Obchodné podmienky

V eobecn obchodn podmienky Doprava tovaru a jej cena Doba dodania tovaru je obvykle do 14 dn . Obchodn podmienky 1. Objedn vka Objedn vkou si z kazn k vyberie tovar, objedn vku potvrd odoslan m emailu na email predajcu uveden na webstr nke predajcu. Zru enie objedn vky Z kazn k aj dod vateľ m žu bez udania d vodu zru iť objedn vku z kazn ka až do potvrdenia objedn vky dod vateľom. Pokiaľ zru objedn vku dod vateľ, spravidla uvedie d vod, prečo nie je možn objedn vku potvrdiť. Zru enie objedn vky po okamihu uzatvorenia k pnej zmluvy je možn len po predch dzaj cej dohode dod vateľa a z kazn ka a za podmienok, ktor si vz jomne dohodn . 2. Zaslanie tovaru Dodacie lehota Objednan tovar bude podľa jeho dostupnosti a prepravn ch možnost dod vateľa dodan v čo najkrat ej dobe, obvykle do 14 dn od z v zn ho potvrdenia objedn vky. Tovar sa považuje za dodan doručen m na adresu, ktor si z kazn k stanovil na objedn vke. Sp sob dopravy Dopravu na určen adresu zaisťuje dod vateľ, a to na uacute;zem celej Slovenskej republiky. N klady na dopravu sa l ia podľa zvolen ho druhu tovaru (objem a v ha) podľa zmluvn ch podmienok konkr tneho odberateľa. Sp sob uhradenia ceny tovaru Z kazn k uhrad cenu za tovar v plnej v ke pouk zan m k pnej ceny na čet dod vateľa pod pr slu n m variabiln m symbolom, ktor platbu identifikuje. Z sielka s tovarom vždy obsahuje daňov doklad. In tal cia tovaru ani mont ž nie s s časťou k pnej zmluvy. 3. Prevzatie tovaru Z kazn k je povinn prezrieť si tovar bezprostredne po jeho prevzat . Ak je zisten mechanick po kodenie obalu v robku, z kazn k za pr tomnosti dopravcu je povinn skontrolovať stav tovaru a v pr pade po kodenia vyhotoviť z znam o po koden z sielky a nechať si t to skutočnosť potvrdiť dopravcom. Na z klade vyhotoven ho z znamu bude z kazn kovi poskytnut primeran zľava alebo dodan nov v robok. Z kazn k m tiež pr vo od zmluvy odst piť. Podp san m dodacieho listu z kazn k s hlas s prevzat m tovaru a potvrdzuje, že ho prijal mechanicky nepo koden . Na neskor ie reklam cie sp soben vinou dopravy sa neberie ohľad, bud zamietnut . 4. Z ručn podmienky a reklam cie Ručiteľ poskytuje kupuj cemu z ruku na predan v robok podľa z sad a podmienok stanoven ch z ručn mi podmienkami. Dod vateľ zaručuje spr vne fungovanie kotla, za predpokladu dodržania podmienok určen ch v n vode na obsluhu, a to najm v rozsahu parametrov t kaj cich sa paliva, kom na, teploty vratnej vody a pripojenie do syst mu stredn ho vykurovania, hodnoty kom nov ho ťahu a teploty spal n. Z ruka sa nevzťahuje na bežn opotrebenie mechanick ch s čiastiek, ako s : skrutky, matice, rukov te, amotov a betonovej katalyz tory, tesniace prvky, pohybliv ro ty, deflektor plameňa so z vesom, z vlačky, svorn ky, kliny, kondenz tory, zapaľovače, lakovan povrchy (vonkaj ie steny kotla a z sobn ka paliva), teplomer spal n, utesňovacie povrazy.. T to z ruka sa taktiež nevzťahuje na prvky elektrick ho vybavenia - na tieto je poskytovan samostatn z ruka v robcu dan ho zariadenia. Mont ž neorigin lnych n hradn ch dielov, svojpomocn opravy alebo z sah do kon trukcie kotla v čase trvanie z ruky m za n sledok jej stratu. Aby ste zabezpečili bezprobl mov poz ručn prev dzku kotla, odpor čame použ vať len origin lne n hradn diely. Na zariadenie sa nevzťahuje z ruka, ak reklamovan porucha vznikla v d sledku mechanick ho alebo tepeln ho po kodenia, vykazuje zn mky požiaru, zaplavenia, zn mky p sobenia agres vnej atmosf ry (vr tane v parov z kanalizačn ch n drž ), zn mky kor zie vzniknut v d sledku použ vania mokr ho paliva (z sobn k paliva, potrubie nekov ho dopravn ka ), použitie chemick ch prostriedkov alebo vykazuje zn mky prep tia. Z ruka sa nevzťahuje na kotly, ktor boli po koden aj v d sledku: - Nespr vnej prepravy vykonanej alebo zadanej kupuj cim - Chybn mont že vykonan neopr vnenou osobou - Nespr vne svojpomocn opravy - Nespr vnej prev dzky a in ch pr čin, ktor sa net kaj v robcu Z ručn doba sa poč ta odo dňa