FASTRAC série 7000

Najväčší silák mezdi traktormi JCB FASTRAC séria 7000 Základné prínosy konštrukcie FASTRAC JCB P-TRONIC, semi-powerhift 24 /9 prevodovka s inteligentným systémom ovládania Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyrovnávaním pre dokonalý prenos výkonu a vysoký komfort obsluhy Vonkajšie kotúčové brzdy s antiblokovacím systémom ABS Perfektný priebeh výkonu motoru spolu s vynikajúcim priebehom točivého momentu Vysoká pracovná rýchlost 65 km/hod Ovládanie systému joystickom a pomocou dotykovej obrazovky monitoru HTA úvraťový management Výkonná hydraulika Vynikajúce rozloženie hmotnosti Fastrac 7170 Fastrac 7200 Fastrac 7230 Fastrac 7270 Motor CUMMINS QSB 6,7 CUMMINS QSB 6,7 CUMMINS QSB 6,7  CUMMINS QSB 6,7 Typ vstrekovania CM 850 Common Rail CM 850 Common Rail CM 850 Common Rail  CM 850 Common Rail Výkon motora (koní) 178 195 230  270 Výkon motora (kW) 133 145 172  201 Max. krútiaci moment (Nm) 799 931 949  990 Najväčší výkon pri otáčkach motora 1400 1400 1500  1500 Kapacita zadného závesu (kg) 7000 8000 9000  9000 Max. rýchlost (km/hod) 70 70 70  70 Prietok oleja (l/min) 132 148/187 148/187  148/187 Výkon na hriadeli (kW/koní) 116/156 128/171 148/198 177/238 Otáčky hradela 540E/750/1000 540E/750/1000 540E/750/1000  540E/750/1000  Motor:  Cummins QSB Common Rail, 6 valec, diesel s turbodmiešadlom s chladením stlačeného vzduchu, vodou chladený, max. výkon až  270 k (201 kW) podľa DIN pri otáčkach  2300/min., alternátor 160 A, objem 6702 cm³,  emisie splňujú normu Tier III. Výfuk hore vedľa pravého stĺpika kabíny, objem palivovej nádrže 430 l.   Spojka: olejom chladená viackotúčová lamelová   Prevodovka: P-TRONIC,  24 rýchlostí dopredu a 9 dozadu, 6-násobný POWERSHIFT, 4 skupiny (A, B, C, D). Preraďovanie medzi rýchlosťami bez spojky elektronicky v 3 moduláciách. Zmena smeru bez spojky – POWERSHUTTLE pomocou joysticku alebo pomocou páčky na volante.  Odpruženie: hydropneumatické s automatickou reguláciou výšky na všetkých 4 kolesách, elektronické vyhodnocovanie podľa okamžitej jazdnej situácie.  Vývodový hriadeľ: zadný vývod. hriadeľ – elektrohydraulické zapínanie, mokrá lamelová spojka. Otáčky:Variant I: 540/min pri otáčkach motora 1.929/min, 1000/min pri otáčkach motora 1.997/min. Variant II: 540/min pri otáčkach motora 1.570/min, 1000/min pri otáčkach motora 1.997/min. Preraďovanie v kabíne. Koncovka rychlovýmenná 1 3/8“, 6- drážka resp. 1 3/8“ 21-drážka. Ovládanie možné tiež na pravom a ľavom blatníku vzadu.  Hydraulika: elektrohydraulický regulačný systém (EHR) BOSCH. Zdvíhacia sila 9000 daN, Walterscheid rýchlospojky na zadných tiahlach kat. III, stabilizácia dolných tiahiel, objem oleja v hydr. nádrži 130 l, neustále chladenie oleja, výkon hydr. čerpadla 132 l / min. pri tlaku 210 bar, odnímateľné množstvo 53 l. Pravítko, 3. bod s koncovkou. Neustále tlmenie kmitov.  Hydraulické okruhy: 4 dvojčinné hydraulické okruhy ovládané elektrohydraulicky s možnosťou regulácie prietoku oleja a rýchlosti prietoku oleja (času) vrátane tlmenia kmitov. 8 rýchlospojok vzadu so zapojením pod tlakom vč. zbernej nádržky na prebytočný olej. Beztlakový spätný tok oleja.  Nápravy: elektrohydr. zapínanie pohonu prednej nápravy, elektorhydraulické zapínanie uzávierky diferenciálu so 100% účinnosťou na oboch nápravách.  Riadenie: hydraulické servoriadenie, výškové a polohové nastavenie volantu.  Brzdy: ABS systém, zvonku umiestnené kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách s 2 brzdovými strmeňmi. Mechanická ručná brzda so vzduchovým mechanickým valcom. Jedno + dvookruhové vzduchové brzdy pre príves vrátane sušiča vzduchu. ABS zástrčka pre príves.  Kabína: komfortná priestranná, 2 plne presklené dvere, okolité sklá s tepelnou izoláciou, 6 prac. svetlometov vpredu, 4 prac. svetlomety vzadu. Vnútorné osvetlenie hore, veľké teleskopické vonkajšie zrkadlá, výklopné zadné okno so stieračom a ostrekovačom, klimatizácia klimatronic, GRUNDIG MP3 rádio, vzduchom odpružená sedačka GRAMMER s pozdĺžnym odpružením, 15 ° vpravo a vľavo natáčania, priestranná sedačka spolujazdca GRAMMER, skrinka na náradie, 3- pól. elektr. objímka DIN 9680, maják. Držiak pre fľašu.  Záves: automatický záves Rockinger s čapom a priemerom 38 mm, výškovo prestaviteľný s diaľkovým ovládaním. Použitie nad alebo pod vývodovým hriadeľom.  Pneumatiky: vpredu 540/65 R 34 Trelleborg, vzadu 710/70 R 42 Trelleborg Príspevok FASTRAC série 7000 je zobrazený ako prvý na Najstroje.

prejsť na článok

FASTRAC série 2170

Osvedčená konštrukcia systémového nosiča JCB FASTRAC 2170 170 koní Základné prínosy konštrukcia FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkonu Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyrovnávaním polohy pre dokona

prejsť na článok

FASTRAC série 8000

Najpokrokovejšie technológie, ktorú firma JCB ponúka. FASTRAC séria 8250 250 koní Základné prínosy konštrukcie FASTRAC JCB V-Tronic plynulá prevodovka s inteligentným systémom ovládania Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyro

prejsť na článok

FASTRAC 2155

Klasický systémový nosič náradia od firmy JCB sa všetkými vyskúšanými technológiami strojov FASTRAC. FASTRAC 2155 165 koní Základné prínosy konštrukcie FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkonu Rámová konštrukcia s odpružením p

prejsť na článok

FASTRAC série 3200 Xtra

Klasický systémový nosič náradia so všetkými vyskúšanými technológiami JCB FASTRAC, vylepšeným ovládaním a novou prevodovkou Xtra. FASTRAC 3200 Xtra 200 koní Základné prínosy konštrukcia FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkon

prejsť na článok

FASTRAC série 3230 Xtra

Najrýchlejší systémový nosič na trhu so špičkovými technológiami firmy JCB s vylepšenou prevodovkou Xtra. FASTRAC 3230 Xtra 230 koní Základné prínosy konštrukcia FASTRAC Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkonu Rámová konštrukcia s odp

prejsť na článok