Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj jednej aj druhej skupine sa dá pomocť... Pre uvedenie content marketingu do praxe si zopakujme niekoľko dôležitých poznatkov: Obsahový marketing nerobíme len preto, lebo nás a našich zákazníkov baví, ale preto, aby sa vo finále prejavil vo výsledkoch (návštevnosti, predaja, získaných kontaktov a pod.) Obsahový marketing bez plánu a stratégie je menej efektívny Obsahový markting musí byť pravideľný, ak má prinášať merateľné výsledky Obsahový marketing je súčasťou digitálneho marketingu Obsahový marketing zahŕňa nielen prácu s článkami, ale so všetkými typmi obsahu, ktorými oslovujeme cieľové publikum
Už dlhšie som chcel niečo napísať o dvoch zásadne odlišných workflow-och, ktoré sa používajú pri 3D modelovaní. Zažívam momentálne hardware-ovú renesanciou, a tak som si povedal, že sa začnem opäť venovať návodom. Hoci to bude teraz trochu všeobcnešie, bu
prejsť na článokAko vygenerovať Facebook button? Like, Comment, Share. Je to jednoduché Facebook je úžasný marketingový nástroj. Neustále rastie a rozširuje svoje možnosti, čo z neho robí jedného z najväčších marketingových firiem na svete. A kždy kto podniká alebo venu
prejsť na článokV dnešnom digitálnom svete je online prítomnosť kľúčovým faktorom úspechu pre malé a stredné podniky.Mnohí podnikatelia sa však často pýtajú, ako efektívne využiť digitálny marketing na dosiahnutie lepších výsledkov bez vysokých nákladov.V tomto článku sa
prejsť na článokČo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od Googlu, ktorý umožní zobrazenie vašej firmy vo vyhľadávaní a Google mapách. Prostredníctvom tohto nástroja môžeme zdieľať všetky potrebné informácie ako kontaktné ú
prejsť na článokAk sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je pov
prejsť na článok