predaja a) 2 roky alebo 5 rokov s predĺženou z rukou na tesnosť v etk ch v menn kov tepla, pri mont ži s ochranou spiatočky a termostatick m ventilom), b) 2 roky (24 mesiacov) na ostatn s čiastky a na spr vne fungovanie, c) 1 rok na pohybliv časti, ktor s s časťou v bavy kotla (pohybliv ro t, keramick žhavič, fotosenzor a pod.) V pr pade vzniku poruchy sa predlžuje z ruka na zariadenie o dobu potrebn k jej oprave. Po dobu trvania z ruky dod vateľ poskytuje bezplatn opravu, odstr nenie fyzickej poruchy predmetu zmluvy, a to do: a) 14 dn od d tumu nahl senia, pokiaľ odstr nenie poruchy nevyžaduje v menu kon trukčn ch prvkov predmetu zmluvy, b) 30 dn od d tumu nahl senia, pokiaľ odstr nenie poruchy vyžaduje v menu kon trukčn ch prvkov. Nahl senie odstr nenia fyzickej poruchy v r mci z ručnej opravy (reklamačn hl senie) sa mus uskutočniť ihneď po zisten v skytu fyzickej poruchy. Reklamačn hl senie zasielajte na adresu v robcu: e-mail: [email protected] tel.: +421 903 457 129 V pr pade uplatnenia reklam cie pred vaj ci odpor ča pre r chlej ie vybavenie reklam cie zaslanie vyplnen ho REKLAMAČN HO LISTU na emailov adresu predajcu spolu s nasleduj cimi dajmi: a) presn opis po kodenia a fotodokument ciu b) syst m ochrany kotla (typ expanznej n doby), c) presn adresu a telef nne č slo osoby nahlasuj cej reklam ciu. Uveden odpor čanie nie je pre nahl senie reklam cie, teda vady povinn zo strany spotrebiteľa. V pr pade reklam cie nepravideln ho spaľovania v kotly, dechtov ho znečistenia, prenikaniu dymu prikladac mi dvierkami alebo zo z sobn ka paliva mus byť k reklamačn mu hl seniu priložen k pia komin rskeho posudku potvrdzuj ceho, ž kom nov prieduch spĺňa v etky podmienky obsiahnut v n vode na obsluhu pre dan veľkosť kotla ako aj predp san kom nov ťah. Ome kanie s vykonan m opravy nevznik , ak dod vateľ alebo jeho z stupca bude pripraven odstr niť poruchu v term ne stanovenom reklamuj cim a nebude m cť vykonať opravu z pr čin ktor sa net kaj ručiteľa (napr. ch ba vhodn pr stup k zariadeniu, elektrick energia, voda a pod.). V pr pade, že reklamuj ci dvakr t znemožn prevedenie z ručnej opravy aj napriek pripravenosti dod vateľa k jej prevedeniu, m sa za to, že reklamuj ci rezignoval na n rok obsiahnut v z ručnom hl sen . Dod vateľ nenesie zodpovednosť za nespr vny v ber kotla vzhľadom k veľkosti vykurovan ch pl ch (napr.in tal cia kotla s pr li mal m alebo pr li veľk m v konom v pomere k potreb m). Odpor ča sa, aby bol v ber kotla realizovan v spolupr ci s pr slu nou projektovou kancel riou alebo dod vateľom. Z ruka sa nevzťahuje na: a) kor ziu oceľov ch s čiastok v d sledku dlhodobej prev dzky kotla pri teplote obehovej vody do in tal cie K niž ia ako 60 C, b) kor ziu oceľov ch prvkov v d sledku dlhodobej prev dzky kotla pri teplote spiatočnej vody z in tal cie K niž ej ako 45 C, c) chybn mont ž vykonan neopr vnenou osobou, najm odch lky od noriem obsiahnut ch v PN - 91 / B - 02413. Vykurovanie a tepl renstvo d) po kodenie kotla vypl vaj ce z použitia obehovej vody pre in tal ciu K nespr vnej tvrdosti, v d sledku ktorej doch dza k prepaľovaniu plechov z d vodu nahromadenia vodn ho kameňa (ch baj ca prava vody vo vykurovacom syst me), e) nespr vne fungovanie kotla v d sledku nespr vneho kom nov ho ťahu alebo nespr vne vybran ho v konu kotla, f) kody vzniknut pri v padku nap jania g) použ vanie paliva n zkej kvality alebo in ho, ​​ako ktor predpoklad v robca (typ hor ka). Dod vateľ m že zaťažiť kupuj ceho n kladmi s visiacimy s neod vodnen m reklamačn m hl sen m. M že tiež zaťažiť kupuj ceho n kladmi na odstr nenie fyzickej poruchy, pokiaľ jej pr činou bola nespr vna prev dzka kotla. Zanedbateľn vady nemaj vplyv na žitkov hodnotu kotla a nevzťahuje sa na ne z ruka. In tal ciu kotla do vykurovacieho syst mu m že vykonať iba odborn firma, ktora vlastn v eobecn in talat rske opr vnenie. Prv spustenie kotla a v etky opravy a činnosti prekračuj ce rozsah už vateľsk ch činnost pop san ch v n vode na