre článok relevantné a vhodné, neváhajte ich použiť.  „5 najväčších chýb, ktoré vás môžu pripraviť o peniaze“ 5. Používajte slovesá Slovesá dodávajú textu dynamiku a pocit, že sa niečo deje. Vďaka nim sa článok číta ľahšie, čo majú čitatelia vo všeobecnosti radi. Ak je to možné, používajte slovesá všade tam, kde sa pre ne nájde vhodné miesto.  „10 tipov a trikov, ako dosiahnuť úspech “ 6. Pýtajte sa Snažte sa svojich čitateľov vtiahnuť do textu a oslovte ich. Môžete tak prehĺbiť ich záujem o ďalšie čítanie. Ako na to? Položte otázku hneď v názve článku, ale tak, aby na ňu čitateľ nemohol odpovedať „nie”.  „Chcete nových followerov na Instagrame? Vieme, ako na to” 7. Pridajte niečo navyše K nadpisu pridajte nejakú informáciu navyše a zvýraznite ju. Pre čitateľa bude táto nenápadná vsuvka predstavovať pridanú hodnotu, ktorá môže často rozhodnúť o nasledujúcom kliku.  „Tajomstvo atraktívneho titulku + [Bonus]“  Tip pre vás Ak si i napriek tomu neviete dať rady ako napísať bombastický titulok. Skúste chatGPT, ktorý vám s inšpiráciou zaručene pomôže. Zhrnutie Tvorba neodolateľného nadpisu je veda aj umenie zároveň. Musíte prísť s niečím, čo čitateľa nadchne natoľko, aby obetoval svoj čas a pokračoval v čítaní článku.  Vďaka predchádzajúcim tipom možno konečne prestanete míňať svoje peniaze a začnete ich zarábať. Prípadne si môžete najať profesionálneho copywritera, ktorý sa vo svojej práci vyzná a pomôže vám vceste za vytúženými cieľmi.  Ak sa vám tento článok páčil, podporte ho a zdieľajte ho ďalej. Príspevok Odhalím vám tajomstvo atraktívneho titulku je zobrazený ako prvý na foxyidea.sk.

prejsť na článok

Tajomstvo úspechu McMuffin odhalené

Obľúbený McMuffin je súčasťou ranného rituálu miliónov ľudí po celom svete. Táto pochúťka z McDonald’s si od svojho uvedenia na americký Príspevok Tajomstvo úspechu McMuffin odhalené zobrazený najskôr Nazjedenie.sk.

prejsť na článok

Deviatnik k Panne Márii Pomocnici: Sen, ktorý podnecuje k snívaniu – Máriino tajomstvo

Rím (14. mája 2024): Celá saleziánska rodina a ctitelia Panny Márie Pomocnice sa každý rok pripravujú na jej sviatok 24. mája modlitbou novény (15. – 23.5.). Tohtoročnou novénou s názvom Sen, ktorý podnecuje k snívaniu – Máriino tajomstvo nás prevedie hla

prejsť na článok

Múčny čer a Kaprie tajomstvo testovanie od Vás

Posledná tohtoročná testovacia rybačka sa podarila podľa mojich očakávaní. Teplota celý deň sa pohybovala okolo 2/3 stupňov celsia. To aj aktivita rýb ukázala .Na rybačku som namiešal novinky od Piscari Bialy Robak (múčny červ) a Secret Kapor (Kpor tajoms

prejsť na článok

„Zachovať si svoje tajomstvo je múdrosť, ale očakávať, že ho zachovajú ostatní, je hlúposť.“

Autor: Samuel JohnsonOriginál: To keep your secret is wisdom, but to expect others to keep it is folly.Témy: O tajomstva, O hlúposti, O múdrosti

prejsť na článok

Tajomstvo horkej čokolády

Včera sme v článku spomínali, že proti stresu nám pomôže aj horká čokoláda, ktorá obsahuje viac ako 70% kakaa. Dnes sa teda bližšie pozrieme, ako je to možné, a ako nám ešte môže horká čokoláda pomôcť.

prejsť na článok