Keď je menej viac alebo ako dokážeme zefektívniť využitie priestorov. Táto otázka nepatrí iba do bežných domácností či dielní. Ale aj do prepravných spoločností, ktoré musia prepočítavať každý centimeter priestoru a zapracovávať zefektívňovanie vo svete logistiky. Ako ste si iste všimli, logistika je na vzostupe. Počet prepravných spoločností a dopravcov neustále rastie. Tento fakt je ako reakcia na neustále sa zvyšujúci dopyt trhu. Vyrába sa stále viac výrobkov, potravín a prevážame stále väčšie množstvá komodít. Bolo iba otázkou času, kedy odvetvie logistiky vystrelí smerom nahor. Je to pozitívna informácia. Nielen pre podnikateľov a samotných prepravcov ale aj pre občanov. Rôznorodé druhy tovarov sú im bližšie ako kedykoľvek predtým. Prispieva k tomu aj fakt, že na nákup nemusíte prichádzať do kamenných obchodov, ale stačí navštíviť internetové stránky a svoju objednávku zadať online. Rovnako sa ale začali zvyšovať nároky na kuriérov a prepravcov, ohľadom dodania tovarov. Časy, kedy kartónové krabice počas prepravy lietali celým priestorom sú nenávratne preč. Dnes je rozhodujúca nielen samotná kvalita tovaru, veľký podiel má aj samotná preprava objednávky. Nakoľko je objednávok veľa, museli prísť prepravcovia s novými riešeniami a metódami, ako posunúť prepravu na vyšší level. Nielen čo sa bezpečnosti týka, ale aj prehľadnosti a maximálnom využití priestoru pri preprave. Svet logistiky je striktne dôsledný, čo sa týka minimalizovania nákladov a maximalizovania využitia potencionálu. V skratke: Ako využiť výjazd nákladného auta na absolútne maximum. Práve toto odlišuje konkurenciu. Kto nemá v logistike poriadok, nemôže podávať vysoké výkony. Prevezie menej tovaru s vyššími nákladmi. A tento stav je nerentabilný. Riešenia sú pritom jednoduché a aplikovateľné pre všetky dopravné spoločnosti aj jednotlivcov. Jedným z nich je ako sme spomínali maximálne využitie priestoru. V praxi to môže vyzerať aj takto: Kuriér v sklade preberie objednávky pripravené na rozvoz. Aby využil čo najviac miesta a ochránil tovar, ukladá ho do skladacích bedničiek. Tie sú ľahké, ale pevné a stohovateľné. Dokáže teda využiť priestor nielen na podlahe ale aj vo výške vozidla. Za jednu jazdu je teda schopný previesť viac objednávok. Na spiatočnej ceste tieto bedničky ľahko zloží. Tie zmenšia svoj objem aj o 84%. Vytvorí sa teda priestor pre využitie prázdneho vozidla a je schopný prevážať iné tovary alebo zásielky. Článek Keď je menej viac se nejdříve objevil na Dyana.
Pokračuj v čítaní The post BUĎME VIAC ŽIRAFY A MENEJ ŠAKALI. AKO? CEZ NENÁSILNÚ KOMUNIKÁCIU. appeared first on Manipulácia - Čarodejníctvo - Oslobodenie.
prejsť na článokNajrozšírenejšiu sociálnu sieť sveta čaká nová éra. Užívatelia by po novom mali na svojich nástenkách vidieť viac príspevkov priateľov a menej postov rôznych stránok. Tento návrat ku koreňom oznámil zakladateľ Facebooku, Mark Zuckerberg. Zmeny by sa mali
prejsť na článokSo zimným obdobím prichádza aj čas, kedy stále menej a menej kupujeme čerstvé ovocie a viac prechádzame na sušené. Často krát však nevieme, či je to správne, alebo má sušené ovocie len tzv. placebo efekt. Ako to teda so sušeným ovocím v skutočnosti je?
prejsť na článokŠtátny príspevok pre mladých od 1.7.2017 dostane k hypotéke menej ľudí ako doteraz. Znižuje sa hranica maximálneho hrubého príjmu na získanie štátneho príspevku. Hypotéku pre mladých tak môže od júla využiť menej ľudí.
prejsť na článok„Na mojom sporiacom účte zase klesol úrok. Kde môžem zarobiť aspoň o niečo viac? Ale bez viazanosti.“ Takéto požiadavky dostávam od ľudí v poslednej dobe pomerne často. Veľa z nich má peniaze na sporiacom účte, kde im oproti minulosti významne klesol výno
prejsť na článok