Kvalita kancelárií ovplyvňuje výkon zamestnancov: Ako by malo vyzerať vhodné pracovné prostredie?

Na to, aby mohli zamestnanci efektívne pracovať a firma prosperovať, je potrebné prenajať vhodné kancelárie, prípadne skladové priestory. Na čo si dať pri ich výbere pozor? Majitelia firiem – zamestnávatelia by pri hľadaní vhodných kancelárskych priestorov mali dbať na správne koncepčné riešenie priestoru. Dôležitými sú tiež akustika, vetranie, tepelné a svetelné podmienky. Prečo sú tieto faktory také dôležité? Ak sa im nevenuje pozornosť, práca sa môže stať náročnou a postupom času vedie k únave, bolestiam pohybového aparátu, neschopnosti sústrediť sa alebo k hromadeniu stresu. Čo hrá rolu pri prenájme kancelárskych priestorov? Dostupnosť, bezpečnosť pracoviska, bezproblémové parkovanie, dobrá strategická poloha a samozrejme, cena, sú známe faktory, no je potrebné dbať aj na špecifickejšie kritériá. Kvalita vnútorného prostredia a výkon tímu súvisí s vhodnými svetelnými podmienkami a množstvom denného svetla v miestnosti. Denné svetlo prenikajúce oknami by malo byť doplnené vhodným výberom svietidiel s možnosťou regulovania ich intenzity. Podľa potreby by malo byť možné nastaviť aj teplotu v miestnosti. Zásadný vplyv na ľudský organizmus a duševné i telesné zdravie, má aj fakt, či sa vaše pracovisko nachádza na periférii mesta, alebo v centre, kde je viac hluku a ruchu. A práve ten má veľký podiel na „rušení“ pracovnej aktivity a odvádzaní pozornosti od práce. Zeleň dotvára samotný priestor Pri prenájme kancelárskych priestorov je dobré rátať aj s rastlinami, ktoré zlepšujú pracovné prostredie. Celkový vzhľad má totiž veľký vplyv na pohodu a myslenie pracovníkov, rovnako tak  klientov a obchodných partnerov, ktorí do priestoru vstupujú. Nepodceňujte ani silu farieb a celkový dizajn firemných priestorov. Optimistické farby alebo zaujímavé interiérové prvky sú vždy lepšie ako nudné priestory, ktoré v zamestnancoch kreativitu nepodporia. Nezabudnite, že firemné prostredie je prepojením vonkajšieho prostredia, firmy a jej kultúry a potrieb zamestnancov. Prihliadajte na všetky tri prvky. The post Kvalita kancelárií ovplyvňuje výkon zamestnancov: Ako by malo vyzerať vhodné pracovné prostredie? appeared first on BTS Cargo.

prejsť na článok

Technológie a automatizácia v kancelárii: Revolúcia v pracovných procesoch

V dnešnej dobe, kde rýchly technologický pokrok premenil takmer každý aspekt nášho života, sa nevyhnutne mení aj spôsob, akým fungujú kancelárie. Výrazný nárast technológií a automatizácie prináša nové trendy, ktoré transformujú pracovné prostredie a zlep

prejsť na článok

Digitálne zručnosti pre mesto

projekt digitálne zručnosti pre firmy Motivácia projektu: Firmy mimo veľkých miest majú stále väčší problém získať kvalifikovaných zamestnancov, ktor

prejsť na článok

Digitálne zručnosti pre firmu

projekt digitálne zručnosti pre firmy Motivácia projektu: Firmy mimo veľkých miest majú stále väčší problém získať kvalifikovaných zamestnancov, ktor

prejsť na článok

Tipy na podporu kreativity a generovanie nových nápadov

Kreativita a inovácie sú kľúčové prvky úspešných a konkurencieschopných organizácií. Kancelária môže byť miestom, kde sa tieto vlastnosti rozvíjajú, no často sa stáva, že monotónna rutina a stres nám bránia v slobodnom a kreatívnom myslení. Ak chceme vytv

prejsť na článok

Digital Twin je ideálny partner pre kvalitný život

Koncept digitálneho dvojčaťa vznikol už začiatkom deväťdesiatych rokov, no kľúčovým pomocníkom v priemysle, stavebníctve či medicínskom sektore sa stal až dnes. S neopomenutím dôrazu na využitie v segmente kybernetickej bezpečnosti. Digital Twin predst

prejsť na článok