obsluhu m že vykonať len person l za kolenyacute; v robcom. Spoločnosť ALMIS s.r.o. nenesie zodpovednosť za: a) kody sp soben v robkom počas jeho prev dzky alebo poruchy, b) zamŕzaniu in tal cie in ch prvkov stavby v d sledku poruchy kotla, ak odstavenie kotla je sp soben ch baj cou n hradnou s čiastkou, ktor sa prirodzene opotreb va. Z ruka sa vzťahuje iba na po kodenie vypl vaj ce zo skryt ch v robn ch alebo materi lov ch v d pod podmienkou, že: - Kotol bol použ van v s lade s n vodom na obsluhu a bolo použ van pr slu enstvo doporučovan v robcom - Kotol nebol demontovan ani modifikovan neopr vnen mi osobami, nebol zničen (odstr nen ) typov t tok kotla. V pr pade zistenia neod vodnenej reklam cie cestovn n klady zamestnanca z ručn ho servisu bude hradiť reklamuj ci. V mena reklamovanej s čiastky servisn m pracovn kom na v robok bez por ch nie je rovnak so z ručnou opravou. V pr pade, že servisn pracovn k nem že zistiť u klienta jednoznačn pr činu poruchy, v robca si vyhradzuje pr vo previesť posudok za čelom zistenia pr činy vzniku po kodenia. Posudok bude vykonan v s dle firmy v robcu v term ne do 60 dn od d tumu prevedenia v meny alebo opravy. V pr pade zistenia po kodenia vzniknut ho z nez visl ch pr čin u v robcu(napr. nespr vne preveden pripojovacia in tal cie kotla, zaplavenie, sieťov prep tie, mechanick po kodenie, skrat v in tal cii) v robca vystav pr slu n fakt ru už vateľovi za v menu /opravu. Fakt ra spoločne s protokolom o pos den a po kodenou s čiastkou bude odoslan už vateľovi. V pr pade neuhradenia fakt ry v term ne bude už vateľovi pozastaven z ruka do doby uhradenia pohľad vky. Z kazn kom, ktor tovar použ vaj na čel podnikania alebo obchodu s dan m v robkom, z ručn doba stanoven nie je občianskym z konn kom. V tomto pr pade z ručn dobu stanovuje konkr tny dovozca tovaru do SR. Z ručn doba uveden na na ich str nkach je určen len pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktor tovar kupuj v r mci podnikateľskej činnosti(n kup na IČ). Reklam cia V pr pade, že z kazn k objavil na zak penom tovare v priebehu z ručnej doby vadu, ktor nebola sp soben jeho nevhodn m použ van m, ale vadou samotn ho v robku, m v z ručnej dobe pr vo na reklam ciu tovaru, (viď. Odsek Z ručn podmienky a Reklam cia) Podmienky pre uznanie reklamovan ch v d v z ruke 1. Kotol bol namontovan firmou, ktora v čase in tal cie mala platn certifik t mont žne firmy na mont ž dan ho kotla. 2. Kotol bol uveden do prev dzky firmou, ktor v čase uvedenia do prev dzky mala platn certifik t servisnej firmy k servisu a uvedenie dan ho kotla do prev dzky. 3. Kotol bol in talovan v s lade s platnou legislat vou SR. 4. pri in tal cii kotla boli dodržan požiadavky na in tal ciu dan v robcom, najm ochrana teploty vratnej vody. 5. Počas prev dzky boli dodržan podmienky prev dzky a držby kotla pop san v n vode na obsluhu k dan mu v robku. Vybavenie reklam cie Dod vateľ či servisn stredisko pos di opr vnenosť reklam cie chyby na tovare a po pos den vyrozumie z kazn ka telefonicky alebo emailom o sp sobe vybavenia reklam cie. Lehota pre vybavenie reklam cie je podľa z kona 634/1992 Zb. 30 dn . 5. Odst penie od zmluvy Pr vo z kazn ka na odst penie: Z kazn k je opr vnen od zmluvy odst piť v pr pade, že dod vateľ nespln dohodnut podmienky dodania. Z kazn k, ktor nekupuje tovar v r mci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, m ďalej v s lade s 53, odsek 7 54 Občianskeho z konn ka pr vo odst piť od zmluvy do 14 dn od prevzatia tovaru. Pr vo dod vateľa na odst penie Dod vateľ je opr vnen od zmluvy odst piť iba do okamihu odoslania tovaru, a to len v pr pade nedostupnosti tovaru alebo v raznej zmeny ceny tovaru. Pred odst pen m je ale dod vateľ vždy povinn kontaktovať z kazn ka za čelom dohody o ďal om postupe. Postup v pripade odst penia od zmluvy Vzhľadom k tomu, že v pr pade odst penia sa zmluva od začiatku ru , vr ti alebo nahrad dod vateľ z kazn kovi a z kazn k dod vateľovi v etky prijat plnenia.

