Negative keyword / vylučujúce kľúčové slovo

V online marketingu je vylučujúce kľúčové slovo (negative keyword alebo aj nKW, prípadne -KW) také slovo alebo fráza, ktorú vylúčite zo svojej reklamnej kampane, aby ste zabránili zobrazeniu vašej reklamy používateľom, ktorí toto slovo alebo frázu hľadajú. Vylučujúce kľúčové slová sa používajú na zabezpečenie toho, aby sa vaše reklamy zobrazovali najrelevantnejšiemu publiku, a na zabránenie zobrazovania reklám používateľom, ktorí nemajú záujem o vaše produkty alebo služby. Ak napríklad prevádzkujete PPC reklamnú kampaň pre obchod s oblečením, môžete použiť vylučujúce kľúčové slová ako „zadarmo“ alebo „pracovné miesta“, aby ste zabránili zobrazovaniu vašej reklamy používateľom, ktorí hľadajú oblečenie zadarmo alebo pracovné ponuky vo vašom obore. Používanie vylučujúcich kľúčových slov môže pomôcť zlepšiť relevanciu a výkonnosť vašich reklamných kampaní tým, že zabezpečí, aby sa vaše reklamy zobrazovali používateľom, u ktorých je väčšia pravdepodobnosť, že budú mať záujem o vaše produkty alebo služby. Je dôležité pravidelne kontrolovať a aktualizovať svoj zoznam vylučujúcich kľúčových slov, aby ste sa uistili, že je účinný pri filtrovaní irelevantnej návštevnosti.

prejsť na článok

Keyword deep research: Tools and techniques

These advanced tools and techniques mean the difference between an average keyword search and an KW survey that really draws customers to your site. What are real customers looking for? It looks like an easi question, but once you start digging deep

prejsť na článok

Čo je to analýza kľúčových slov a s čím vám pomôže?

Kľúčové slovo je akýkoľvek hľadaný výraz zadaný do vyhľadávača, ktorý má priradenú stránku s výsledkami, kde sú uvedené webové stránky s obsahom zodpovedajúcim zadanému kľúčovému slovu alebo výrazu. Na to, aby ste mohli použiť vhodné kľúčové slová pre svo

prejsť na článok

Keyword Deep Research: Tools und Techniken

Diese fortschrittlichen Tools und Techniken machen den Unterschied zwischen einer durchschnittlichen Keyword-Suche und einer KW-Umfrage aus, die Kunden wirklich auf Ihre Website zieht. Was suchen echte Kunden? Es sieht nach einer einfachen Frage aus,

prejsť na článok

Keyword deep research: Nástroje a techniky

Tyto advanced nástroje a techniky znamenají rozdíl mezi průměrným reaserchom klíčových slov a průzkumem KW, který reálně přitáhne zákazníky na vaše stránky. Co hledají skuteční zákazníci? Vypadá to jako Easi question, ale jakmile začnete kopat hlo

prejsť na článok

What To Look For In An SEO Consultant

O One of the principal decisions that startup owners have to make is whether or not to engage in SEO. One common consideration is the cost of investing in an SEO campaign versus possible returns. Another is the daunting list of SEO terminologies, which ma

prejsť na článok