prejsť na článok

Pracujeme pre najväčšie obchodné spoločnosti na trhu!

Pozrite sa čo robíme pre najväčšie obchodné firmy na Slovensku: Billa, dm drogerie markt, Kaufland, Lidl, Metro, Tesco, Terno. Príspevok Pracujeme pre najväčšie obchodné spoločnosti na trhu! je zobrazený ako prvý na ICRA | Inovačná & kreatívna agentúr

prejsť na článok

E-SHOP: Vyhnite sa POKUTÁM! Zákony, ktoré potrebujete poznať (2023)

Moje meno je Tomáš Bugáň. Som z digitálnej agentúry BugesWeb a na našich eshopoch klienti predali za posledný rok produkty za viac, ako 2 milióny eur. Na eshope budete musieť riešiť niekoľko základných vecí, čo sa týka jeho legálnosti. Prvá vec je, pod ak

prejsť na článok

Prečo ľudia veria konšpiračným teóriám

Je zaujímavé pozorovať, koľko ľudí sa denne pridáva ku konšpiračným teóriam. Napríklad až 42% Američanov verí, že teroristický útok na Svetové obchodné centrum v roku 2001 bolo vykonštruované divadlo a []

prejsť na článok

Ukončenie podpory pre BC 2021 vydanie 2, verzia 19.x

Podpora pre Microsoft Dynamics 365 Business Central verzia 19 sa skončila 12. apríla 2023. Ak chcete zabezpečiť plnú podporu vašej inštalácie, odporúča sa aktualizovať na verziu 20 alebo vyššiu. V prípade, že potrebujete viac informácii, vyplňte prosím ko

prejsť na článok

Aktualizácia 21.3 pre Microsoft Dynamics 365 Business Central 2022, vydanie 2

Na nasledujúcom odkaze 5022714 nájdete najaktuálnejšiu verziu vydanú pre Microsoft Dynamics 365 Business Central series. BC 21 je označenie pre Business Central 2022, verzia 2.V prípade, že potrebujete viac informácii, vyplňte prosím kontaktný formulár al

prejsť na článok